2021-05-17, 13:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du skulle inte sagt det där. Nu gav du produktionen ideer. Självklart kommer de ge Afrikanprinsessan fördelar så att hon inte klagar i bikten.

Inget på schemat än idag men de kanske hinner kasta in ett litet överraskningsmöte för gullegrisen innan kvällen
2021-05-17, 13:29
Avslutad
Det drygaste av allt med denna säsong av BB är att alla är så förbannat lättkränkta i produktionen.
2021-05-17, 13:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Madde har ju helt klart torskat anhängare på sin fixering vid mössmalajen. Hade hon inte svansat så desperat efter den tönten hade hon garanterat legat mycket bättre till.

Jag kommer dock ändå rösta på henne för jag vill se Pedram få ett sjuhelvetes scarfaceutbrott.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Madde har ju helt klart torskat anhängare på sin fixering vid mössmalajen. Hade hon inte svansat så desperat efter den tönten hade hon garanterat legat mycket bättre till.

Jag kommer dock ändå rösta på henne för jag vill se Pedram få ett sjuhelvetes scarfaceutbrott.

MVH/Gnomegirl.

haha mössmalaj. Men däremot är det nog tvek, hon är faktiskt bara snäll o jävligt menlös. Även fast det finns/fanns idioter som Nardos och Mergim så är det fortfarande underhållning på en nivå tittare vill ha...oftast.
2021-05-17, 13:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Bra kommentar. Att tittarsiffrorna är de lägsta i BBs historia måste oroa ordentligt. Att förlora hälften av tittarsiffrorna på ett år en bedrift i sig. En gammal repris av "Mannen som talar med hundar" som har fler tittare måste ge fyran huvudvärk. Endast fyrans krav på svenskproducerat innehåll gör att de håller BB vid liv. En skitserie från USA som drar fler tittare kostar peanuts i jämförelse med BB

Viken idé jag fick.
Ta in Cesar Millan från det programmet och låt honom sköta Nardos. Varje gång hon börjar skrika vrider han om hennes nackskinn och säger "tsst".
Det kanske skulle funka. Vore iallafall värt ett försök.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 13:42
Medlem
Citat:
Viken idé jag fick.
Ta in Cesar Millan från det programmet och låt honom sköta Nardos. Varje gång hon börjar skrika vrider han om hennes nackskinn och säger "tsst".

MVH/Gnomegirl.
Den där lät jävligt bra....ringer min manager och bokar Ceasar nu så får han koppla henne direkt när hon åkt ut.
2021-05-17, 13:44
Avslutad
Citat:
Viken idé jag fick.

MVH/Gnomegirl.

hahaha ja!
2021-05-17, 13:44
Medlem
Nån som hört om judith har mens? eller har hon bara blivit allmänt sur 24/7 nu
2021-05-17, 13:47
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja jag vet att jag inte använder pukter och skit så ibland är det svårt att förstå vad jag skriver

ja som knull duger hon nog men leva med vettefan.

var ju sjukt cringe igår under deras möte om man nu som tess hävdat sen hon åkte ut att hon inte har några känslor för peddi så beter man sig väl inte på det sättet? skriker ju att hon bara vill knulla

och alla som följt liven VET ATT peddi hade/har känslor för tess sen kan han försöka inbilla oss nåt annat tom en 5 åring kunde se det ju även han bror kommenterade i en live att "men jo peddi har nog känslor för tess"

Ja deras lek dom lekte i huset var väl klar. Fegt av henne o inte erkänna bara. När dom hånglade så såg man ju....

Citat:
Ursprungligen postat av AnakinPrime
Helvete vad Stephanie är fräsch alltså....

Ja hon såg riktigt bra ut igår. och flera i huset noterade det också. Men ta bort sminket o lösögonfransarna o smink...o nya sponsrade kläder....ja...okej kropp så knullbar.

Citat:

MVH/Gnomegirl.

Hoppas o tror att pedram åker ikväll. Han bör veta det också. Tror han visste det redan när han blev nominerad med madde o emelie....man såg hans reaktion.
har köpt fläskytterfile o pommes o bea till kvällens utröstning. Eller ja det kanske inte var till den utan till champions league finalen senare men råkade tappa beasåsen på golvet o burken sprack...tejap ihop den o måste använda den nu idag
2021-05-17, 13:48
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:

Vidrigaste personen alla kategorier i årets BB, Fy för den lede......Förstår verkligen inte vad tittarna ser hos den blåvalen...
2021-05-17, 13:50
Medlem
Citat:
Hon pallade inte sin fejkade positivitet tävlingen ut 😉
2021-05-17, 13:56
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
haha är ju inte tess som skrev knulla peddi var jag som sa det

du söker bara på hennes namn är profilen såkallad öppen så kommer du se en rödring runt hennes profilbild då får du upp hennes stories det är typ rörligt material

ibland kan man få gå in på profilen för att se den röda ringen runt profilbilden

Jag verkar vara IP-bannad på Insta, kan inte skapa någon ny profil ens med Tempmail. Någon klurig typ härinne med tips på hur man kommer runt detta?

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in