2021-05-17, 18:20
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men lägg av. Bruden är störd i huvudet på riktigt. Om Mössan hade gått förbi en brinnande bil och Madde satt i den så hade han gått förbi. Och hon gör någon jävla tittut lek för hans systerdotter som hon INTE HAR NÅGON RELATION TILL.
Han hade gått förbi allas bilar.
Grabben har autism, även om det är lite så märks det tydligt i vissa mönster.
2021-05-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, hellre än Lill Vickan. Jag bryr mig inte så mycket om vart folk kommer ifrån eller hur dom ser ut.
Där tror jag du har ett stort problem med dig själv.
Skitsamma. vad spelar det för roll om jag kallar henne niggerdos när du kallar emelie för lill vickan, du är på flashback mannen. nardos får ABSOLUT inte vinna. skiter fullständigt i hudfärg skall sägas, men nardos och hennes fans kan dra åt helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Äckligt att Nardos fanclub försöker få folk att rösta på Nardos bara för hon är svart.
Är inte det rasistiskt, och nardos vill väl vinna för hon är omtyckt, inte för vilken hudfärg hon har👮🏽‍♀️
Lugn nu gubben nardos vinner inte, som tur är =) jag löser det.
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det ligger något i det du säger. Har tänkt på det under hela säsongen att deltagarna inte verkar förvånade alls på utgången av utröstningarna. Som att de går efter ett manus. Miljonen existerar inte utan är bara där för att hetsa upp tittarna. Sättet som en del för sig på dig inne är för regisserat för att vara verkligt. Tänker mest på Joel, Ponne och Hormössan.
Exakt! ingen annan deltagare har varit nere under 2.75 endast tanja, emelie vinner o leder alla omröstningar, nädu sami var förutspådd förra året och tanja detta, men jag tror ändå att emelie har chansen ifall hon går under 2.75 annars tror jag ändå tanja.
Medlem
Vad fan! Nu varnar till och med produktionen för att det kommer att komma ett tillfälligt avbrott strax. Jag hatar de jävlarna!
Medlem
Anonym396s avatar
Tror ni TV4 tar upp ''rasismen'' nu innan finalen för att öka Nardos chanser att vinna?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
OT finns du på riktigt?
Hahaha.
Är jag din idol nu.
2021-05-17, 18:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Nardos militärvecka var det klart bästa i årets BB .Jag har iallafall inte skrattat mer åt nåt annat .👍👍
Håller med, tyvärr förstörde AD, Pedram, Simon och Lill Vickan den.
Det hade varit bästa veckan om man fortsatt den, nu tycker jag hockeyveckan varit bäst!
2021-05-17, 18:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Håller med, tyvärr förstörde AD, Pedram, Simon och Lill Vickan den.
Det hade varit bästa veckan om man fortsatt den, nu tycker jag hockeyveckan varit bäst!
Ja det var synd ! Men första dagarna i militörveckan tycker jag hon gjorde så djävla bra rolig i rollen 👍
2021-05-17, 18:24
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Alltså kan den där uppblåsbara negern sluta skrika hela jävla tiden?

Den lilla svarta saken kan inte bättre. Skrika är allt hon kan.
Medlem
essteds avatar
Nardos skrik har gått så långt att jag numera finner det typ roligt. Sjukt.

Nardos är för övrigt en högst värdig finalist, tillsammans med Simon, Tanja och Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.
Helt rätt. Varför koppla hudfärg och beteende med varandra? Det var samma sak förra året och samma sak nu. Hoppas ni känner er nöjda.
Bannlyst
En seriös Pedram fråga för er som följer liven.
Varför tänker jag på Pedram när jag sitter och skiter?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni TV4 tar upp ''rasismen'' nu innan finalen för att öka Nardos chanser att vinna?
TV4 skulle aldrig göra det själva, utan de hyr in kvällstidningarna för att göra deras smutsgöra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in