2021-05-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Absolut, det måste få ett slut. Men USA har inget intresse för det så som ett par arab länder som helt enkelt har blivit skrämda av Iran och allierat sig med juden. UAE sa att de skulle skriva på ett avtal med juden att stoppa norpa mer territorium. Titta vad som hände...

Ytterligare en antisemit och nazist? Om du tror att grannländerna verkligen bryr sig om palestinierna så
har du fel. Det är bara det att ingen vill ha in dom som flyktingar i sina länder.

- Egypten har slängt ut palestinierna
- Jordanien har slängt ut palestinieran
- Libanon har slängt ut palestinierna
Citera
2021-05-17, 21:35
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Ytterligare en antisemit och nazist? Om du tror att grannländerna verkligen bryr sig om palestinierna så
har du fel. Det är bara det att ingen vill ha in dom som flyktingar i sina länder.

Låt mig få veta något som jag inte har god koll på: Har Palestina inget stöd ifrån övriga araber och islamister?
Citera
2021-05-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ohhh me poor antisemite, jag känner mig så skyldig framför en Kackerlacka.....

Jag bryr mig inte om dina känslor utan bara fakta. Israel och IDF arbetar utefter en plan. Betar av mål efter mål. Till slut kommer Hamas vara helt ofarligt. Den här gången kommer inte Israel att stanna halvägs utan nu blir det att gå hela vägen.
Citera
2021-05-17, 21:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Hej.
Vad handlar erat tjafs om egentligen, jag vet inte. Men i Libanon finns det cirka en halv miljon palestinska flyktingar.
Citera
2021-05-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Låt mig få veta något som jag inte har god koll på: Har Palestina inget stöd ifrån övriga araber och islamister?

Iran och Qatar som förser dom med vapen och pengar. Men det spelar ingen roll för Hamas är ändå hopplöst underlägsna. Erdogan snicsnackar och samarbeterar ändå med Israel. Han försöker bara bibehålla en bild utåt. Samma med Saudiarabien. Sen är det väl lite hårda ord men lite handling från de flesta andra. Dom flesta bryr sig om sin egen ekonomi och krig brukar kosta på. Det kan kosta en makten och det vill dom inte.
Citera
2021-05-17, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Roligt att ISIS terrordåd kommer upp och sionister försöker koppla Palestiniers kamp för frihet med ISIS.

Då ska jag berätta för er att Israel stöttade ISIS i syrien genom båda bygga sjukhus för dom men även med vapen. Ni har liksom inte tillräckligt med hjärnceller att fatta ISIS Israel Saudi Arabian o Co är på samma sida.

Inte tal om att sverige tillåter ISIS att operera och rekrytera på svensk mark.

Hmm, hade en aning om att det kunde lägga till sådan. Väldigt tyst därnere från saudierna.
Citera
2021-05-17, 21:43
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Iran och Qatar som förser dom med vapen och pengar. Men det spelar ingen roll för Hamas är ändå hopplöst underlägsna. Erdogan snicsnackar och samarbeterar ändå med Israel. Han försöker bara bibehålla en bild utåt. Samma med Saudiarabien. Sen är det väl lite hårda ord men lite handling från de flesta andra. Dom flesta bryr sig om sin egen ekonomi och krig brukar kosta på. Det kan kosta en makten och det vill dom inte.

Hur är egentligen hatet emot judar, vill araberna utrota dem?
Citera
2021-05-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Hur är egentligen hatet emot judar, vill araberna utrota dem?

Ja vilja och kunna är två olika saker. Hur länge har Iran velat utplåna Israel? Inte för att dom är araber då.
Citera
2021-05-17, 21:46
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

2,2 miljoner Palestinier finns i Jordanien.
Citera
2021-05-17, 21:47
Medlem
Citat:
NATO HAR INGEN ALLIANS MED YISHAEL MEN DU HAR SKREV ATT NI HADE DET.....DIN FUCKING JÄVLA IDIOT.

KACKERLACKA

Du kan vara den största idiot jag någonsin skådat.

Sluta säga ”ni” åt mig när du pratar om Israel. Jag är varelse israel eller jude. Jag har aldrig påstått att dom har en allians jag har påstått att dom har ett tätt samarbete och att Nato som styrs till 90% av usa skulle hjälpa Israel om dess existens skulle vara hotade.
Jag vet inte hur ni beter er i arabländerna men i Sverige så kallar man inte folk för kackerlackor till höger och vänster och blir helt galen när någon helt plötsligt inte håller med en. Detta är ett diskussionsforum, om du inte klarar av att diskutera så kan du sticka härifrån.
Höj nivån för fan.
Senast redigerad av abbe446 2021-05-17 kl. 21:50.
Citera
2021-05-17, 21:48
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

ca, 100 000 Palestiner finns i Egypten.
Citera
2021-05-17, 21:50
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ja vilja och kunna är två olika saker. Hur länge har Iran velat utplåna Israel? Inte för att dom är araber då.

Judarna fick sitt "heliga land" och jag ser det som helt fel. Judarna har till stor del infiltrerat västvärlden i sin egen vinnings skull. De har inte förtjänat ett skit och jag klappar mina händer i glädje när israel är utrotat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in