Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Går du på någon medicin? Du upprepar dig i varje inlägg med exakt samma tjatiga text. Är du besatt av Emelie då du fastnat totalt i hur hon minsann har varit elak och bitter men nu är hon snäll och då kan jag förlåta henne för en stund.....blabla bla....och så börjas det om ....
Emelie HAR varit elak och bitter. Jag tyckte riktigt illa om henne först, sen tyckte jag hon var helt OK till Alex kom in och ”Emelie spekulerar” blev alldeles för mycket. Sen kom Dompa och hon var sur, elak och sen drog hon sig tillbaka och låg bara och vilade hela dagarna och hade Dompa som nån slags idiotisk bodyguard som tog hennes strider. Då ville jag ha ut henne mest av alla.
Sen åkte Dompa ut (tack och lov), Emelie spekulerar inte fullt lika mycket och hon fått visa sig på styva linan med skräcknatt och som ond magiker. Tror faktiskt inte att nån annan i huset hade fixat det (lika lite som jag tror att nån annan än Tanja hade fått till en OK musikvideo).
De senaste veckorna tror jag att vi sett den riktiga Emelie och hon har stigit i min aktning (lika mycket som Simpa tyvärr sjunkit, men det är en annan, mycket tråkigare historia).