2021-05-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad ska Israel göra?
Gå med på en vapenvila.

War on terror. Förhindra att detta sker igen. Kan bli många martyrer framöver 😂
Citera
2021-05-16, 22:49
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Hamas är ett skämt.

Ett stort hot mot människorna de säger säger sig representera. Deras befolkning förtjänar något bättre.
Citera
2021-05-16, 22:49
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JDH
Palestina har alltså dödat 10 Israeler och 20 palestinier. Läs den meningen en gång till 10 israeler och 20 palestinier.

Hahah hamas😂😁
Citera
2021-05-16, 22:50
Medlem
Citat:
Var nog många år sen han hade stake öht på naturlig basis

Det svaret var fan en besvikelse, till och med för dig JDH
Citera
2021-05-16, 22:50
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
War on terror. Förhindra att detta sker igen. Kan bli många martyrer framöver 😂
Ok.
Men då får man sluta gnälla om det blir motstånd. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar.
Citera
2021-05-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ett stort hot mot människorna de säger säger sig representera. Deras befolkning förtjänar något bättre.

Folket är så dumma att man supportar hamas i ganska stor utsträckning.
Citera
2021-05-16, 22:52
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Palestina har alltså dödat 10 Israeler och 20 palestinier. Läs den meningen en gång till 10 israeler och 20 palestinier.

Jadu, för mig låter det tragiskt, krig är inget trevligt och bäst att undvika.

Däremot för de som gillar raketerna som skjuts mot Israel och säger sig ta Palestiniernas parti, de borde läsa meningen och låta innebörden sjunka in.

Hur Hamas ser den kalkylen tror jag mig kunna att gissa, de vill döda så många Israeler som möjligt, civila eller ej. Egna förluster är inget problem då de säkert kommer att betecknas som "martyrer". Hamas tror jag helt enkelt inte bryr sig så mycket, de använder sin egna befolkning som brickor. De vet att Palestinska dödade är bra PR i media och de religiösa svaren finns redan, de må ha dött en hemsk död, men paradiset väntar.

För mig låter det helt sjukt, jag skulle helst önska att ingen dog eller skadades av saker som borde lösts vid förhandlingsbordet.
Citera
2021-05-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Glöm Bernie. Hans tid är förbi.

Bernie kan inte bli president men hans arv lever. I form av AOC, Rashida Talib, Nina Turner etc.. Framtiden blir ljusare för USA och för en vettigare värld. Ikväll vinner imperialismen slaget men i längden vinner mänskligheten.
Citera
2021-05-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Jadu, för mig låter det tragiskt, krig är inget trevligt och bäst att undvika.

Däremot för de som gillar raketerna som skjuts mot Israel och säger sig ta Palestiniernas parti, de borde läsa meningen och låta innebörden sjunka in.

Hur Hamas ser den kalkylen tror jag mig kunna att gissa, de vill döda så många Israeler som möjligt, civila eller ej. Egna förluster är inget problem då de säkert kommer att betecknas som "martyrer". Hamas tror jag helt enkelt inte bryr sig så mycket, de använder sin egna befolkning som brickor. De vet att Palestinska dödade är bra PR i media och de religiösa svaren finns redan, de må ha dött en hemsk död, men paradiset väntar.

För mig låter det helt sjukt, jag skulle helst önska att ingen dog eller skadades av saker som borde lösts vid förhandlingsbordet.

Förhandlingsbordet fungerar inte med terrorister. Tyvärr måste man gå hårt mot hårt. Dom måste dö.
Citera
2021-05-16, 22:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Folket är så dumma att man supportar hamas i ganska stor utsträckning.

Det säger jag inte, men folket har nog inte så många reella val heller.

Tolererar Hamas politisk konkurrens.., eller blir den kväst i sin linda ?

(Join us, or else..)
Citera
2021-05-16, 23:00
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Bernie kan inte bli president men hans arv lever. I form av AOC, Rashida Talib, Nina Turner etc.. Framtiden blir ljusare för USA och för en vettigare värld. Ikväll vinner imperialismen slaget men i längden vinner mänskligheten.

Menar du att Judar är Imperialister? Vad är då inte Araberna? I vilka av dagens arabiska länder var araber ursprungsbefolkning? Tror du araber var ursprungsbefolkning i Israel/Palestina?
Citera
2021-05-16, 23:00
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
At 12 midnight everyone in Palestine will be ascending their rooftops and chant Takbeer to support Gaza & Masjid Al Aqsa.länk
Undra om barnmördarna kommer ha en mer återhållsam attityd inatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in