Citat:
Ursprungligen postat av
Cashley
Jag tror inte du borde nämna om hur missnöjd man är med sig själv. Blir för mycket självömkan och lägger fokuset mer på dig. Utöver är det väl bara att chansa

Egentligen är vi dock två i det. (Problemet med att påtala det är ju dock att det bara är jag som har gjort fel i övrigt och jag förstår varför blocken kom även om jag inte känner att just jag förtjänade den. Blocken gjorde det bara svårare att fixa och lösa direkt.)
Hon ville inte tala om det först och blockade vilket gav all utdragen ångest och svårighet att veta hur man skulle fixa det vilket orsakade allt lidande och stress och till slut det pressade utfallet.
Och att jag var helt trasig sen när det återupprättades och gick fel direkt igen.
Blev såklart block på spammet med men den anser jag befogad, och ångesten sen är väl över hur jag själv fungerar. Önskar vi kunde pratat om det. Och om utveckling ifrån det.
Mörkare tankar förstår jag inte är rätt att ta upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
trymexx4
Du verkar inte frisk. Skaffa lite stake och social kompetens!
Asperger och inte gjort mycket med livet på 20 år och första förälskelsen någonsin som nog rann över i kärlek för några dagar dock efter blocken. Frågor på det? Hade jag haft mer erfarenhet än en tioåring så visst men nu hade jag inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
MammasGrabbHalva
Spammat sönder? Har du sms-bombat eller vad menar du?
Social media kan vi väl kalla det. Men ja, postat och sedan postat mer över att jag ångrade det jag postade och sedan ännu mer över att jag ångrade det och sedan ännu mer när det dog.
Det är väl kört nu men jag önskar det inte var och första vändan var nog reparerbar. Hatar det. Skitliv och skitasperger och skitkänslor. Fast känslor skall ju vara bra kan tyckas. Men kanske bättre om man typ båda delar dem och är där tillsammans.