2021-05-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja, det vet ju varken du eller jag med säkerhet så vi kan nog lämna det. Men om det var orättvist att Emelie fick besök är det ju lika orättvist att Simon och Pedram fick besök? Men de kanske inte räknas för dig eftersom de inte fick någon ”kärleksförklaring”?
Haha jag som trodde vi var på väg att gräva ner stridsyxan, men så la du ord i min mun IGEN besvik.

Nej, jag tycker det var lika orättvist att de fick besök. Sedan är det självklart att det svider lite mer i ögonen när hon gynnas så pass mycket av det utan att ens göra något själv, över Pedram som ändå inte har en chans på miljonen. Simon hade kanske också fått samma fördel om han var ensam med Steffi, men nu valde de att slänga in Tjackie som en cockblock så han fick ju ut noll av det på det sättet.
2021-05-17, 11:45
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Kärringarna som ockuperat årets tråd är varma i sina trosor när det gäller Golbögen och Emelie.
Tattar Dennis ser nu millen framför sig och kan trixa Emelie som han har trixat tidigare brudar han har stolt berättat om
2021-05-17, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Klara för final och the
final four borde vara Tanja, Simon och Emelie, sen är det nog jämt mellan Judith och Nardos om vem som tar fjärdeplatsen.

Hur och när kommer dom som inte går till final att få åka hem?
Hoppas dom får reda på det idag så det blir dålig stämning i huset ✌️

Jag tror Madde åker på torsdag och Judith på lördag 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂

Skulle säga att bb avgörs idag åker peddi vinner tanja åker madde vinner emelie
2021-05-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Kärringarna som ockuperat årets tråd är varma i sina trosor när det gäller Golbögen och Emelie.
Tattar Dennis ser nu millen framför sig och kan trixa Emelie som han har trixat tidigare brudar han har stolt berättat om

+1
2021-05-17, 11:47
Bannlyst
Konstigt att spelen på dagens utröstning stängde så tidigt.
Men hittade ett spelbolag som fortfarande har spelet öppet.
Sänkt odds på Pedram ✌️

Vem kommer röstas ut vid nästa utröstning?
Pedram Aghabeh
1.40
Madelene Billman
2.30
Emelie Svensson
4.00
2021-05-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."

Främsta anledningen är att Pedram är falsk. Han är den som paktat hårdast i huset, samtidigt som han attackerar andra och beskyller dom för pakter.

Sen är hans offermentalitet jäkligt tråkig att se. Hur allt är så kul tills han får minsta motgång. Då är livet så jävla orättvist och han kan sitta och sura i dagar.

Hans usla skådespel och sättet han ska överdramatisera allt och sig själv är också tröttsamt och patetiskt. Han ser verkligen sig själv som någon slags gudfader över en grupp som han styr. Han gillar inte bara maffiafilmerna, han idoliserar karaktärerna i dom. (Han är dock en otroligt mycket sämre skådis än de som porträtterar hans idoler i filmerna)

Sen gillar jag inte hans härskartekniker, framför allt inte när han är upprörd. Sättet han gick loss på både Emelie och Tess var riktigt ofräsht.

Han är även usel på att hjälpa till och städa, fixa mm i huset (Självklart inte Adrian-usel, men usel). Glider undan, och hjälper inte till som många av de andra.
2021-05-17, 11:49
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Nu har Gamnacken sjunkit ännu mer på betting 1.30, Madde 2.30.
Peddo får träffa ortenbröderna ikväll
2021-05-17, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Nu har Gamnacken sjunkit ännu mer på betting 1.30, Madde 2.30.
Peddo får träffa ortenbröderna ikväll

1.40 ser jag, vilken sajt kollar du på?
2021-05-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast nu tycker då inte jag iaf att Emelie "skiner", när det enda hon gör (och har gjort) är att konstant gnälla och "spekulera" som en trasig jävla skiva?

Fattar inte att Madde stått ut med människan?

Hon är ju nästan lika jobbig som Nardos och Oljudith, och älskar ljudet av sin egna röst fan så mycket mera än hon älskar Dompa!

Tänker på skräcknatten, onda magikern som hon fick fixa själv och det gjorde hon bra. Sen har hon fått flera besök och en kärleksförklaring. Sånt skiner,
2021-05-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det viktigaste för mig var att få ut Nardos, Pedroz, joel och emelie. Dom kändes som det rosa rummet förra säsongen. Målet försvann när det kom in stolpskott som man hatade mer. Alex, Mergim och mössan stal all fokus. Pedroz måste ut idag och sen är det Nardos tur. Åker sen Judith ut känns det helt okej. Simon vill jag ska vinna men det ser för tufft ut.
Gamnacken har redan åkt ut. Det är klappat och klart. Åker Skriknegern också så är det dags för riktig fest, alla är bjudna. Håller med om att dessa individer borde åkt tidigt i säsongen om inte stolpskotten kom in. De har avsiktligt favoriserats och åkt på en räkmacka. Hade de åkt ut tidigt så hade BB inte förlorat så mycket tittare som de har. Folk orkar inte engagera sig när hatobjekt får glida förbi i bakgrunden gång på gång.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
1.40 ser jag, vilken sajt kollar du på?
Sorry 1.40. Jag tänker på nästa uppdatering när han kommer ner till 1.25 eller lägre
Det intressanta här är att Madde närmar sig Emelie egentligen.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Främsta anledningen är att Pedram är falsk. Han är den som paktat hårdast i huset, samtidigt som han attackerar andra och beskyller dom för pakter.

Sen är hans offermentalitet jäkligt tråkig att se. Hur allt är så kul tills han får minsta motgång. Då är livet så jävla orättvist och han kan sitta och sura i dagar.

Hans usla skådespel och sättet han ska överdramatisera allt och sig själv är också tröttsamt och patetiskt. Han ser verkligen sig själv som någon slags gudfader över en grupp som han styr. Han gillar inte bara maffiafilmerna, han idoliserar karaktärerna i dom. (Han är dock en otroligt mycket sämre skådis än de som porträtterar hans idoler i filmerna)

Sen gillar jag inte hans härskartekniker, framför allt inte när han är upprörd. Sättet han gick loss på både Emelie och Tess var riktigt ofräsht.

Han är även usel på att hjälpa till och städa, fixa mm i huset (Självklart inte Adrian-usel, men usel). Glider undan, och hjälper inte till som många av de andra.

Jaaa håller helt med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in