2021-05-16, 19:04
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Plast? Plast - och särskilt PVC-plaster - är verkligen inte bra för att förvara papper i under en längre tid. Särskilt inte om det är temperaturskillnader i lokalen. Det finns en anledning till att man i arkiv använder kartonger av papper för förvaring av handlingar. Även polisen använder pappkartonger för förvaring av bevis.
De ska inte lagras en längre tid. De ska lagras en kortare period.
2021-05-16, 19:07
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Många frågor har du. Lika många påståenden.
Har försökt förklara för de mest extrema vänsterhjon här att hur mycket Ni än hoppas att Cyber Ninjas bara sitter och vänder papper i direktsändning så kommer det man kommer fram till samt de personer som ev. kan finnas ligga bakom detta prövas i en domstol. Att erhålla fängelsestraff är liksom inte görbart utan domstolar. Det blir mao svårt att sitta och bluff-genomföra detta för att därefter kunna bevisa det i domstol. Till skillnad från Maricopa har Cyber Ninjas full "chain of custody" och kan därmed alltid bevisa att de inte fuskat, detta saknar Maricopa, en av de frågor Fann vill ha svar på Tisdag, även detta är straffbart om så icke finnes med en rimlig förklaring
Har också fått insikten att det knappast hjälper att jag påtalar detta faktum för dig igen, men här kom sista försöket

Tidsaspekt
Det har inte funnits nån definitiv deadline, man vet ju inte vad man får eller vilka förgreningar denna audit genererar. Som jag nu hört Auditgeneralen Barnett förväntas dom hålla på in i Juni.

Trump vann Arizona
Handen på hjärtat vet alla att Trump vunnit Arizona, nu skall 6000 switchade röster visas upp, detta är allt som behövs för att Arizona skall ha skickat fel certfieringar till Washington. Då kommer Amerika gå man ur huse. Audits överallt. USA kommer vilja veta om de valt "fel" President.

Go Freedom.

Anser du det privata företaget Cyber Ninjas vara mer neutralt och opartiskt än de 2 privata testföretagen Pro V&V och SLI Compliance?
2021-05-16, 19:08
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Speaker 5: (01:12:55)
Sydney, speaking of our votes being held and processed tabulated overseas, there was reports that there was a piece of hardware, probably a server picked up in Germany. Is that true, and is it related to this?

Sydney: (01:13:12)
That is true. It is somehow related to this, but I do not know whether good guys got it or bad guys got it.

Här tillsammans med Rudy Giuliani och Jenna Ellis
https://www.rev.com/blog/transcripts/rudy-giuliani-trump-campaign-press-conference-transcript-november-19-election-fraud-claims

Bara så att vi med en motsatt åsikt här förstår. Kan du visa på bevisen för att rösterna inte skickats utomlands?

Sidney Powell driver ju alla sina case i HD, hon har ej gjort avkall. Tvärtom. Filmserien Absolute Interference har setts av över 100 miljoner människor på 4 månader. Denna visar i detalj hur det skett och till vilka IP adresser
https://rumble.com/vfvgb7-mike-lindell-presents-absolute-interference-the-sequel-to-absolute-proof-20.html
2021-05-16, 19:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Bara så att vi med en motsatt åsikt här förstår. Kan du visa på bevisen för att rösterna inte skickats utomlands?

Sidney Powell driver ju alla sina case i HD, hon har ej gjort avkall. Tvärtom. Filmserien Absolute Interference har setts av över 100 miljoner människor på 4 månader. Denna visar i detalj hur det skett och till vilka IP adresser
https://rumble.com/vfvgb7-mike-lindell-presents-absolute-interference-the-sequel-to-absolute-proof-20.html

Det är dessvärre inte riktigt så det fungerar.
Det måste bevisas att påståendet om att valsedlarna skulle ha importerats från Korea eller Folkrepubliken.

Påståendet om att det inte fanns odlingar av bambu i USA eller för den delen i den Arizona.
Vet jag inte vart du fick ifrån men det finns odlingar av det i Arizona.

Vilket i sin tur är ett starkt bevis emot hypotesen kring att bamburester skulle vara ett hållbart bevis.
För att valsedlarna skulle komma från andra länder.

Bevisbördan ligger hos den som lägger fram hypotesen och påståendet om valfusk med hjälpa av importerade valsedlar.
Det gäller egentligen alla påståenden om valfusk, det är den som påstår det som måste bevisa att det har skett.

Termen oskyldig tills motsatsen är bevisad gäller även i sådana här lägen, så bevis av skuld måste komma fram och dessa bevis måste vara vattentäta och inte skriva av någon bloggare eller youtuber som tjänar pengar på att få internettrafik till sin kanal eller sida.

Sedan är det nog högtid att du börjar be om ursäkt om Frankfurt servern, det har inte kommit fram någonting om den vilket har lett till att du hånas, desto fortare du kan erkänna kring vad du har haft fel om desto fortare kan du eventuellt börja tas seriöst och inte blir som Japhy
2021-05-16, 19:31
Medlem
siisters avatar
Citat:

Hur ska jag kunna bevisa något om inte servern presenteras?
2021-05-16, 19:41
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Påståendet om att det inte fanns odlingar av bambu i USA eller för den delen i den Arizona.
Vet jag inte vart du fick ifrån men det finns odlingar av det i Arizona.

Vilket i sin tur är ett starkt bevis emot hypotesen kring att bamburester skulle vara ett hållbart bevis.
För att valsedlarna skulle komma från andra länder.

Jag kan odla marijuana på fönsterbänken.
Men jag kan inte ta med ett knippe bambu till stora Ensos pappersbruk och tro deras maskiner fixar papper av bambu, när det är konstruerat för en annan råvara.

Slut dumma er i tråden.

Hur många pappersbruk finns i Usa som använder bambu som råvara?
2021-05-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Men jag kan inte ta med ett knippe bambu till stora Ensos pappersbruk och tro deras maskiner fixar papper av bambu, när det är konstruerat för en annan råvara.

Slut dumma er i tråden.

Du anar inte hur mycket man måste väga sina ord på våg om man ska kritisera Trump eller SD eller Israel. Man släcks hela tiden utan att fatta vad man gjorde för fel.

Men byfånar som du får skriva vilken dynga som helst.
2021-05-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
De ska inte lagras en längre tid. De ska lagras en kortare period.

Nej, men i Phoenix är det just nu varmt på dagarna - en bit över 30 grader - och kallt på nätterna. Om anställda inte bör vistas i lokalen under sommaren pga värmen så är det garanterat inte bra ens som korttidsförvaring av papper inlindat i plast. Hade man tänkt sig mäta tjockleken på papperet så kan man ge upp de planerna nu, om röstsedlarna ligger i den lokalen bara en vecka.
2021-05-16, 19:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du anar inte hur mycket man måste väga sina ord på våg om man ska kritisera Trump eller SD eller Israel. Man släcks hela tiden utan att fatta vad man gjorde för fel.

Men byfånar som du får skriva vilken dynga som helst.

Vill du kalla logik för dynga, så säger det en del om dig som person.

Hur många pappersbruk i Usa är anpassade för bambu som råvara?
2021-05-16, 20:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Nej, men i Phoenix är det just nu varmt på dagarna - en bit över 30 grader - och kallt på nätterna. Om anställda inte bör vistas i lokalen under sommaren pga värmen så är det garanterat inte bra ens som korttidsförvaring av papper inlindat i plast. Hade man tänkt sig mäta tjockleken på papperet så kan man ge upp de planerna nu, om röstsedlarna ligger i den lokalen bara en vecka.
Okej. Du får gärna visa en källa på det fruktansvärda vi kan vänta oss nu när de ska förvaras i nämnd lokal. Så vi är förberedda när katastrofen väl inträffar, menar jag. Jag som inte riktigt följer denna tråd är också intresserad av varför tjockleken på papperet har en så avgörande egenskap att den skulle sabotera hela autiden.

Jag förutsätter att denna furiösa attack på denna lagerlokal beror på en förberedelse inför resultatet. Visar det sanningen kan man alltid attackera tjockleken på papperet, menar jag. Den verkar, av någon underlig anledning, vara av avgörande betydelse.
Senast redigerad av Japhy 2021-05-16 kl. 20:05.
2021-05-16, 20:07
Medlem
Citat:
Vill du kalla logik för dynga, så säger det en del om dig som person.

Hur många pappersbruk i Usa är anpassade för bambu som råvara?
Men va fan ha ha . Bambu växer till och med i Wisconsin, högern kan hitta på vilka sagor som helst. Det spelar ingen roll hur korkat det är.

Finns det nån jävla konspiration som inte får plats här. Spelar ingen roll hur korkad
Senast redigerad av Alpoxen 2021-05-16 kl. 20:13.
2021-05-16, 20:12
Medlem
siisters avatar
Citat:

Slut dumma er i tråden.

Och då växer väl marijuana där du bor? Påståendet var att bambu inte växer i Arizona.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in