2021-05-17, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Håller faktiskt med om denna kommentaren helt och hållet, tagen från FB gruppen Allt om bigbrother 2021". Madde borde varit den som rykt redan mot Katti!

"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Som Emelie säger, de är alla trötta nu (utom Juddan & Tanja då &#128514.
Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."

Pedram är den som är mest svennebanan av alla deltagarna.
Han är en snäll, lat och tråkig kille som verkar ha få vänner och sitter hemma och kollar en jävla massa film.
Vem som helst hade kunnat ta hans plats i huset, han borde åkt ut först, ingen hade saknat honom.
Tänk Luis, Tess , Ponne lr Jesper vad mycket mer dom tillfört än tråkiga Pedram, Adrians broder 👮🏽‍♀️
2021-05-17, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast nu tycker då inte jag iaf att Emelie "skiner", när det enda hon gör (och har gjort) är att konstant gnälla och "spekulera" som en trasig jävla skiva?

Fattar inte att Madde stått ut med människan?

Hon är ju precis lika jobbig som Nardos och Oljudith, och älskar ljudet av sin egna röst fan så mycket mera än hon älskar Dompa!

nu skröt hon precis om att han är grym på att manipulera människor och att hon alltid fått/får vad hon vill ha

hela tjejen är så osäker så hon måste spela och manipulera människor till 100%
2021-05-17, 11:39
Medlem
Herregud... Emelie erkänner hur hon har manipulerat sina föräldrar hela sin uppväxt genom att spela grinig när hon vaknar om hon inte fick godis eller choklad. Varje gång hon skulle vakna så fick hon sötsaker annars så började hon grina. Aldrig hört något så sjukt.
2021-05-17, 11:40
Medlem
Citat:
Håller faktiskt med om denna kommentaren helt och hållet, tagen från FB gruppen Allt om bigbrother 2021". Madde borde varit den som rykt redan mot Katti!

"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."
Håller med dig
2021-05-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Herregud... Emelie erkänner hur hon har manipulerat sina föräldrar hela sin uppväxt genom att spela grinig när hon vaknar om hon inte fick godis eller choklad. Varje gång hon skulle vakna så fick hon sötsaker annars så började hon grina. Aldrig hört något så sjukt.

Bortskämd snorunge!
2021-05-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple

är precis som hon beter sig nu både i huset och på utsidan
2021-05-17, 11:43
Medlem
Citat:

+1
Väl skrivet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är precis som hon beter sig nu både i huset och på utsidan

Undra om Dompa kommer stå ut med henne?!
Troligtvis inte.
Bannlyst
Klara för final och the
final four borde vara Tanja, Simon och Emelie, sen är det nog jämt mellan Judith och Nardos om vem som tar fjärdeplatsen.

Hur och när kommer dom som inte går till final att få åka hem?
Hoppas dom får reda på det idag så det blir dålig stämning i huset ✌️

Jag tror Madde åker på torsdag och Judith på lördag 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂
2021-05-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Undra om Dompa kommer stå ut med henne?!
Troligtvis inte.

knappast
Bannlyst
Det viktigaste för mig var att få ut Nardos, Pedroz, joel och emelie. Dom kändes som det rosa rummet förra säsongen. Målet försvann när det kom in stolpskott som man hatade mer. Alex, Mergim och mössan stal all fokus. Pedroz måste ut idag och sen är det Nardos tur. Åker sen Judith ut känns det helt okej. Simon vill jag ska vinna men det ser för tufft ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Klara för final och the
final four borde vara Tanja, Simon och Emelie, sen är det nog jämt mellan Judith och Nardos om vem som tar fjärdeplatsen.

Hur och när kommer dom som inte går till final att få åka hem?
Hoppas dom får reda på det idag så det blir dålig stämning i huset ✌️

Jag tror Madde åker på torsdag och Judith på lördag 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂

Madde åker idag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in