Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo2
Ja, hellre än Lill Vickan. Jag bryr mig inte så mycket om vart folk kommer ifrån eller hur dom ser ut.
Där tror jag du har ett stort problem med dig själv.
Skitsamma. vad spelar det för roll om jag kallar henne niggerdos när du kallar emelie för lill vickan, du är på flashback mannen. nardos får ABSOLUT inte vinna. skiter fullständigt i hudfärg skall sägas, men nardos och hennes fans kan dra åt helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marion86
Äckligt att Nardos fanclub försöker få folk att rösta på Nardos bara för hon är svart.
Är inte det rasistiskt, och nardos vill väl vinna för hon är omtyckt, inte för vilken hudfärg hon har👮🏽♀️
Lugn nu gubben nardos vinner inte, som tur är =) jag löser det.
Citat:
Ursprungligen postat av
DehydratedApple
Det ligger något i det du säger. Har tänkt på det under hela säsongen att deltagarna inte verkar förvånade alls på utgången av utröstningarna. Som att de går efter ett manus. Miljonen existerar inte utan är bara där för att hetsa upp tittarna. Sättet som en del för sig på dig inne är för regisserat för att vara verkligt. Tänker mest på Joel, Ponne och Hormössan.
Exakt! ingen annan deltagare har varit nere under 2.75 endast tanja, emelie vinner o leder alla omröstningar, nädu sami var förutspådd förra året och tanja detta, men jag tror ändå att emelie har chansen ifall hon går under 2.75 annars tror jag ändå tanja.