Citat:
Ursprungligen postat av
smaug20017
Flashbacks policy är att man måste vara 18 år att skriva på forumet. Dina fantasier väger inte upp till den fakta som jag har nu presenterat för dig och alla andra. Det är ditt val, du får tror på vad du vill och dina eländiga fantasier får husera fritt i din skalle hur mycket du vill.
Det finns en orsak att jag har valt dina ord som som du ser i min signatur, Lev vidare med dina lögner hur mycket du vill
När den ena parten i en diskussion börjar ta upp irrelevanta argument är det ett starkt tecken på att man förlorat diskussionen.
Det intressanta när du säger att ”dina fantasier väger inte upp till den fakta jag har presenterat” är att du faktist inte har presenterat någon fakta alls utan bara svamlat om vad du tror.
På tal om fakta så kommer här en länk till en artikel som presenterar just fakta.
https://www.neweurope.eu/article/nato-and-israel-are-right-to-deepen-ties/
I artikeln framgår Natos och Israels tighta samarbete väldigt tydligt och det är uppenbart att Nato har stort intresse i Israel geografiska position, deras världsledande cyberförsvar och mycket mer. Israel har övat militärt med Nato och hjälpt dom avslöja Irans kärnvapensutveckling med mera.
Är du på riktigt så dum att du tror att Nato inte skulle hjälpa Israel om det fanns behov för det?
Jag säger som dig ”Dina fantasier väger inte upp till den fakta som jag nu har presenterat för dig och alla andra.”
Egentligen är detta en ickefråga då Israel aldrig skulle behöva Natos militära hjälpmedel men om så skulle vara fallet så är det tveklöst att dom skulle hjälpa till.
Du tar priset för årets dummaste vänsterbabbe som inte kommer med något argument och kallar alla meningsmotståndare för kackerlackor.