2021-05-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Mycket möjligt, men för våran hund är hon tydligen den överlägset mest skrämmande iaf?
Hunden börjar aldrig "grina" av Nardos horribla stämma/skratt. (till skillnad mot mig då) 😉

Den kanske instinktivt känner att Nardos är mentalt underlägsen, och därmed inget hot?
haha ni får sitta under en filt och grina ihop under tortyren, kan ju se lite konstigt ut för utomstående i början men de får vänja sig
2021-05-17, 00:31
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Det där var bra sagt. Den svenska avundsjukan så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Vill inflika en sak. Jag känner inte Tanja så jag kan inte veta säkert, men hon ger inte intryck av att vara fejk nånstans och hon är inte ”för” snäll, hon säger ifrån när hon tycker nåt är fel. Dock pratar hon lugnt och förnuftigt och resonerar i stället för att bråka. Klok strategi.

Hon har fått skit därinne, främst av Simon, men ändå bjudit på sig själv och på många skratt i huset (något som verkar ha glömts bort). Tårtan var väl höjdpunkten, men sen var det t ex ensamfesten, kylskåpet, musikvideon, ”matlagning”, diverse smittande asgarv, en sjuhelsikes sisu vid diverse tävlingar/prövningar och därtill en aldrig sinande omtanke och positivitet.

Enligt mig är Tanjisen därför en 100% värdig vinnare av BB2021!

Min lista:

1 Tanja
2-6 Resten
7 Peddi
Kunde inte hålla med mer!
2021-05-17, 00:31
Medlem
Citat:
Det är ju Mr BB... 🙄

Tänkte inte på det Förlåt inte meningen att trampa på mr mr tår!
2021-05-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag ser bara en och så ser jag några dumskallar som blivit syskon och skriker sig hesa från morgon till kväll. Vad ser du på din skärm?

Inte så många som skapat en fejkpersonlighet iaf (tror jag).
2021-05-17, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av essted
70% kakao med hallonbitar, intravenöst

Ja man blir go o glad
2021-05-17, 00:35
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vilken dumskalle som helst kan väl bestämma sig för att spela positiv i några veckor om det står en miljon på spel. Hur svårt kan det vara? Det ska ju inte vara livet ut vilket borde bli enormt påfrestande. Det är väl bara att bestämma sig och låtsas vara glad oavsett vad som händer. Att det finns några här som anser det omöjligt beror nog på egna begåvningsbrister. Jag skulle kunna spela vad som helst, arg, sur, ledsen, glad..you name it..
Men du väljer konstant att bara spela sur. "Hur svårt kan det vara?" att spela lite glad? Tydligen supersvårt..
2021-05-17, 00:36
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Så om Emelie vinner , eller Tanja så blir det rasistiskt?
Va?
2021-05-17, 00:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Va?
Ja i deras ögon?
2021-05-17, 00:42
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ja i deras ögon?
Jag sa att hudfärg inte spelar någon roll, förstår inte vart du vill komma?
2021-05-17, 00:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Inte så många som skapat en fejkpersonlighet iaf (tror jag).
Nej. Då hade dom inte betett sig som dom gör eller också kanske dom tror att tittare vill höra skrik? Tanja tillhör nog den som gått in för en strategi som hon hoppas går hem. En person borde bryta ihop eller reagera i detta dårhus någon gång annars. Kanske smart eller dumdristigt för tråkig blir hon.
2021-05-17, 00:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ja i deras ögon?
Givetvis!

Om nån annan än Nardos har fräckheten att vinna är hen, tittarna, produktionen, Tv4, landstingen, regeringen, kungen, hela norden, Europa ja hela jävla världen rasistisk!

I deras ögon.
2021-05-17, 00:53
Medlem
Alltså jag har varit så JÄVLA säker hela säsongen på att Tanja kommer vinna skiten, tills förra veckan. Jag vet fan inte om hon vinner längre?! Är dock liv-jävla-rädd för att Nardos ska stå där ensam kvar i huset nästa måndag och har vunnit millen.

Det får fan inte ske. Vem som helst men inte hon. Pedram räknar jag inte ens med för han ryker imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in