2021-05-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JÄVLIGT synd att Emelie inte varit såhär tidigare. Hade varit lättare att tycka om henne då. Nu har det gått tre månader så kommer tyvärr inte kunna förlåta henne. Som sagt, synd att hon inte visat de här sidorna innan.

Varför så långsint Moder? Du vet att du vill! Rösta på Emelie nu, haha.
Medlem
Mouchinos avatar
Alla som inte gillar Judith och Nardos beteenden eller inte har de som favoriter, skulle det inte vara jävligt nice att se deras reaktioner om Pedram ryker imorgon? De kommer hålla varandras ryggar och vi måste ta ut honom!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad är det för skit Emelie sitter och berättar om?
Beppes godnattstund nu
2021-05-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Beppes godnattstund nu
Jag ser det. Men är det något hon hittar på själv eller någon film?
Medlem
Mouchinos avatar
Egentligen vet vi inte vad som händer imorgon då det står bara att vi kan rädda någon men tänk det blir två som lämnar imorrn?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Har du druckit???? bara peddi (tess) och emelie (dompa) har fått besök steff ska in i huset efter 21 till simon

så minst 4 till som ska få besök inte bara madde som väntar

Nä jag har inte druckit!

Har väl inte framkommit att ALLA ska ha besök?
2021-05-16, 21:06
Medlem
Big Brother ASMR... 😴 😴
2021-05-16, 21:06
Medlem
htsolna08s avatar
in med steffi nu då...
2021-05-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Går du på någon medicin? Du upprepar dig i varje inlägg med exakt samma tjatiga text. Är du besatt av Emelie då du fastnat totalt i hur hon minsann har varit elak och bitter men nu är hon snäll och då kan jag förlåta henne för en stund.....blabla bla....och så börjas det om ....

Emelie HAR varit elak och bitter. Jag tyckte riktigt illa om henne först, sen tyckte jag hon var helt OK till Alex kom in och ”Emelie spekulerar” blev alldeles för mycket. Sen kom Dompa och hon var sur, elak och sen drog hon sig tillbaka och låg bara och vilade hela dagarna och hade Dompa som nån slags idiotisk bodyguard som tog hennes strider. Då ville jag ha ut henne mest av alla.

Sen åkte Dompa ut (tack och lov), Emelie spekulerar inte fullt lika mycket och hon fått visa sig på styva linan med skräcknatt och som ond magiker. Tror faktiskt inte att nån annan i huset hade fixat det (lika lite som jag tror att nån annan än Tanja hade fått till en OK musikvideo).

De senaste veckorna tror jag att vi sett den riktiga Emelie och hon har stigit i min aktning (lika mycket som Simpa tyvärr sjunkit, men det är en annan, mycket tråkigare historia).
Medlem
Jag ser bara Emelie som en vinnare av bb. Hon har varit sig själv, hon står för hon är bitter. Hon fejkar inte och sitter och är positiv o glad hela dagarna! Hon är den som gett oss mest underhållning, kärlek. Utan henne detta året hade bb varit dött. Hon har varit med i bråk men för mesta delen skött som snyggt och verkligen varit lugn (ex igår på honesty live när Nardos hoppade på henne antagligen pga avundsjuka men Emelie behöll lugnet).

Ser ofta många som klankar ner på Emelies personlighet, antagligen för de ej förstår henne. Jag förstår henne o hennes personlighet till 100, såååp Emelie - kamma hem miljonen nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
in med steffi nu då...

Hon har tydligen fått en panikattack för 13 minuter sen enligt hennes insta så kan dra ut på tiden
2021-05-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad är det för skit Emelie sitter och berättar om?

Hon sitter och berättar boken Genom dina ögon. En total spoiler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in