2021-05-17, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Dominion köpte Smartmatic, skall detta vara så svårt att förstå. Ägarna av Smartmatic vart delägare i Dominion men har därefter försvunnit bort. Nu är det Malloch Brown VD för George Soros moderbolag som (del)äger Smartmatic.

Bolagen delar huvudkontor i ett västindiskt skatteparadis. Två olika gatuadresser men samma lilla fastighet med entré från framsidan och baksidan.

Har lagt upp kartlänk, adressinfo etc samt en länk till Google etc i de diskussioner som fanns kring November valet.

Hela Dominions mjukvaruplattform är baserad på Smartmatics. Syftet med båda systemen är desamma som när det introducerades i Venezuela, att vinna val åt kandidaten som "äger" röstmaskinerna.

Dominon ägs av Staple Street Capital, 1290 6th Ave 10th fl, New York, NY 10104, USA
Man delar inte något kontor i något skatteparadis.

Men fortsätt du att bajsa lögner
2021-05-17, 21:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Dominon ägs av Staple Street Capital, 1290 6th Ave 10th fl, New York, NY 10104, USA
Man delar inte något kontor i något skatteparadis.

Men fortsätt du att bajsa lögner

Om jag som företagare skulle använda mig av ett skatteparadis för att kringgå skatt, så skulle jag inte lägga till den adressen på google-kontot.

Du kan ropa när du är färdig.
2021-05-17, 21:39
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Detta är en lögn. Det är svårt att förstå då det inte är sant på något sätt.

Då båda företagen säkert haft massa olika aktieägare genom åren är det ju svårt att kategoriskt säga att detta är en lögn, men kan du specificera vilka ägare det är du pratar om?

Ytterligare en lögn, check. Här har du ju dock en viss gnutta sanning då Malloch Brown sitter i Smartmatic's styrelse och är president för George Soros välgörenhetsstiftelse. Men vad har detta med Dominion att göra? Att George Soros har kopplingar till Smartmatic är väl inte speciellt intressant när vi pratar om ett Amerikanskt val där Smartmatic inte är inblandat?

Vi fortsätter med lögnerna ser jag. Dominion's huvudkontor ligger i Toronto/Denver.

Inte en enda rad kod skriven av Smartmatic finns i Dominion's.

Det är helt otroligt att du bara fortsätter hitta på mer och mer skit som inte har en gnutta sanning i sig. Du har liksom noll fakta utan i princip varje ord du skriver är helt felaktigt. Du presenterar aldrig några bevis som stödjer vad du säger, troligtvis eftersom bevisen inte finns.

Emma, kolla dina fakta:

Smartmatic uppfann "röstmaskinerna" efter tid såldes bolaget till Dominion som fokuserade på USA. Med ägarna menar jag de Venezuelaner som med Chavez söners medel grundade Smartmatic och vann val till Chavez och Maduro med rösträkning som stoppades mitt i natten..

Dominion och Smartmatics skatterättsliga hemvist är skatteparadis i Västindien.

Dominion och Smartmatic nyttjar båda Microsoft. Dominion har efter köpet av Smartmatic uppdaterat sin programvara 9ggr, här har du rätt idag är den inte lik den för 9 uppdateringar sedan.

Smartmatic i Kalifornien https://www.smartmatic.com/about/our-history/

PS. Var inte orolig, det här släpper vi inte taget om. Skall vid tillfälle lägga upp de videos som gjorts av mainstream kring dessa skojarbolag. "Köp din röst". I USA har både R och D kandidater köpt röster.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-17 kl. 21:42.
2021-05-17, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om jag som företagare skulle använda mig av ett skatteparadis för att kringgå skatt, så skulle jag inte lägga till den adressen på google-kontot.

Du kan ropa när du är färdig.

Haha så klart alla företag har ett hemligt kontor i något skatteparadis Och naturligtvis så hittar både du och Nixter dessa hemliga kontor. Seriöst vilka pajaser ni är

Läs på lite om företaget nästa gång du ska leka expert.
2021-05-17, 21:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Haha så klart alla företag har ett hemligt kontor i något skatteparadis Och naturligtvis så hittar både du och Nixter dessa hemliga kontor. Seriöst vilka pajaser ni är

Läs på lite om företaget nästa gång du ska leka expert.

Varken du eller jag har sökt information.

Ge upp bara.
2021-05-17, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Emma, kolla dina fakta:

Smartmatic uppfann "röstmaskinerna" efter tid såldes bolaget till Dominion som fokuserade på USA. Med ägarna menar jag de Venezuelaner som med Chavez söners medel grundade Smartmatic och vann val till Chavez och Maduro med rösträkning som stoppades mitt i natten..

Dominion och Smartmatics skatterättsliga hemvist är skatteparadis i Västindien.

Dominion och Smartmatic nyttjar båda Microsoft. Dominion har efter köpet av Smartmatic uppdaterat sin programvara.

Smartmatic i Kalifornien https://www.smartmatic.com/about/our-history/

PS. Var inte orolig, det här släpper vi inte taget om. Skall vid tillfälle lägga upp de videos som gjorts av mainstream kring dessa skojarbolag. "Köp din röst". I USA har både R och D kandidater köpt röster.

En länk på det vore trevligt Har du informerat Dominions ägare Staple Street Capital om detta?
2021-05-17, 21:43
Avslutad
Citat:

Ge upp bara.

Ge upp vad? Dominions ägare är Staple Street Capital i New York. Vare sig du vill det eller inte.
2021-05-17, 21:43
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Detta är en lögn. Det är svårt att förstå då det inte är sant på något sätt.

Då båda företagen säkert haft massa olika aktieägare genom åren är det ju svårt att kategoriskt säga att detta är en lögn, men kan du specificera vilka ägare det är du pratar om?

Ytterligare en lögn, check. Här har du ju dock en viss gnutta sanning då Malloch Brown sitter i Smartmatic's styrelse och är president för George Soros välgörenhetsstiftelse. Men vad har detta med Dominion att göra? Att George Soros har kopplingar till Smartmatic är väl inte speciellt intressant när vi pratar om ett Amerikanskt val där Smartmatic inte är inblandat?

Vi fortsätter med lögnerna ser jag. Dominion's huvudkontor ligger i Toronto/Denver.

Inte en enda rad kod skriven av Smartmatic finns i Dominion's mjukvaruplattform.

Det är helt otroligt att du bara fortsätter hitta på mer och mer skit som inte har en gnutta sanning i sig. Du har liksom noll fakta utan i princip varje ord du skriver är helt felaktigt. Du presenterar aldrig några bevis som stödjer vad du säger, troligtvis eftersom bevisen inte finns.
Läs nu den här artikeln och så återkommer jag imorgon för respons, okej? Du har helt enkelt fel. Sequoia - Smartmatics - Dominion. Samma konglomerat. Samma kod. Samma metod. Samma fusk.

https://epochtimes.today/troubling-foreign-ties-behind-voting-machines-used-in-us/
2021-05-17, 21:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
En länk på det vore trevligt Har du informerat Dominions ägare Staple Street Capital om detta?
Citat:
Staple Street Capital, a private equity firm located in New York, purchased Dominion in 2018, according to a press release.

The securities firm that arranged the transaction, UBS Securities LLC, is a division of UBS Americas Inc., which ultimately falls under UBS Group AG, a company listed on the SIX Swiss stock exchange.

Three out of four board members of UBS Securities LLC are Chinese, at least one of whom appears to reside in Hong Kong, according to Bloomberg. UBS says it was one of the “first international banks to have a local presence” in China in the 1990s. In 2012, it formed the current company, UBS Securities Co. Ltd., which it says is the “first foreign-invested fully-licensed securities firm in China.”

LOL!
https://epochtimes.today/troubling-foreign-ties-behind-voting-machines-used-in-us/
Avslutad
Citat:

Ge upp bara.

https://www.staplestreetcapital.com/

Kolla gärna deras portfolio, och återkom när du hittar dessa företags hemlig kontor i ditt och Nixters skatteparadis.

Pajas
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ge upp vad? Dominions ägare är Staple Street Capital i New York. Vare sig du vill det eller inte.

Vad grundar du ditt antagande om att Dominion inte har ett kontor i ett skatteparadis?

Jag är på riktigt nyfiken.
2021-05-17, 21:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
https://www.staplestreetcapital.com/

Kolla gärna deras portfolio, och återkom när du hittar dessa företags hemlig kontor i ditt och Nixters skatteparadis.

Pajas

Men om kontor skulle vara hemligt, varför ha det i sin portfölj?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in