2021-05-17, 14:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Nu skrev du ju att du förmodligen skulle acceptera resultatet om du var nöjd med genomgången.

Så du håller uppenbarligen dörren öppen för att inte acceptera valresultatet även om du är nöjd med alla kontroller.
Vilket var det jag misstänkte hela tiden.

Till skildnad från dig så har jag inte på förhand bestämmt mig för en viss utgång.
2021-05-17, 14:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Clinton medgav inom ett dygn efter valet att Trump vunnit, och varken hon, Nancy Pelosi eller DNC i stort hävdade någonsin senare att Trump inte lagligen tillträtt som president. Man hävdade att han använt ojusta metoder under valkampanjen och att han var olämplig som president - men inte att själva hans inträde i Vita huset var olagligt i sig. Vilket är vad Trumptards (och Trump själv) hela tiden hävdat om Biden. "Han KUNDE ju inte ha vunnit!! Det är olagligt att han sitter där!"

Jag förstår att det här är för svåra distinktioner för dig.

Russia.....😉
2021-05-17, 14:10
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Man handräknade alla röster. Exakt antal ögon på varje röst har jag ingen koll på. Men om man hade fuskat "digitalt" och sedan lyckas få en kontrollerad, manuell, omräkning att ge exakt samma resultat då är det nog bara att gratulera till väl utfört valfusk...

Hur gjorde man med sedlar som krävde adjudikations?

Kontrollerade man originalen?
2021-05-17, 14:11
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Knappast lika bra att en domstol hanterar ”utfallet ”.

Hela undersökningen är ju skräp.

Om man vill ha en trovärdig undersökning så får man starta en ny med:

1. Opartisk firma som gör jobbet

2. Insyn

Här kommer vi landa, och Klyban kommer få vänta minst 28 veckor till.
2021-05-17, 14:13
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Till skildnad från dig så har jag inte på förhand bestämmt mig för en viss utgång.
Bisarrt att snacka med dig.
Jag säger entydigt att jag kommer erkänna att jag har fel om bevisen kommer.
Du säger att du förmodligen accepterar valet om du är nöjd med alla kontroller.
Glashus, möt sten.
2021-05-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Du menar att du inte har bestämt dig för hur många röster eller elektorsröster han skulle ha vunnit med, bara att det är Trump som skulle ha vunnit?
2021-05-17, 14:19
Medlem
Nixters avatar
Läsvärd intervju för alla som förstått att allt inte gått rätt till. Civil Rights Leader Maria Corina Machado, Venezuela, ang. Smartmatic & Dominion

Electronic Voting Systems, Smartmatic, Jimmy Carter, and How an Election was Robbed
https://elamerican.com/electronic-voting-smartmatic-jimmy-carter/
2021-05-17, 14:51
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Många demokrater är för ett verkligt federalt ID-kort, av samma stadiga och säkert garanterade typ som vi har i Europa. Det var det det handlade om.
DNC motsätter sig ID-krav vid röstning. Det vet du. Varför sitter du och hittar på annat?
2021-05-17, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
DNC motsätter sig ID-krav vid röstning. Det vet du. Varför sitter du och hittar på annat?
De är emot vissa slags specifika ID-krav, där det kan meckas fram och tillbaka med vilka slags legitimationer som gäller. Det är naturligtvis inte samma sak som att de skulle vara emot ett statligt garanterat och lättåtkomligt ID-kort, vilket sedan skulle kunna användas i vallokalen, hos polisen, på banken och på många andra ställen.
Senast redigerad av HepCat-X 2021-05-17 kl. 15:05.
2021-05-17, 15:07
Bannlyst
Citat:
De är emot vissa slags specifika ID-krav, där det kan meckas fram och tillbaka med vilka slags legitimationer som gäller. Det är naturligtvis inte samma sak som att de skulle vara emot ett statligt garanterat och lättåtkomligt ID-kort, vilket sedan skulle kunna användas i vallokalen, hos polisen, på banken och på många andra ställen.

Ja det står så i SR1.
Införandet av en enhetlig nationell standard för ID-kortskrav vid röstning så att ingen väljare exkluderas.
2021-05-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Ja det står så i SR1.
Införandet av en enhetlig nationell standard för ID-kortskrav vid röstning så att ingen väljare exkluderas.
Och SR1 betyder? Bara som fråga, jag kände naturligtvis till Dem's position.
2021-05-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
SMARTMATIC & DOMINION
kastas ut ur Filippinerna

CNN rapporterar:
https://youtu.be/NBd8yVtfM5o

Nästan två år sedan.

President Duterte är säkert din idol, jag förmodar att han också hade en del att göra med beslutet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in