2021-05-17, 17:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.

Vilken ironi om användandet av n-ordet och andra uttryck här på Flashback leder till en massa sympati för Nardos och om det i sin tur gör att hon vinner.
2021-05-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Kan Oljudith bara hålla käften med hennes hittepågöteborska! Jag blir galen
Idag har kameran följt henne konstant...nästan så man kan tro att hon åker ikväll 😂😂
2021-05-17, 17:26
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Inte mer än rätt tycker jag. Om folk kunde hålla sig till sak istället för att spilla hat och okunskap överallt.. detta kommer ta nardos till miljonen.
Hellre det än att Lill Vickan vinner. Hoppas på Tanja alt Simon.
2021-05-17, 17:27
Medlem
upptagetvardets avatar
Hoppas att Tanja vinner hela skiten.
2021-05-17, 17:28
Medlem
Citat:
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.

Nu vet jag inte exakt vad som skrivits på Instagram . Men helt klart har hon hånats för sitt ursprung samt hudfärg både här och i andra forum det går icke att förneka. Riktigt vidriga kommentarer som visar på vardagsrasismens fula tryne.

Hon är en värdig vinnare även utan äckliga kommentarer just för att hennes personlighet är den mest genuina i dårhuset.🙏
2021-05-17, 17:30
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fy fan! Nu körde de den där vidriga tittut igen. Självklart ledd av Madde...
Lill Vickan ville leda den, men klarade det inte.
Då gick hon och ställde sig bakom alla och surade, som vanligt.🤮
Medlem
Citat:

Hääärregu' jag får panik av det här.

Jag står verkligen inte bakom att kalla henne n-ordet och allt annat som skrivs om henne här, men det är HELT sinnessjukt att hon automatiskt ska få fördelar i programmet pga det.

Och det där "angry black woman" är så jääääävla uttjatat i relation till Nardos. Nej, hon har ALDRIG blivit uppmålad som "the angry black woman" i BB. ALLA som varit arg har fått kritik för det på ett eller annat sätt, det är inte bara Nardos. Bara för att man är svart får man inte glida runt och bete sig som man vill och vara immun mot kritik.

Alltså föööör i helvete.

Som jag skrev efter Judith-är-rasse-gate: diskutera och problematisera vardagsrasism, SKITbra. Men ta det för vad det är och håll det utanför BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nu vet jag inte exakt vad som skrivits på Instagram . Men helt klart har hon hånats för sitt ursprung samt hudfärg både här och i andra forum det går icke att förneka. Riktigt vidriga kommentarer som visar på vardagsrasismens fula tryne.

Hon är en värdig vinnare även utan äckliga kommentarer just för att hennes personlighet är den mest genuina i dårhuset.🙏

dem har klistrat in säkert 5 bilder med olika konton som skrivit rasistiskt mot nardos framförallt lathet har hängts ut
2021-05-17, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Tycker inte Tess är snygg alls, och hon verkar jävligt efterbliven, så hon kommer passa bra ihop med Peddi pan
+1 ett sprutluder är vad hon är.
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Kommer ni ihåg när Dompa blev trött på att få skit från Emelie och tog sitt täcke och gick iväg mot det andra sovrummet?

Då rusade Emelie efter samtidigt som hon sa:
"Fy fan nu ska han gå och lägga sig och skeda med Tanja."

Då fattade jag att hon var kär i honom när hon blev så svartsjuk.

Hon kan inbilla sig själv att hon inte är svartsjuk men det är hon.
Emelie borde verkligen kolla på allting när hon kommer ut från huset så hon (förhoppningsvis) ser vilken dubbelmoral hon har.

Finns massor av exempel på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Kan någon svara på varför man vill ha kvar Madde ?
Jättesöt o snäll men vadfan tråkigare får man leta efter
För att få ut peddot.
2021-05-17, 17:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Hoppas att Tanja vinner hela skiten.

Ja verkligen!!
Tanja är den enda värdiga vinnaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera