2021-05-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Åh nu är hon igång igen om den där jävla Adrian.

Haha. Helt otroligt faktiskt. Till och med Simon verkade lite less. Lyteskomik.
Medlem
Citat:

Fattar inte att hon inte ger sig.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har ni sett hur ful Lill Vickan är även när hon försöker le och se glad ut?

Men seriöst, hur ohövlig är du på en skala från 10? Har du barn? En dotter kanske? Om ja tror jag hon är jättestolt över sin far. Skäms!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-17 kl. 20:04.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Du har helt rätt, Sverige har yttrandefrihet och alla ska få uttrycka sina åsikter "MEN" om de åsikterna inbegriper fördomar eller har som syfte att sprida hat mot folkgrupper ,läggning, könsidentitet eller att använda sig av generaliseringar där man syftar till att personer har de egenskaperna pga de tillhör den folkgruppen eller den läggningen. "Nardos är si och så "FÖR ATT" hon är från ett annat land! Det är enligt lag förbjudet.

Jag får ha vilka fördomar jag vill I MITT HUVUD men jag får inte sprida dessa om det räknas som diskriminering eller kränkningar. Bara för att vi har Demokrati så betyder det inte att vi kan yttra oss i saker som går emot Sveriges grundlag nämligen att alla människor är lika mycket värda med rättigheter som att få känna sig fria utan att bli förföljda med hat som kommer av att sprida fördomar för att skapa en sanning som är rena rama rappakaljan.

Vi vänder på det, ungdomarna som glatt trakasserade den ensama äldre damen för att hon antagligen var annorlunda och som slutade med att de tände eld på hennes hus där hon också brändes levande till döds! Ska vi då som är tänkande och logiska människor påstå att "ALLA" Svenska ungdomar har denna mentalitet och utövar en sådan grymhet mot sina medmänniskor???

Eller Judith som varit för närgången emellanåt och dragit ner kjolen på Emelie, ska vi då säga att "ALLA" Lesbiska springer runt och drar ner kjolar och tvångshånglar upp folk???

Eller Pedram, att han tafsat och sextrakasserar tjejer som sover, ska vi då säga att ALLA Män beter sig så?

Mänskliga rättigheter som är en av våra viktigaste grundlagar är vad som skyddar vår Demokrati och det gälller precis alla och vi är födda som fria individer och har lika mycket värdighet vare sig etniskt ursprung, sexuell läggning, kön, hudfärg e.tc Det är en rättighet för alla!

Att sitta här och peka ut människor som folkgrupp och påstå att pga deras hudfärg är deras personlighet ditten och datten och att hålla på så är att sprida fördomar och hat

Det som inte ingår i yttrandefriheten är följande och enligt sekretesslagen Lagar som många här skulle behöva läsa så därför är jag till er service och lägger upp vad som gäller!

Inskränkningarna i yttrandefriheten finns bland annat i brottsbalken, i form av förbud mot olaga hot, hets mot folkgrupp, förtal och förolämpning, och sekretesslagen.

Edit: Jag antar att det är även dessa undantag som Flashback Forum följer och har satt upp under regler!

Så jävla bra svarat. Alla ni som använder er utav n-ordet och/ellee trycker ner människor på olika sätt: SLUTA
2021-05-17, 20:01
Medlem
Nu såg jag en spännbabbe vid namn diegoxmami på mergims insta som sa : peddi eller nardos ska vinna bb, fattar inte dumbabben att pedram redan är ute ur leken ? och niggerdos ska ej vinna ett piss.
2021-05-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag är dock inte förvånad över att många backar Nardos för det som skrivits om henne här är nog bland det värsta jag har läst. Okej att man inte gillar Nardos beteende men att likställa henne med det ena och det andra är bara elakt och vidrigt, att sitta och generalisera och annat. Så ja, vore konstigt om de inte reagerade för jag håller med, ingen ska behöva komma ut och läsa det som skrivits om henne här.

Själv bedömer jag personer efter vad de gör! Många här sitter och kopplar ihop beteende med härkomst, läggning o.sv. Så om Judith är sarkastisk så är ALLA som har likadan läggning som henne sarkastiska?!!!

Eller Anders Eklund är Svensk och seriemördare, ja men då är alla Svenskar seriemördare!

Alltså ge objektiv kritik men visa respekt mot era medmänniskor och vart vi än kommer ifrån, vilka vi än är så är alla lika mycket värda. Det är negativa handlingar och beteenden som vi kan ogilla eller störa oss på!

Jag köper (typ) vad du skriver. Många här har varit äckliga och nedlåtande av de anledningar du tar upp, MEN majoriteten (vågar jag påstå) har liksom jag stört mig på just hennes agerande och beteenden och jag kan lova dig till 100% att det inte har någonting med hennes hudfärg att göra. Jag hade stört mig EXAKT lika mycket på henne alldeles oavsett härkomst... Så att vända det till att alla tycker illa om Nardos p g a att hon har mörkare hud, det är värst av allt tycker jag.
Ja, det är vidrigt med folk som skriver nedvärderande p g a etnicitet och ursprung, men det är lika vidrigt med folk som ska vrida allt till rasism där det inte finns någon. För då får plötsligt ingen skriva något negativt alls vad gäller HUR HON ÄR SOM PERSON, för då är man rasist??!?!!!

Personligen tycker jag att Nardos framstår som egoistisk, ouppfostrad, falsk, puckad och emotionellt jävla störd och DET är anledningarna till att jag inte gillar henne. Ingenting annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Behövs inte litar mer på det jag själv bevittnat, plus dom andra i huset kommenterat. Lite säkrare källor än dig😂
Men att sitta här och blåljuga som du gör nu är ju bara löjligt.
Medlem
Citat:

Tycker hon resonerade väldigt klokt och moget där med Simon. Hon är kär men tar det som det kommer, hon förstår att det kräver två för en riktig tango.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Tycker det är dags att nardos duschar. Hörde Emelie sa något till Madde igen om att hon luktar Madde bara nickade med o sa ja luktar illa

Men sluta ljuga, detta har du skrivit innan med. Hon har aldrig sagt så och du är bara sjuk.
2021-05-17, 20:03
Avslutad
Trodde Anty var på besök i huset 😂 Det var Tanja.
2021-05-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men sluta ljuga, detta har du skrivit innan med. Hon har aldrig sagt så och du är bara sjuk.
Trodde detta forum var till för att diskutera deltagarna och deras förehavanden vilket jag gjort ärligt, att du sen blir ledsen i ögat när sanningen kommer fram det är inte mitt problem.
2021-05-17, 20:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fattar inte att hon inte ger sig.
Men vad då inte ger sig? Inte direkt så Adrian inte gillar henne också. Hon gillar killen, där inne förstärks det, och som jag skrivit tidigare så har vi ingen aning om vad de pratat om. Han har ju lagt ut om hur fin han tycker att hon är, men han ville ju bara inte att det skulle bli något där inne. Ser inget dumt i att Madde äntligen får känna något 🙌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in