2021-05-16, 23:53
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår inte ens varför det skulle vara "tråkigt i längden". Tanja har levererat underhållning utan att behandla andra illa, det i sig gör att hon förtjänar vinsten. Sedan har hon verkligen tagit ALLT med en klackspark och klarat allt hon utsatts för – både i "spelet" och socialt – med bravur. De som stör sig på Tanja gör det för att de önskar att de själva var mer som hon. They hate her cuz they ain't her osv.
Håller med dig i sak. Finns många med "Tanjakomplex" både här inne och i huset. Men jag personligen förstår att folk kan finna henne....ospännande (i brist på bättre ord).
Sedan att de människorna är dumma i huvudet det är en annan femma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Som vanligt fina Moder, är du spot on. Varför måste det alltid finnas ett MEN.
Men du<33 men exakt. Alltid ska man leta fel. Fan. Låt henne vara bara.

Hon är en fantastisk människa, ingen taktik, inget spel. Punkt.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Som vanligt fina Moder, är du spot on. Varför måste det alltid finnas ett MEN.

Inte jättekonstigt att folk inte är vana vid den typen av positivitet och därför misstror den? Särskilt i ett program som BB med en person som varit med i PH innan? Förutfattade meningar och ett inte helt öppet sinne från "vår" sida kanske, men inte konstigt att det finns ett MEN.
2021-05-16, 23:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Dennis flyttar ner Emelie flyttar upp till Stockholm?

Hehe ja hon får väl bestämma sig.. hon säger dels att hon inte vill lämna Ystad och sin familj och samtidigt att hon vill flytta till Stockholm. Hon flyttar nog rakt in i Dompas lägenhet i Sthlm tror jag
2021-05-16, 23:56
Medlem
sova med snus i ...det var något nytt
2021-05-16, 23:56
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Om inte Tanja vet jag inte vem som förtjänar det mer, Simon kanske, men han har sagt mycket vidrigt genom säsongen... inte minst hans beteende första veckan, militärveckan, hockeyveckan, konstanta påhopp om Tanjas följare...
Simon är innerst inne en god människa. Helt säker på det. Sedan att han minst sagt har ett problematiskt förhållningssätt till alkohol och är omogen för sin ålder ligger honom i fatet men skärper han till sig något på de punkterna har han mycket att bygga på!
Med det sagt tycker jag inte han "förtjänar" millen denna gången.
2021-05-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Håller med dig i sak. Finns många med "Tanjakomplex" både här inne och i huset. Men jag personligen förstår att folk kan finna henne....ospännande (i brist på bättre ord).
Sedan att de människorna är dumma i huvudet det är en annan femma.
De som finner henne ospännande är ju de som lever på drama och gärna ser det på bekostnad av andras välmående. Har också märkt att det ofta är "Emeliefans" som gnäller på Tanjas positivitet, vilket IMO är rätt talande.
Tur det finns ett gäng människor som är odumma i huvudet i alla fall
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Om inte Tanja vet jag inte vem som förtjänar det mer, Simon kanske, men han har sagt mycket vidrigt genom säsongen... inte minst hans beteende första veckan, militärveckan, hockeyveckan, konstanta påhopp om Tanjas följare...

Ja, håller med om Simon där
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe ja hon får väl bestämma sig.. hon säger dels att hon inte vill lämna Ystad och sin familj och samtidigt att hon vill flytta till Stockholm. Hon flyttar nog rakt in i Dompas lägenhet i Sthlm tror jag

Hon har lämnat 3 djur till sina föräldrar som dom tar hand om. Osäkert om hon vill ta dom till sthlm...men vem vet. O lämna dom i ystad e inget alternativ har hon redan sagt.
2021-05-16, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Inte jättekonstigt att folk inte är vana vid den typen av positivitet och därför misstror den? Särskilt i ett program som BB med en person som varit med i PH innan? Förutfattade meningar och ett inte helt öppet sinne från "vår" sida kanske, men inte konstigt att det finns ett MEN.
Jag kan förstå att man misstrodde i två veckor. Men i tre månader? Nej, då beror det på något helt annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted

Kan ju tycka att det är synd att folk måste känna ett "men" mot positiva människor. Kan ju absolut ha att göra med det du skriver, förutfattade meningar osv. Men tycker det är viktigt att se att det finns människor som är positiva av naturen och att det inte finns en baktanke med det.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår inte ens varför det skulle vara "tråkigt i längden". Tanja har levererat underhållning utan att behandla andra illa, det i sig gör att hon förtjänar vinsten. Sedan har hon verkligen tagit ALLT med en klackspark och klarat allt hon utsatts för – både i "spelet" och socialt – med bravur. De som stör sig på Tanja gör det för att de önskar att de själva var mer som hon. They hate her cuz they ain't her osv.
Jo du lille vän. Det är väldigt långtråkigt och enahanda med personer som bara har en sida och att ständigt gå omkring med ett leende oroar mer än det känns normalt. Jag tror att Tanja biter ihop rejält men har som strategi att aldrig komma i konflikt med någon. Om det går hem får vi se men lite dramatik är nog önskvärt i ett sånt här långdraget projekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in