2021-05-16, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
Anki är i vecka 8, abortgränsen ligger var? enligt KD
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-16 kl. 21:59.
2021-05-16, 21:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Var kom denna tanke ifrån? Kan du förklara vad du menar med "vi"?

- - -

Jag kan iaf säga att jag tycker att Olivia verkar vara en tjej med mycket is i magen som fortfarande inte har använt sin Hemliga immunitet. Hennes iskalla tänk är bra men nästa Öråd är sista chansen att använda den och då tror jag givetvis att hon säger till om att använda den.

Luddes kommentar om hur Annki röstade kallar han för fegt - barnsligt tycker jag. Alla är sig själv närmast och det var dags att hon började tänka själv nu = Bravo
2021-05-16, 21:58
Medlem
Annki måste vara den dummaste deltagaren någonsin i Robinson
2021-05-16, 21:59
Medlem
Crapmagics avatar
Var kan man köpa Dennis lila jacka?
Avslutad
Alltså vad i helvete är det för fel på Robinsons upplägg?

Åker man ut åker man ut! Gör det såhär hela tiden kommer denna säsong ta slut efter jul om det skall finnas 10 olika sätt att komma tillbaka.

Enkelt kära Robinson crew!

1.Öråd
2. Någon blir utröstad
3. Man åker hem och lämnar programmet!
Medlem
Jonipoons avatar
Vet inte vem jag hejar på längre. Tidigare hejade jag starkt på Dennis och Joanna men i de senaste avsnitten har Olivia imponerat mer och mer. Hon säger rakt ut vad hon tycker och tar ingen skit, samtidigt är hon mycket bättre på tävlingar än vad man trodde i början. Dessutom börjar jag tröttna lite på att Joanna blir så lätt besviken hela tiden. Så fort det sker ett bakslag blir hon så sjukt negativ, medan en som Olivia tar det mer som det kommer. Olivias mer avslappnade inställning kan iofs delvis bero på att hon vet om att hon har sin hemliga immunitet.

Men kan någon förklara för mig varför William röstade på Ludde? Inte för att jag bryr mig, är överlycklig att den jobbiga pojkspolingen återigen åkte ut. Kan förstå att William såg det som ett taktiskt beslut efter att det framkom att både Rickard och Annki var osäkra i paktandet. Samtidigt rätt korkat med tanke på att han vet att alla i forna lag Syd kommer rösta ut honom så fort de får chansen. Eller han kanske är så kaxig att han räknar med att fortsätta vinna varenda immunitetstävling? Antingen det eller så var hela dagens paktande totalt uppdiktat av produktionen som vissa här i tråden påstår.
2021-05-16, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan

Hon är. Smart. Och. Rätt. Sexig
2021-05-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag håller med.
2021-05-16, 22:02
Medlem
Citat:
Var kom denna tanke ifrån? Kan du förklara vad du menar med "vi"?

- - -

Jag kan iaf säga att jag tycker att Olivia verkar vara en tjej med mycket is i magen som fortfarande inte har använt sin Hemliga immunitet. Hennes iskalla tänk är bra men nästa Öråd är sista chansen att använda den och då tror jag givetvis att hon säger till om att använda den.
Skitsamma. Räcker väl med vita händer, även om de inte verkar förekomma i år.
2021-05-16, 22:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Alltså vad i helvete är det för fel på Robinsons upplägg?

Åker man ut åker man ut! Gör det såhär hela tiden kommer denna säsong ta slut efter jul om det skall finnas 10 olika sätt att komma tillbaka.

Enkelt kära Robinson crew!

1.Öråd
2. Någon blir utröstad
3. Man åker hem och lämnar programmet!

Upplägget med Utposten som blev Gränslandet har ju funnits med i flera år vad jag vet. Liknande har de i andra såpor också vare sig det är svenska eller utländska, så är upplägget = bara att gilla läget eller titta på något annat om man inte gillar det
2021-05-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Och varför är det hemligt? Varför lägger man inte upp en lista för tittarna, efter örådet, om vem som röstade vad?
2021-05-16, 22:06
Avslutad
Citat:
Upplägget med Utposten som blev Gränslandet har ju funnits med i flera år vad jag vet. Liknande har de i andra såpor också vare sig det är svenska eller utländska, så är upplägget = bara att gilla läget eller titta på något annat om man inte gillar det

Kom ju på att tillochmed Melodifestivalen har det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in