Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
Ja jag vet att jag inte använder pukter och skit så ibland är det svårt att förstå vad jag skriver
ja som knull duger hon nog men leva med vettefan.
var ju sjukt cringe igår under deras möte om man nu som tess hävdat sen hon åkte ut att hon inte har några känslor för peddi så beter man sig väl inte på det sättet? skriker ju att hon bara vill knulla
och alla som följt liven VET ATT peddi hade/har känslor för tess sen kan han försöka inbilla oss nåt annat tom en 5 åring kunde se det ju även han bror kommenterade i en live att "men jo peddi har nog känslor för tess"
Ja deras lek dom lekte i huset var väl klar. Fegt av henne o inte erkänna bara. När dom hånglade så såg man ju....
Citat:
Ursprungligen postat av
AnakinPrime
Helvete vad Stephanie är fräsch alltså....
Ja hon såg riktigt bra ut igår. och flera i huset noterade det också. Men ta bort sminket o lösögonfransarna o smink...o nya sponsrade kläder....ja...okej kropp så knullbar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Madde har ju helt klart torskat anhängare på sin fixering vid mössmalajen. Hade hon inte svansat så desperat efter den tönten hade hon garanterat legat mycket bättre till.
Jag kommer dock ändå rösta på henne för jag vill se Pedram få ett sjuhelvetes scarfaceutbrott.
MVH/Gnomegirl.
Hoppas o tror att pedram åker ikväll. Han bör veta det också. Tror han visste det redan när han blev nominerad med madde o emelie....man såg hans reaktion.
har köpt fläskytterfile o pommes o bea till kvällens utröstning. Eller ja det kanske inte var till den utan till champions league finalen senare men råkade tappa beasåsen på golvet o burken sprack...tejap ihop den o måste använda den nu idag