2021-05-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Rtt t er dumma brudar som bara bryr sig om utseende och lskar psykopatiska bad boys. Skyll er sjlva.

Hur kan man falla fr en uppenbar jvla psykopat som Adam?

Ditt inlgg sger oerhrt mycket. Om dig.

Frstr att du har svrt att stta dig in i andra situation eller hur en psykopat fungerar. Men det r just det som r psykopatens stt att jobba: charm, charm och charm. Hade inte kvinnor fallit fr dessa psykopater s hade de sluppit bli lurade, och de hade sluppit bli snderslagna och de hade sluppit bli mrdade. Men det r inte kvinnans fel, det r psykopatens. Det r ltt att se utifrn - men nr man r mitt i det s blir det svrare.
Citera
2021-05-14, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ditt inlgg sger oerhrt mycket. Om dig.

Frstr att du har svrt att stta dig in i andra situation eller hur en psykopat fungerar. Men det r just det som r psykopatens stt att jobba: charm, charm och charm. Hade inte kvinnor fallit fr dessa psykopater s hade de sluppit bli lurade, och de hade sluppit bli snderslagna och de hade sluppit bli mrdade. Men det r inte kvinnans fel, det r psykopatens. Det r ltt att se utifrn - men nr man r mitt i det s blir det svrare.
Problemet r att brudar omedvetet dras till psykopater eftersom psykopaten har egenskaper som hon gillar. Ssom initiativ, snackandet osv. Vlj en normal snubbe vafan
Citera
2021-05-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Problemet r att brudar omedvetet dras till psykopater eftersom psykopaten har egenskaper som hon gillar. Ssom initiativ, snackandet osv. Vlj en normal snubbe vafan
S smningom blir psykopaterna synade, men det tar sin tid och d r det fr sent. Och du - nr man inte knner ngon s vet man inte vem som r normal eller ej. Man mste lra knna varandra. Man gilla lyx och flrd och tjna pengar utan att vara psykopat. Han var tydligen duktig p att manipulera.
Citera
2021-05-14, 17:42
Medlem
Ruskigt intressant historia

Verkar inte finnas s vrst mycket information om denne snubbe? Inga bilder?

Sg att nn posta nn lnk till Facebook. Om det r han, s tycker jag inte han sg sdr mrkvrdig ut... lol ser ut som vilken vlbrgad svensk verklass kille typ..

Tycker inte ett dugg synd om brudarna som pverkats. Har inget frakt mot kvinnor, s frsk inte mla ut mig som ngot. Dremot fr de skylla sig sjlva. Har du blivit s brutalt lurad fr ditt eget begr att leva extravagant. D fr du skylla dig sjlv.

Oavsett, s hade de varit intressant o se bilder p honom, dem inblandande...

Btw finns en trd, gammal sdan frn 2018 dr en anvndare med samma namn skriver om sina dejting eskapader p online sidor. r detta samma snubbe tror vi?
Citera
2021-05-14, 18:38
Medlem
Kebabfarfars avatar
Kan nn frklara varfr dom blurrar hans nylle nr han r dmd?
Citera
2021-05-14, 19:43
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggetheman
Leta upp er!cas instagram se sedan foton som personen r taggade i, br vara personen som sitter i polen med er!ca

ok, har du hennes nic p insta?
Citera
2021-05-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Kan nn frklara varfr dom blurrar hans nylle nr han r dmd?
Drfr att han har ett kort-kort straff och kommer ut om 1,5 mnad.
Citera
2021-05-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Hur mycket r du skyldig honom fr alla middagar/hotell som han betalat? Han kanske borde krva pengar av dig istllet?

Han har aldrig betalat betalat ngonting fr mig s mig behver du inte skuldbelgga om det r det du frsker gra.
Citera
2021-05-14, 21:40
Medlem
S killen som var s frtjusande och charmig har allts stngt ned alla sina sociala medior? Inga bilder ngonstans?

Vet inte om tidigare talare hade ngra starka kllor.

Men av hans text att dma finns vl bara en Eri*a Aldenb*ack?

Hennes insta r ppen. Men facebook r stngd. Stmmer hon verkligen in p detta?

Oavsett s finner man inget om honom dr heller.

Frstr att folk inte vill outas. Men trkigt att inte ha ngot ansikte till denna historia.. De maskade bilderna i tidningarna skvallarar bara om en typisk verklasslirare... Men man blir ju nyfiken p hans bedragarskills
Citera
2021-05-15, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exhausted-Observer
Tycker mest det r komiskt att dessa fruntimmer dras till en uppenbar psykopat bara fr att han r framgngsrik, rtt t dem.
h, antagligen r han jvligt snygg, ingen karl som lyckas dejta 400 st/r annars.
Citera
2021-05-15, 14:57
Medlem
Kolla Kat!egr!ffy instagram och personerna i polen.
Hans instagram br vara saw!lles dock privat men vad jag ser r hans profilbild samma beskrivning som i podden. Om det r personen s finns det ven bra bild p han 2 februari 2020 p kat!es instagram.
Citera
2021-05-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggetheman
Kolla Kat!egr!ffy instagram och personerna i polen.
Hans instagram br vara saw!lles dock privat men vad jag ser r hans profilbild samma beskrivning som i podden. Om det r personen s finns det ven bra bild p han 2 februari 2020 p kat!es instagram.

Tack! ntligen, ja onkeligen verkar det stmma in bra.

ven en bild frn 12 january 2020, stmmer in bra, tycker mig se Eri*ca bredvid honom i poolen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in