2021-05-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Tror faktiskt vi kan vara ganska trygga i att Simon eller Tanja vinner.
Dom har njutit mest av sin tid i huset och det går igenom rutan.

En miljon vinner man inte på att vara surast eller skrika högst..

Är på samma tankebanor, men efter jag sett alla psykopatiska emelie fans på IG blir det nog tufft ändå. Men hoppas innerligt att Tanja eller Simon vinner skiten
2021-05-16, 23:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Hunden här hemma skäller så fort Nardos skriker
Haha, våran stackars lilla vovve har vid ett flertal tillfällen börjat gny och gnälla oroligt när Oljudith lagt iväg några av sina mest högljudda skrik-gorillaskratt! 🥺

Det lustiga är att hon aldrig reagerat nämnvärt på tex fyrverkerier, men Oljudith är tydligen en helt annan sak?
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var faktiskt jag.

Ååh, men du är ju min favoritperson då! Tack för att du förevigade det fulaste ögonblicket under hela BB ♥
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Man kan verkligen lida med Madde som inte har någon nära i huset.
Men samtidigt blir det lite vad man gör det till. Varken Tanja eller Nardos lär ju ha någon som vill umgås med dom på utsidan av dom som är kvar..

Men var Madde verkligen så naiv att hon trodde Adrian skulle komma?
Då har hon sett något vi andra inte sett....

Hon har ju tyvärr sett saker hela säsongen som ingen annan har sett.
2021-05-16, 23:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Ååh, men du är ju min favoritperson då! Tack för att du förevigade det fulaste ögonblicket under hela BB ♥

Oof.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Absolut, men i mina ögon var det Emelie gjorde värre. Det blev toxic för att Emelie drog igång det, och det är inte helt konstigt att Dompa svarade på toxic med toxic. Rätt vanlig och rimlig reaktion. Hoppas för deras skull att det funkar, och att de inte förstör varandra.

Ser ju inte dina inlägg egentligen , men det var exakt tvärtom. Dennis startade utan att det fanns något att starta. Som ex vis när Joel var ledsen.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Ingen dum lista! Kan hålla med om den. Kastar gärna om Madde och Simon dock men äh. Kan leva med den.

Jag kan också kasta om Madde och Simon, det är inte så noga

Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Samma här alla förutom Emelie vore optimalt. Helst Tanja!

Nej, vill inte heller se Emelie vinna. Eller ens vara med i topp tre.
2021-05-16, 23:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon har ju tyvärr sett saker hela säsongen som ingen annan har sett.
Vad syftar du på då? Berätta
2021-05-16, 23:04
Medlem
xrlpyts avatar
Läcker bild på Nardos från tidigare idag, kunde också bli en avatar:

https://ibb.co/MnYk2vv
2021-05-16, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Är på samma tankebanor, men efter jag sett alla psykopatiska emelie fans på IG blir det nog tufft ändå. Men hoppas innerligt att Tanja eller Simon vinner skiten

Man får ju hoppas att Emelies fans inte går lika långt som de aggressiva Nardos ganget som hotar folk till livet.
2021-05-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ser ju inte dina inlägg egentligen , men det var exakt tvärtom. Dennis startade utan att det fanns något att starta. Som ex vis när Joel var ledsen.
Jag menade att det var Emelie som skapade det toxiska från första början, syftade inte på specifika händelser. Och som jag skrev: att svara på toxic med toxic är en rätt vanligt och också förståelig reaktion. Så det är inte konstigt att Dompa "startade utan att det fanns något att starta" efter ett tag.
2021-05-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja din dumme jävel finns väl inte någon annan neger i huset? luis lämnade för ett bra tag sen.

Att just du blivit blockad från Nardos Instagram är nog en av världshistoriens absolut största gåtor...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in