2021-05-17, 17:34
Medlem
Ridnes avatar
Tittar igen två avsnitt jag missat senaste dagarna... Är det bara jag som kör mute så fort Nardos kommer i bild och bara läser text? Fan vad hon gapar.. Har fått nedsatt hörsel av denna säsong.
2021-05-17, 17:37
Medlem
Mouchinos avatar
Jag är dock inte förvånad över att många backar Nardos för det som skrivits om henne här är nog bland det värsta jag har läst. Okej att man inte gillar Nardos beteende men att likställa henne med det ena och det andra är bara elakt och vidrigt, att sitta och generalisera och annat. Så ja, vore konstigt om de inte reagerade för jag håller med, ingen ska behöva komma ut och läsa det som skrivits om henne här.

Själv bedömer jag personer efter vad de gör! Många här sitter och kopplar ihop beteende med härkomst, läggning o.sv. Så om Judith är sarkastisk så är ALLA som har likadan läggning som henne sarkastiska?!!!

Eller Anders Eklund är Svensk och seriemördare, ja men då är alla Svenskar seriemördare!

Alltså ge objektiv kritik men visa respekt mot era medmänniskor och vart vi än kommer ifrån, vilka vi än är så är alla lika mycket värda. Det är negativa handlingar och beteenden som vi kan ogilla eller störa oss på!
2021-05-17, 17:38
Bannlyst
Om Nardos åker ut innan finalen så kommer hennes fans rösta på Tanja, stor nackdel för Emelie 👮🏽‍♀️
2021-05-17, 17:39
Medlem
Man kanske ska klippa ut all homofobi och tjockishat och hävda att Judith ska vinna pga detta också.
BRYT CIRKELN OCH LÅT EN HOMOSEXUELL TJOCKIS VINNA!
2021-05-17, 17:40
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.
Kontot har fångat en del av intelligensreserven som håller till här inne. Inte illa! Men å andra sidan. Att fiska efter idioter på Flashback är väl inte direkt någon utmaning.

Att hon skall vinna för det? Självfallet inte. Men finner det lite underhållande i alla fall. Man behöver definitivt inte slänga sig med rasistiska kommentarer och annat för att motivera att hon inte skall vinna.

Grattis idioter. Ni har antagligen nyss väckt än mer sympati hos folk som kan leda till att Nardos får än fler röster.
2021-05-17, 17:40
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Jag vet ett skäl till varför Judith är sur på Simon.
Hon har sagt det flera gånger, senast på semestern när dom var i usa.

Hon brukar alltid laga maten och fixa men sedan när hon har tänkt festa så är alkoholen slut och Simon har däckat.
Inte bara hon som har stört sig på det.

Men tycker att dom får skylla sig själva.
Dom kunde haft regler att när det kom alkohol eller andra goda saker så kunde de ha delat upp det från början.

Visst det kanske låter tråkigt och lite som om dom var småbarn men utan tydliga gränser så kan man inte leva tillsammans med främmande människor och nu är det försent att klaga tycker jag.
2021-05-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan ville leda den, men klarade det inte.
Då gick hon och ställde sig bakom alla och surade, som vanligt.🤮
Hon sa väl att hon inte ens brukar vara med gör hon tycker det är obekvämt och inte gillar barn. Så jag tolkade inte det så. Snarare att hon var med på ett hörn bara för att hon kände sig tvungen. Hoppas att det är sista gången vi tvingas se detta.
2021-05-17, 17:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.

Ja det är klart... Flashback fixar väl vinsten åt henne nu med sådana kommentarer. Tycker själv att det är onödigt att använda n-ordet och att kalla henne apa. Räcker att kalla henne för en jobbig skrikig gaphals.
2021-05-17, 17:43
Medlem
Läste precis bilden som sprids höger och vänster just nu! Helt rätt!! Rätt åt er! Som nardos sa tidigare "Hatare gör så man lyckas"❤️
2021-05-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag är dock inte förvånad över att många backar Nardos för det som skrivits om henne här är nog bland det värsta jag har läst. Okej att man inte gillar Nardos beteende men att likställa henne med det ena och det andra är bara elakt och vidrigt, att sitta och generalisera och annat. Så ja, vore konstigt om de inte reagerade för jag håller med, ingen ska behöva komma ut och läsa det som skrivits om henne här.

Själv bedömer jag personer efter vad de gör! Många här sitter och kopplar ihop beteende med härkomst, läggning o.sv. Så om Judith är sarkastisk så är ALLA som har likadan läggning som henne sarkastiska?!!!

Eller Anders Eklund är Svensk och seriemördare, ja men då är alla Svenskar seriemördare!

Alltså ge objektiv kritik men visa respekt mot era medmänniskor och vart vi än kommer ifrån, vilka vi än är så är alla lika mycket värda. Det är negativa handlingar och beteenden som vi kan ogilla eller störa oss på!
👏👏👏👏👏👏
2021-05-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Hoppas att Tanja vinner hela skiten.

Verkligen! ❤
2021-05-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Läste precis bilden som sprids höger och vänster just nu! Helt rätt!! Rätt åt er! Som nardos sa tidigare "Hatare gör så man lyckas"❤️
❤❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in