Nej, det är inte "bara" det, det är mycket mer än så. Men då vet vi att du inte fattar det.
Garre74:
haha, enklast köra ned huvudet och låtsas som det regnar.
Det finns ca 70 inlagor, men du vet alltså inte vilken. Dessutom är det så, och det gäller dessvärre genomgående i denna tvist, att det Binninge säger är inte samma sak som det Esbjörn säger. Så frågan kvarstår, när och var har Esbjörn sagt det du påstår?
Nej, han har aldrig sagt det du påstår. Du bara ljuger, ännu en gång. Sedan när du ombeds referera, så hävdar du bara att infon finns och "det räcker så". Men det räcker inte med ett flummigt "det finns". Jag har lagt upp massvis med inlagor till tingsrätten här i tråden. Så nu är det dags för dig att presentera den bilaga du påstår dig hänvisa till! ELler kan du inte? Ljuger du? Ja, du gör ju det!
Garre74:
Grattis du hittade min inlaga, men påstår ändå jag ljuger här. Nonsens igen från dig.
Att Esbjörn inte vet allt som görs i hans namn är ingen nyhet. Utom för dig, som inte fattar någonting.
Det betyder inte heller att han är förvirrad. Utom för dig, som inte fattar någonting. Det betyder bara att han har människor omkring sig som agerar i hans namn utan att ta hänsyn till honom eller hans intresse. Det är inge nyhet. Utom för dig, som inte fattar någonting.
Garre74:
Ni spekulerar om detta. Jag vet det. Det är allt. Spekulationer.
Jaha, så nu är det din åsikt att allt som ges in till domstolen måste vara bekräftat i media. Du blir ju mer korkad för varje inlägg du skriver. Det där var ju ett nytt bottenrekord från dig. Nej, Ebbas ombud hämtar inte sin information från media, eller skickar den till media innan hon förser tingsrätten med den, bara för att intelligensbefriade nötter som du tror att det är media som avgöra tvisten. Det trodde Binninge också
Garre74:
Gör jag det? Svårt att läsa, du läser bara mina inlägg och går igång som en gammal kärring. hahaha
Nej, det tror jag inte en sekund. Allting i inlagan utom det lilla tillägget om "det nya avtalet" har redan ingivits till tingsrätten och tillför inget nytt, vad gäller det nya avtalet så kan det hända att Esbjörn är vidtalad, och det är klart han godkänner det eftersom det till skillnad från det mesta Binninge hittat på faktiskt ligger helt i linje med av Esbjörn själv hävdat, men troligen är han inte vidtalad, eftersom Esbjörn skrivit en generalfullmakt till Monika, som är kompis med Binninge, som är kompis med nya advokaten, så Monika har säkert sagt till advokaten att han bara behövde stämma av med Binninge. Esbjörn är helt åsidosatt. Det fattar alla, utom du, som inte förstår någonting. I stort sett allting vi sett, hört och läst att Esbjörn själv har sagt, går stick i stäv med vad Binninge framhållit. Och vi vet att Binninges fabler är just fabler, de hittades på redan innan Binninge ens visste vem Easbjörn var, i en tråd på facebook. Det fattar alla, utom du, som inte förstår någonting.
Garre74:
Monika säger att advokaten inte ska prata med sin klient. Advokaten säger "ok" och sväljer allt av deras ord. Låter ju vettigt.