Citat:
Hur kan su se det? SD är ju väldigt pixlad.
Hoppas att rätten fick höra resten av förhöret också.
Strax efter kommer det här:
"M: Ja jag har ett jättedåligt minne ...
F; Det...
M: Ehh det är en ständig källa till problem, och det är, rätt så välkänt.
F:Mm.
217 Förhör med Davidsson, Karl Stefan; 2018-05-30 13: 10 diarienr: 5000-K574218-18
M: Jag kan se samma film varje vecka jag behöver inte hyra en ny va1je vecka för jag,jag
kan minnas att ja jag såg en film men.
F: Ja ...
M: Och ofta ...
F: Men nu är det ju så här att vi vet ju att du har varit ute och cyklat...
M:Mm.
F: Varför berätta du inte det igår?
M: Eh vi. ..
F: Du fick ju ...
M: Prata om att jag har hållit på med cykeln ...
F: Nej ...
M: Och fixa växlar.
F: Nej, nej nej nej nej Stefan, det här var ju väldigt mycket du har varit ute utanför gården här
nu och rört dig ...
M:Ja.
F: I området...
M:Ja ..
F: Du hade ju inte rört, du hade ju bara varit hemma sa du ju?"
//
"M. Jag minns att vi prata om att jag har fixat med cykeln men vi prata väl inga ...
218 Förhör med Davidsson, Karl Stefan; 2018-05-30 13:10 diarienr: 5000-K574218-18
F: Nej.
M: Detaljer vad jag hade gjort?"
Haha, alldeles nyss sa han att han skule ha kommit ihåg om han hade sett någon när han var ute och cyklade. Nu lägger han plötsligt till att han inte alls bara var hemma.
Det blir ju så uppenbart att han tar upp cykelturerna för att förekomma ev vittnen. Det helt utan att PS eller R'ydén säger något alls om han cyklat nära Lena.
En så´n himla tur att SD visar upp sin manuputativa sida i rätten så att åklagarna fick chansen att placera SD mycket nära mordplatsen!
Bra gjort av dom!
Förhöret är ju bara två veckor efter mordet.
Hoppas att rätten fick höra resten av förhöret också.
Strax efter kommer det här:
"M: Ja jag har ett jättedåligt minne ...
F; Det...
M: Ehh det är en ständig källa till problem, och det är, rätt så välkänt.
F:Mm.
217 Förhör med Davidsson, Karl Stefan; 2018-05-30 13: 10 diarienr: 5000-K574218-18
M: Jag kan se samma film varje vecka jag behöver inte hyra en ny va1je vecka för jag,jag
kan minnas att ja jag såg en film men.
F: Ja ...
M: Och ofta ...
F: Men nu är det ju så här att vi vet ju att du har varit ute och cyklat...
M:Mm.
F: Varför berätta du inte det igår?
M: Eh vi. ..
F: Du fick ju ...
M: Prata om att jag har hållit på med cykeln ...
F: Nej ...
M: Och fixa växlar.
F: Nej, nej nej nej nej Stefan, det här var ju väldigt mycket du har varit ute utanför gården här
nu och rört dig ...
M:Ja.
F: I området...
M:Ja ..
F: Du hade ju inte rört, du hade ju bara varit hemma sa du ju?"
//
"M. Jag minns att vi prata om att jag har fixat med cykeln men vi prata väl inga ...
218 Förhör med Davidsson, Karl Stefan; 2018-05-30 13:10 diarienr: 5000-K574218-18
F: Nej.
M: Detaljer vad jag hade gjort?"
Haha, alldeles nyss sa han att han skule ha kommit ihåg om han hade sett någon när han var ute och cyklade. Nu lägger han plötsligt till att han inte alls bara var hemma.
Det blir ju så uppenbart att han tar upp cykelturerna för att förekomma ev vittnen. Det helt utan att PS eller R'ydén säger något alls om han cyklat nära Lena.
En så´n himla tur att SD visar upp sin manuputativa sida i rätten så att åklagarna fick chansen att placera SD mycket nära mordplatsen!
Bra gjort av dom!
Förhöret är ju bara två veckor efter mordet.
Ja det är en Oscars på den filmen också!
Vad jag kan avgöra är upplösningen i pixlarna transparent.
Annars brukar man bara använda svart/vit.