2021-05-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, våran stackars lilla vovve har vid ett flertal tillfällen börjat gny och gnälla oroligt när Oljudith lagt iväg några av sina mest högljudda skrik-gorillaskratt! 🥺

Det lustiga är att hon aldrig reagerat nämnvärt på tex fyrverkerier, men Oljudith är tydligen en helt annan sak?
Judith helt klart på en andra plats gällande vara högljudd
2021-05-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skulle inte ha något emot Emelie om jag var tvingad att bo där. Gillar när folk är raka och inte fjäskar på ett falskt vis. Där visade Emelie styrka och hon har fått mycket skit av dom som inte förstår att dom andra hycklar endast. Avskyr när dom kallar varann bror och syster, när dom bedyrar hur mycket dom älskar varandra efter 2 veckors bekantskap och gråter floder för att dom röstat ut en kandidat som är där av samma orsak. Äcklas lite när dom bedyrar sin kärlek och helst aldrig vill lämna stället. Sunkigt.

Du skulle haft något emot hennes konstanta spekulationer, med sin MA3C som hon ansåg vara "hög IQ"
Medlem
Svarting cam hela natten? bojkott.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag skulle inte ha något emot Emelie om jag var tvingad att bo där. Gillar när folk är raka och inte fjäskar på ett falskt vis. Där visade Emelie styrka och hon har fått mycket skit av dom som inte förstår att dom andra hycklar endast. Avskyr när dom kallar varann bror och syster, när dom bedyrar hur mycket dom älskar varandra efter 2 veckors bekantskap och gråter floder för att dom röstat ut en kandidat som är där av samma orsak. Äcklas när dom bedyrar sin kärlek till varandra och säger sig helst aldrig vilja lämna huset. Rävar hela bunten medan Emelie varit uppriktig.
Tror fan du har en poäng där.
Tror Emelie skulle hitta ny bostad kvickt dock.
Är bara rak nu.
Emelie har varit allt annat än uppriktig i denna TV fars. Att du inte kan se det är på flera plan ren tragik.
Senast redigerad av UncleTompa 2021-05-17 kl. 00:38.
2021-05-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag blev helt tårögd för att han var så fin mot henne.. Han är verkligen en på miljonen den mannen. Honom ska hon hålla hårt i!
Dennis har väl flyttat ner till Skåne för hennes skull ha för mig han sa det i annexet?
2021-05-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
SÅ sant. Plus hon var exakt likadan i PH, och om man följer henne i sociala medier ser man att hon är likadan utanför tv också. Det går inte att spela snäll i 100 dagar, totalt omöjligt.

Är så jävla trött på folk som försöker hitta förklaringar till Tanjas agerande och beteende, för att de inte kan acceptera att det finns människor som är rakt igenom goda, positiva och snälla.

Som vanligt fina Moder, är du spot on. Varför måste det alltid finnas ett MEN.
2021-05-16, 23:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Dennis har väl flyttat ner till Skåne för hennes skull ha för mig han sa det i annexet?

Han sade att han "till och med kunde tänka sig att flytta till Ystad" för hennes skull <3
Vore ju ehum liiiiite skumt om han redan HADE flyttat ner haha :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Jo, sa ju inte emot dig direkt haha
Att hon varit underdog stämmer ju dock inte? Tycker att hon varit på topp typ hela tiden iom hennes attityd, då har det liksom inte spelat någon roll med tävlingarna. Men tycker typ inte att det räcker för att vinna hela skitn

Om inte Tanja vet jag inte vem som förtjänar det mer, Simon kanske, men han har sagt mycket vidrigt genom säsongen... inte minst hans beteende första veckan, militärveckan, hockeyveckan, konstanta påhopp om Tanjas följare...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Har förstått att hon var likadan där.
Tanja är som hon är. På gott och ont. Att det finns folk som kan tycka det blir tråkigt i längden kan jag förstå men att gå från det till att det skulle vara någon taktik är bara helt idiotiskt.
Jag förstår inte ens varför det skulle vara "tråkigt i längden". Tanja har levererat underhållning utan att behandla andra illa, det i sig gör att hon förtjänar vinsten. Sedan har hon verkligen tagit ALLT med en klackspark och klarat allt hon utsatts för – både i "spelet" och socialt – med bravur. De som stör sig på Tanja gör det för att de önskar att de själva var mer som hon. They hate her cuz they ain't her osv.
2021-05-16, 23:52
Medlem
Nardos kanske ska sluta prata om Emelies X nu.. Noll känsla
2021-05-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han sade att han "till och med kunde tänka sig att flytta till Ystad" för hennes skull <3
Vore ju ehum liiiiite skumt om han redan HADE flyttat ner haha :P
Dennis flyttar ner Emelie flyttar upp till Stockholm?
2021-05-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår inte ens varför det skulle vara "tråkigt i längden". Tanja har levererat underhållning utan att behandla andra illa, det i sig gör att hon förtjänar vinsten. Sedan har hon verkligen tagit ALLT med en klackspark och klarat allt hon utsatts för – både i "spelet" och socialt – med bravur. De som stör sig på Tanja gör det för att de önskar att de själva var mer som hon. They hate her cuz they ain't her osv.

Det där var bra sagt. Den svenska avundsjukan så att säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in