2021-05-15, 17:51
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggetheman
Kolla Kat!egr!ffy instagram och personerna i polen.
Hans instagram br vara saw!lles dock privat men vad jag ser r hans profilbild samma beskrivning som i podden. Om det r personen s finns det ven bra bild p han 2 februari 2020 p kat!es instagram.

Kat!egr!ffy? !:?
Citera
2021-05-15, 18:37
Medlem
Citat:
Kolla Kat!egr!ffy instagram och personerna i polen.
Hans instagram br vara saw!lles dock privat men vad jag ser r hans profilbild samma beskrivning som i podden. Om det r personen s finns det ven bra bild p han 2 februari 2020 p kat!es instagram.
n du, personen p profilbilden till saw!lles r inte densamma som p kat!egr!ffys konto 2 februari 2020. dremot s sitter al3xander brevid 3rica den 12 januari 2020.
saw!lles har en rangers keps p sin profilbild och jag vill minnas att jag sg exakt den brandes av al3xander i dokumentren som sndes i torsdags. ganska sker p att det r rtt person!

Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Kat!egr!ffy? !:?
vnd p utropstecknet s fr du ett i.

profilbilden.
i poolen nst intill 3rica.
Senast redigerad av TjackRaise 2021-05-15 kl. 18:43.
Citera
2021-05-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Gillar Advokatens frsvar att "Han r en person som gillar extravaganser, lyx och flrd. Och om man vill vara ihop med honom r man infrstdd med att det kommer att kosta".

S nu mlar advokaten ut honom som:
1. En fattiglapp som inte kan betala fr sig sjlv, utan vill att andra betalar
2. En person som horar fr pengar, resor och vskor. Han verkar ju dra s fort pengarna r slut, s det stmmer vl bst verens?
Fr dliga vibbar av vissa av de dr blatteadvokaterna, grnsen r hrfin ibland vem som blir kriminell och vem som frsvarar den kriminelle.. (gller ven vissa svenska advokater som ex. Thomas martinsson)
Citera
2021-05-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
n du, personen p profilbilden till saw!lles r inte densamma som p kat!egr!ffys konto 2 februari 2020. dremot s sitter al3xander brevid 3rica den 12 januari 2020.
saw!lles har en rangers keps p sin profilbild och jag vill minnas att jag sg exakt den brandes av al3xander i dokumentren som sndes i torsdags. ganska sker p att det r rtt person!

vnd p utropstecknet s fr du ett i.

profilbilden.
i poolen nst intill 3rica.
Inte frsta bilden 2 februari, andra bilden personen i ljusbl skjorta r vll samma person ?
Citera
2021-05-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Sg ocks programmet som gick p tv igr..

Det finns alltid tv sidor av myntet och detta fr tminstone mig att tnka lite mer kritiskt gllande detta fallet.

Tack fr info!
Vart kan man se programmet?
Citera
2021-05-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Vart kan man se programmet?
Du br kunna streama den p viafree (kostnadsfri streamingkanal). "I huvudet p en grningsman" gr p torsdagar p tv3. Detta avsnitt visades i torsdags (frrgr).
Senast redigerad av Picasso2 2021-05-15 kl. 21:13.
Citera
2021-05-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Du br kunna streama den p viafree (kostnadsfri streamingkanal. "I huvudet p en grningsman" gr p torsdagar p tv3. Detta avsnitt visades i torsdags (frrgr).
Tack!
Citera
2021-05-15, 21:23
Medlem
Citat:
Inte frsta bilden 2 februari, andra bilden personen i ljusbl skjorta r vll samma person ?
det stmmer! jag sg inte att det fanns fler n en bild. ber om urskt

edit: det gr tydligen inte med enkelhet att lnka direkt till bild tv s fr er som vill se aset - tryck till nsta bild.
Senast redigerad av TjackRaise 2021-05-15 kl. 21:26.
Citera
2021-05-17, 17:25
Medlem
Vad r det hr fr trd egentligen? En massa snack om instagram och information utan ngra kllor. Nvl, hr kan ni lsa de tv domar som har tagits upp i trden fr att lsa mer om Al*xand*r Lind*b*rg *=e eskapader och hur allt egentligen har gtt till.

Otroligt egentligen hur han har lyckats lura s mnga mnniskor samtidigt. Nstan s att man tror att personen har anvnt sig av excel-ark eller dylikt fr att hlla koll p vem om r vem och hur mycket han har blst dem p.

Uppsala TR B 3979-20 Dom 2020-08-25

Uppsala TR B 5535-17 Dom 2019-03-27
Senast redigerad av gronklocka 2021-05-17 kl. 17:29.
Citera
2021-05-19, 11:38
Medlem
Det han hller p med r ju dmt att misslyckas

sna hr mytomanterfallsfrbrukare dmdes till frvaring eller drhus frr

Konstig advokat - alla vet att det kostar att vara med Alexander - jas vilka damer accepterar snt

Inte brott - nh d r sarafyan vrdeeels d eftersom han inte kunde rdda ens en oskyldig
klient.

Mrkligt att 239 systematiska bedrgerier inte r grova

Undrar om han kommer att f sin del av arvet eller bara sin laglott eller inte ens den.
Citera
2021-05-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Det han hller p med r ju dmt att misslyckas

sna hr mytomanterfallsfrbrukare dmdes till frvaring eller drhus frr

Konstig advokat - alla vet att det kostar att vara med Alexander - jas vilka damer accepterar snt

Inte brott - nh d r sarafyan vrdeeels d eftersom han inte kunde rdda ens en oskyldig
klient.

Mrkligt att 239 systematiska bedrgerier inte r grova

Undrar om han kommer att f sin del av arvet eller bara sin laglott eller inte ens den.
Det sista: laglotten gr inte att hindra honom att f, om du nu pratar om ifall hans frldrar avlider. Men resterande, utom laglatten, str det frldrarna fritt att testamentera bort.
Citera
2021-05-19, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det sista: laglotten gr inte att hindra honom att f, om du nu pratar om ifall hans frldrar avlider. Men resterande, utom laglatten, str det frldrarna fritt att testamentera bort.

"Inte ens den" - gvor under livstiden - kpt frskring med frmnstagare - ge bort till kyrkan/Greenpeece or whatever

Hur vanligt r det att Mn Blir Bjudna Flott - Fr Att De Skall Ge Goda Dopp

brukar vara tvrtom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in