2021-05-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Kollar man instagram ser man att Maddes och Emelies fans följare varandras fankonton och kommenterar så jag tvekar på att de mest hängivna ser det så
Nån får väl övertyga dom då 😉
2021-05-17, 16:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Jo, jag kollar bara på avsnitten så jag får ju inte se allt som händer.
Hur stämmer min uppfattning om Simon o Tanja?
Ok om Tanja, helt fel om Simon. Utan honom i årets BB hade det varit urtrist!
2021-05-17, 16:00
Medlem
Vad sas om flashback i huset?

gjorde nummer 2 så missade om det nu intressera någon så jag missade snacket
2021-05-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok om Tanja, helt fel om Simon. Utan honom i årets BB hade det varit urtrist!

verkligen tok fel på simon men det vet man ju att han framställs som ett arsle i avsnitten
2021-05-17, 16:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag hatade verkligen nardos i början av säsongen men det har mildrats ju längre bb pågått nu är det bara "illa omtyckt" med emelie är det tvärtom jag "fucking hatar henne över allt annat" och hon får verkligen inte vinna
Med din kommentar så hoppas jag verkligen Emelie tar hem det.
Men vilken skräll det skulle vara Emelie har ju haft rätt höga odds fram tills idag
Tanja är fortfarande storfavorit men vill inte se henne vinna PGA hon är som Lennie bara fina ord kommer från hennes mun samt att hon som LENNIE BARA FLYR konflikter.Så nej tack till denna mulliga tatuerade konflikt rädda tös
2021-05-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Igår läste jag kommentarer från BARDOOSS GANGGG och kände att det nog är skönast att sätta dit dom genom att Emelie vinner. Sen läste jag kommentarer från alla dessa pick me brudar som håller på Emelie och det är självklart samma brudar som hade Jasmine som favorit förra året. Då ångrade jag mig.

Haha skämtar du? Dom flesta höll på Lennie och Julia av vad jag förstått, följt mammagruppen och insta och det är det jag kommit fram till.
2021-05-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Men vilken skräll det skulle vara Emelie har ju haft rätt höga odds fram tills idag
Tanja är fortfarande storfavorit men vill inte se henne vinna PGA hon är som Lennie bara fina ord kommer från hennes mun samt att hon som LENNIE BARA FLYR konflikter.Så nej tack till denna mulliga tatuerade konflikt rädda tös
Dom konflikter som har vart med henne har varit mot en dyngrak Simon. Hon har hanterat det suveränt
2021-05-17, 16:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Tanja är varken konflikträdd eller mullig, Emelie däremot är vidrig.
2021-05-17, 16:06
Medlem
Anonym396s avatar
Med allt snack om falskhet misstänker jag att Nardos är den som har varit minst genuin. Förutom Adrian då som är en obehaglig snubbe. Vissa saker kan förklaras med att hon är ung och omogen samtidigt som hon inte har självinsikt. Vissa saker tror jag att hon gör för att se bra ut i TV.

Jag tänker på att:

*När hon nominerade Pedram och slängde Emelie under bussen i alla samtal hon hade men när de pratade i grupp under Honesty så kunde hon läxa upp Pedram när skadan är skedd att han borde bara skylla på henne och att det är hennes fel. Självklart kom det med i avsnittet och hon såg bra ut.

*Pratar om män hon träffat när hon är oskuld?

*Alla fina saker hon säger i bikten som jag misstänker inte är genuina och TV4 avslutar nästan alltid avsnitten med dem.

*Nardos har varit besatt hela säsongen om att hon inte är någons nummer 1 när hon hade Adrian, Mergim och Joel som slickade henne i röven.

*Hon fryser ut och ger folk skuldkänslor hon är sura på med att prata om ''genuina'' vänner hela tiden och jämför relationerna i huset. Vem bryr sig om Judith inte är lika nära Nardos eller om ni inte kommer vara vänner på utsidan. Varför är det ett problem? Hon gör likadant med Emelie när hon är sur på henne t.ex. efter Honesty när de pratade ut i soffan. Nardos pratar då om att hon inte har någon i huset som är lik henne och att hon hade lämnat om det var dag 50. Det snacket blir så fult i mina öron då det har varit en jävla sekt i huset runt Nardos och hon står alltid i centrum speciellt alla manliga deltagare som har slickat henne i röven hela säsongen.

*Är en hycklare generellt och säger emot sig själv hela tiden. Simon får inte sova under Honesty men hon får. Nardos får vara i det rosa sovrummet och skrika tills 04:00 med Mergim när alla sover men det blir ett världskrig om Nardos vill sova eller är sur. Kommer ni inte ihåg bråket hon hade med Pedram i det rosa sovrummet på dagen när alla umgicks där men Nardos låtsades vila men egentligen var hon sur samtidigt som folk hade roligt och pratade om sex?

Jag kan säkert komma på fler märkliga beteenden jag har sett under säsongen när hjärnan har vaknat till.
2021-05-17, 16:07
Medlem
Flor-Idas avatar
De som är solklara (enligt min spekulation) att sitta i final är

Emelie
Tanja
Simon
Nardos

Övriga har 0 chans.
2021-05-17, 16:08
Medlem
Tror ni det händer något mer redan ikväll efter veckofinalen? Minst 2 måste ju lämna under veckan om de ska vara 4 pers kvar nästa måndag. Det måste väl bli tittaromröstning som avgör?

En ut på onsdag och en på fredag? Ev, en till ut under helgen?
2021-05-17, 16:09
Medlem
Zingo2s avatar
Kollade just när Simon fick besök, var överlägset det bästa👍 De enda som kan bli ett par efter BB är Simon och Steff!
Besöket spårade tyvärr ur när de andra kom in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in