2021-05-17, 17:09
Medlem
Alltså, man kommer hem från jobbet o slänger sig i soffan o slår på tvn o blir tvungen att ställa mig frågan
- vad är det för galet med årets BB deltagare.
2021-05-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det var nardos som duschade
Ok. Då förstår vi hunden iallafall...
2021-05-17, 17:11
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja det håller jag med om. Det är nog endast steffi och Madde som har ett fint inre. Ja nu e ju steffi ute ur huset men hon hade ett hjärta av guld.

Även Tanja.
Så många gånger hon har kramat dom andra och brytt sig.
2021-05-17, 17:13
Medlem
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Även Tanja.
Så många gånger hon har kramat dom andra och brytt sig.
Ja,absolut ❤
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
i sovrummet när dem snackade så frågade ju simon vad hon menade och då sa hon ju pedram kan berätta istället för att göra det själv

även igår bad hon ju peddi att snacka med simon

Ja jävligt fegt, snacka om att inte kunna se och höra sig själv. Hon hatar att folk göra stora grejer av småsaker men hon väljer att tjafsa med Simon om några ostbågar för att hon är sugen på att hitta fel på Simon. Hon ska inte snacka om att andra förstorar upp saker.

Börjar verkligen se saker hos Judith som jag inte tycker är attraktiva och bara på de här två senaste veckorna!

Edit: Kommer det sen in fler frågor till deltagarna så ska en av frågorna till Judith innehålla just detta!
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-17 kl. 17:15.
2021-05-17, 17:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja,absolut ❤

Finast hjärta tycker jag Tanja och Steffi.
Madde är snäll men har aldrig sett henne gå och krama och prata med någon som är ledsen även om hon är mån om hur folk mår.
2021-05-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kontot badbishnardos på instagram hänger nu ut vissa av användarna här på Flashback som skrivit om Nardos. De uppmanar folk att rösta på henne till vinnare för vad hon fått utstå inne och utanför huset pga hennes hudfärg.

Ja ni får läsa själva på instagram, inlägget har börjat delas till höger och vänster.

bara in och anmäla kontot
2021-05-17, 17:19
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag gillar Nardos & Tanjas nyfunna relation faktiskt!
2021-05-17, 17:22
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Inte mer än rätt tycker jag. Om folk kunde hålla sig till sak istället för att spilla hat och okunskap överallt.. detta kommer ta nardos till miljonen.
2021-05-17, 17:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Att Madde gör detta när han inte ens skickade en hälsning till henne, hur långt kan hon egentligen gå utan att få det minsta lilla tillbaka

När man är besatt av någon så bryr man sig inte om det.

Hon säger ju själv att hon inte tänker backa från sina känslor så hon behöver inte någon mer bekräftelse för att fortsätta.
Det räcker med att han sa att han ville dejta henne utanför och kysste henne på ryska posten.

I hennes fantasi är det redan dom oavsett.
2021-05-17, 17:23
Medlem
Chandler Bings avatar
Kan Oljudith bara hålla käften med hennes hittepågöteborska! Jag blir galen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in