Citat:
Håller faktiskt med om denna kommentaren helt och hållet, tagen från FB gruppen Allt om bigbrother 2021". Madde borde varit den som rykt redan mot Katti!
"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Som Emelie säger, de är alla trötta nu (utom Juddan & Tanja då 😂
.
Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."
"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Som Emelie säger, de är alla trötta nu (utom Juddan & Tanja då 😂
.Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."
Pedram är den som är mest svennebanan av alla deltagarna.
Han är en snäll, lat och tråkig kille som verkar ha få vänner och sitter hemma och kollar en jävla massa film.
Vem som helst hade kunnat ta hans plats i huset, han borde åkt ut först, ingen hade saknat honom.
Tänk Luis, Tess , Ponne lr Jesper vad mycket mer dom tillfört än tråkiga Pedram, Adrians broder 👮🏽♀️