2021-05-17, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du tror at du har lest det eller så juger du.

Jøss. Der våknet forumets store klovn og forstyrrer også.

Om du klarer både å lese samt forstå hva jeg skriver er ikke dette noe farlig for din hypotese.

Nå er det vel heller tvilsomt om evne og vilje helt henger sammen der i gården for noe av betydning har du aldri å fare med.

Det i seg selv er jo en prestasjon.
Citera
2021-05-17, 06:28
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Som et annet eksempel vet jeg at det har stått om at sønnen hadde skadet seg på badet og flere andre ting som kom frem under tidlige avhør, men jeg klarer ikke søke opp dette.

Nuvel, hvis jeg skal legge godviljen til så er det ikke umulig at noen tidlig har snakket om at sønnen skulle ha skadet seg på badet, men på det tidspunktet var det ikke engang kjent at 09.14-samtalen gikk til sønnen (selv om vi hadde hørt det her, og prøvde å si dette), og det at sønnen skulle ha skadet seg på badet virket for utrolig til at det skulle være sant.

Dessuten var TT ganske hardt ute med å kvele diskusjoner om dette.
Senast redigerad av Niffy 2021-05-17 kl. 06:31.
Citera
2021-05-17, 06:33
Medlem
Citat:
Jøss. Der våknet forumets store klovn og forstyrrer også.

Om du klarer både å lese samt forstå hva jeg skriver er ikke dette noe farlig for din hypotese.

Nå er det vel heller tvilsomt om evne og vilje helt henger sammen der i gården for noe av betydning har du aldri å fare med.

Det i seg selv er jo en prestasjon.

Det må da være noe feil i huet ditt når det eneste du behersker er å gå til personangrep på alle som har et annet syn på hva som er fakta i saken. Det er ingen medier som har skrevet at TEH har store lån.og heller ingen andre i familien. Dette er ren fiksjon som huet ditt har konstruert eller så juger du.
Citera
2021-05-17, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nuvel, hvis jeg skal legge godviljen til så er det ikke umulig at noen tidlig har snakket om at sønnen skulle ha skadet seg på badet, men på det tidspunktet var det ikke engang kjent at 09.14-samtalen gikk til sønnen, og det at sønnen skulle ha skadet seg på badet virket for utrolig til at det skulle være sant.

Dessuten var TT ganske hardt ute med å kvele diskusjoner om dette.

Takk.

Man kan absolutt se muligheten for at familien Hagen har hatt interesse av at ting har blitt fjernet fra artikler i ettertid.

Jeg vet om ting som har vært skrevet om flere familiemedlemmer som jeg heller ikke klarer å finne igjen.

Det trenger ikke ha noen betydning, men jeg har bare kjennskap til en annen sak hvor ting har blitt fjernet i ettertid og er usikker på hvor vanlig dette er.

Jeg vil anta at familien Hagen har større interesse av dette enn politiet i utgangspunktet.
Citera
2021-05-17, 07:24
Medlem
Citat:
Du er overhodet ikke interessert i å diskutere noe seriøst i denne saken og jeg fatter ikke hva du gjør her inne.
Be vergen din sette på barne-tv nå og be om mer medikamenter i samme slengen.

Men Bolony, du ser selv bort ifra den raske bevegelsen på mobilen som tilsier angrep rundt 09:30. du ser bort ifra SMSen på morgenen til en vennine. Du ser bort ifra Samtalen til regnskapsfføreren. Samtalen til snnen. Du mener at andre, og hevder derfor det er en gigantisk konspirasjon med flere involverte, inkludert regnskapsfører og noen som svarer sønnens telefon, altså 3-4 utenforstående i tillegg til drapsmann/sønn. Det finner jeg veldig lite sannsynlig.
Citera
2021-05-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det tror jeg også. Informasjon fra telefonen vil felle GM.

Da forutsetter du at det ikke kan være avvik mellom målt bevegelse og reell bevegelse.
https://www.researchgate.net/publication/332616795_The_iPhone_Health_App_from_a_forensic_pe rspective_can_steps_and_distances_registered_durin g_walking_and_running_be_used_as_digital_evidence
Citera
2021-05-17, 08:29
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Da forutsetter du at det ikke kan være avvik mellom målt bevegelse og reell bevegelse.
https://www.researchgate.net/publication/332616795_The_iPhone_Health_App_from_a_forensic_pe rspective_can_steps_and_distances_registered_durin g_walking_and_running_be_used_as_digital_evidence

Du har fremdeles ikke forstått at det ikke er "helseappen" det er snakk om?
Citera
2021-05-17, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Ja, men da får du bare synes at det er rart.

Det som slår meg når jeg leser her inne er at dere finner veldig mye rart.

Badekaret som rant over f.eks. I følge noen her, så er ikke dette mulig. Jo, det er mulig. Har selv opplevd det flere ganger. Skal gjøre andre ting mens jeg venter på at badekaret fylles opp, glemmer badetkaret og så renner det over. Dette synes dere er rart. Det synes ikke jeg.

Lipomet (fettkulen) AEH har på håndleddet. Det er visst rart det også. Det er visst tegn på mishandling. Selv har jeg nettopp fjernet en slik fettkul på håndleddet. Jeg har ikke blitt mishandlet.

Jeg synes heller ikke det er rart at TH ba politiet konsentrere seg om første etasje.
Jeg synes heller ikke det er rart at TH blir vanskelig under avhør.

Hvis min samboer ble kidnappet og det lå igjen en trussel om at hodet kom til å bli kappet av og politiet konsentrerte seg om meg og om feil ting i steden for å gjøre jobben sin, skal jeg love deg at jeg hadde blitt stressa og at jeg hadde blitt vanskelig å ha med å gjøre. Jeg hadde hatt det veldig travelt med å finne samboeren og blitt rasende om politiet kastet bort tiden.
Da hadde jeg bedt dem få litt fart på seg og for i helvete slutte å tulle og bedt dem gjøre det dem skal. Som uskyldig er det en helt naturlig reaksjon.

Jeg sier dermed ikke at jeg utelukker TH som gjerningsmann. Saken er ikke løst, så det kan jeg ikke gjøre. Like lite som dere kan slå fast at han er gjerningsmann. Vi vet alt for lite enda. Når politiet så tydelig ikke vet, så kan ikke dere vite heller.

Problemet er at enkelte forutsetter at alle tenker likt som seg selv. Slik er det selvsagt ikke. Alle avvik fra egen tankegang og handlingsmønster, blir derfor "mistenkelig".
Burde egentlig være helt unødvendig å poengtere dette.
Citera
2021-05-17, 08:39
Medlem
Citat:
Du har fremdeles ikke forstått at det ikke er "helseappen" det er snakk om?

Eksempelet viser at det er tekniske avvik på en mobiltelefon. Når noen viser til at telefonen "ikke er flyttet på", behøver ikke det å være riktig.
Citera
2021-05-17, 08:44
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Eksempelet viser at det er tekniske avvik på en mobiltelefon. Når noen viser til at telefonen "ikke er flyttet på", behøver ikke det å være riktig.

Men du snakker om at den eventuelt er flyttet på i posisjon, sånn GPS eller lokasjonsposisjon.

Telefoner har bevegelsessensorer, som forteller om telefonen har vært løftet på, tatt på, snudd, vridd, whatever.

Har telefonen beveget på seg, uansett på hvilken måte, så er det en sensor som har registrert det.
Citera
2021-05-17, 08:46
Medlem
Citat:
Bjelken i sitt eget øye, og så videre....

Det er opp til hver enkelt å bedømme hva man syns er uvesentlig eller ikke, og hva man vil diskutere eller ikke.

Og det er heldigvis ikke "dere" som bestemmer det, selv om dere prøver iherdig å kneble diskusjoner dere ikke liker.

Si det til Kornblomst, som beskylder andre for å spamme!
Citera
2021-05-17, 08:51
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Si det til Kornblomst, som beskylder andre for å spamme!

Jeg hater å si det, men føler du deg truffet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in