2021-05-17, 16:50
Medlem
Tycker inte Tess är snygg alls, och hon verkar jävligt efterbliven, så hon kommer passa bra ihop med Peddi pan
2021-05-17, 16:50
Medlem
Kan någon svara på varför man vill ha kvar Madde ?
Jättesöt o snäll men vadfan tråkigare får man leta efter
2021-05-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men hennes skönhet är väldigt ytlig, hon saknar helt karisma. Tycker jag.
Ja det håller jag med om. Det är nog endast steffi och Madde som har ett fint inre. Ja nu e ju steffi ute ur huset men hon hade ett hjärta av guld.
Senast redigerad av Outsider2019 2021-05-17 kl. 16:53.
2021-05-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon har rätt Judith, så ta åt dig!

undra varför judith sen en vecka tillbaka börjat anmärka och prata ner simon inför alla hela tiden?

jag trodde dem var vänner simon har ju alltid sagt att judith är hans nummer 1 nu i huset ju

fegt och skicka sin man nu också
2021-05-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnakinPrime
Well, även om du har rätt, snygghet handlar bara som yttre skönhet.

Nja... människor med karisma uppfattas som ”snygga”. Lady Gaga t ex är ingen klassisk skönhet men nog är hon snygg?
2021-05-17, 16:52
Medlem
Mouchinos avatar
Simon känner antagligen av Judiths särbehandling av t.ex Pedram och därför sa han det där om hur man tilltalar folk och delar in i grupper. Mycket bra och han har så rätt ,märkte jag redan under lilla bb veckan och speciellt Judith. Hon snackar om små grejer men att peka på någon kring några fucking ostbågar... Yeah right!! Dubbelmoralens hustru!

Nu ska Pedram ut ikväll så får vi se hur Judith beter sig efter det?
2021-05-17, 16:53
Medlem
haha xbox kommer aldrig sponsra simon nu
2021-05-17, 16:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Dom konflikter som har vart med henne har varit mot en dyngrak Simon. Hon har hanterat det suveränt

Ja det tycker jag också att hon har gjort.
Tanja lägger inte onödig energi på tjafs med ett fyllo.
Däremot har hon sagt ifrån vänligt men bestämt när det har behövts.
2021-05-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Ja det håller jag med om. Det är nog endast steffi och Madde som har ett fint inre. Ja nu e ju steffi ute ur huset men hon hade ett hjärta av guld.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
undra varför judith sen en vecka tillbaka börjat anmärka och prata ner simon inför alla hela tiden?

jag trodde dem var vänner simon har ju alltid sagt att judith är hans nummer 1 nu i huset ju

Hon har tappat allt nu. Är som en hök på Simon. Och hänger som en svans på Emelie
2021-05-17, 16:56
Medlem
Har Pedram sagt ett enda ord idag, förutom Apple och Google typ? Faan vad han dissar sina 8 följare med sin tråkighet
2021-05-17, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon känner antagligen av Judiths särbehandling av t.ex Pedram och därför sa han det där om hur man tilltalar folk och delar in i grupper. Mycket bra och han har så rätt ,märkte jag redan under lilla bb veckan och speciellt Judith. Hon snackar om små grejer men att peka på någon kring några fucking ostbågar... Yeah right!! Dubbelmoralens hustru!

Nu ska Pedram ut ikväll så får vi se hur Judith beter sig efter det?

helt rätt det du skriver judith har riktigt äcklig attityd mot simon nu man hoppas ännu mer nu att peddi ska åka
2021-05-17, 17:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Hon började redan under lilla och stora BB, för jävligt speciellt som Simon högaktar Judith så mycket. Jag tycker att hon har börjat sjangsera rejält senaste tiden och som jag jämförde det tidigare. Med Simon silar hon mygg och med Pedram silar hon elefanter så det är en jävla skillnad hur hon väljer att acceptera Pedrams beteende, fel och brister men inte Simons. Visst Simon tar inte åt sig så lätt men att ta för givet att någon aldrig tar illa upp är helt fel.

Får väl se hur kaxig Judith är om Pedram åker ut, hennes största trygghet. Hon är fan inte snäll alltså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in