2021-05-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det var alltså bara underhållning och blinda hyperboler när Trumps advokater och fans snackade om Hamburger-, jag menar Frankfurter-servern, Kraken på fredag etc? Precis som Sidney och hennes advokater själva sade när Dominion vände sina rättsliga kanoner mot dem: man måste vara dum för att uppfatta detta som påståenden om fakta?
ingen aning men posta gärna en länk till att Trumps advokater påstår det du skriver om servern?
2021-05-16, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Så Sidney, wood, och övriga i qanon ljög alltså?

Inga döda amerikanska soldater på tysk mark?
Ingen shootout i Frankfurt?
Nä inget jag tror på men får säkert många på villovägar....
2021-05-16, 18:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Det är EAC som i ledningen rekryterat en tidigare chef från Dominion, Jessica Bowers. Gås igenom i den här tråden:
https://twitter.com/themarketswork/status/1329999237912748032

I tråden nämn även Ryan Macias som hoppar av EAC 2019:

Aha, så det är inte två av firmorna som utförde auditen som har någon Dominionanställd
2021-05-16, 18:06
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
ingen aning men posta gärna en länk till att Trumps advokater påstår det du skriver om servern?
Speaker 5: (01:12:55)
Sydney, speaking of our votes being held and processed tabulated overseas, there was reports that there was a piece of hardware, probably a server picked up in Germany. Is that true, and is it related to this?

Sydney: (01:13:12)
That is true. It is somehow related to this, but I do not know whether good guys got it or bad guys got it.

Här tillsammans med Rudy Giuliani och Jenna Ellis
https://www.rev.com/blog/transcripts/rudy-giuliani-trump-campaign-press-conference-transcript-november-19-election-fraud-claims
2021-05-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Speaker 5: (01:12:55)
Sydney, speaking of our votes being held and processed tabulated overseas, there was reports that there was a piece of hardware, probably a server picked up in Germany. Is that true, and is it related to this?

Sydney: (01:13:12)
That is true. It is somehow related to this, but I do not know whether good guys got it or bad guys got it.

Här tillsammans med Rudy Giuliani och Jenna Ellis
https://www.rev.com/blog/transcripts/rudy-giuliani-trump-campaign-press-conference-transcript-november-19-election-fraud-claims
En blog och vad/var är problemet du vill ha svar på?
2021-05-16, 18:21
Medlem
siisters avatar
Citat:
En blog och vad/var är problemet du vill ha svar på?

En blogg? Hur hanterar du livet på internet egentligen. Här har du hela presskonferensen att gå igenom om det känns enklare

https://youtu.be/U4BufJxxmKE
2021-05-16, 18:25
Medlem
Citat:
En blogg? Hur hanterar du livet på internet egentligen. Här har du hela presskonferensen att gå igenom om det känns enklare

Vad är det du inte tror på?
2021-05-16, 18:27
Medlem
Citat:

Sidney Powell är förtjusande i detta klipp. Algoritmen och maskinerna är gjorda för att flippa röster och Chavez. Och nu har allt rasat ihop, nu säger hon att de som trodde på vad hon sa där inte är riktiga i knoppen.
2021-05-16, 18:28
Medlem
siisters avatar
Citat:
Vad är det du inte tror på?

Kul att du frågar. Men just nu undrar jag var servern är, den som Sidney Powell pratade om
2021-05-16, 18:30
Medlem
Citat:
Kul att du frågar. Men just nu undrar jag var servern är, den som Sidney Powell pratade om
Det vill jag också gärna veta
2021-05-16, 18:44
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Är inte Cyber Ninjas också ett privat företag?
Anser du dem vara helt opartiska i frågan om det skett något valfusk?
Har inte Doug Logan uttryckt att han är säker på att valet stulits. Dessutom är han ju kompis med Lin Wood.
Jag tycker det är som att släppa in en räv i hönsgård för att vakta hönsen.

Du har tydligen köpt påståendet att det är den överlägset noggrannaste undersökning som gjort och framhållit deras metoder med UV-ljus för att leta vattenmärken, eller avsaknaden av sådana. För att inte tala om den kinematiska tekniken som genom att skanna röstsedlarna och analysera bilden skulle avslöja falska röstsedlar.
Jag tycker det mest liknar nu provar vi A men utan resultat, då provar man B och när heller det ger önskat resultat så hittar på att prova C och sedan D osv osv.

Jag undrar hur länge de ska hålla på. De ska ju väga och mäta tjockleken på all 2,1 miljoner valsedlar.

Är det inte det så att man håller på med allt det där för att ge skenet av att man håller på med en grundlig undersökning.?

Många frågor har du. Lika många påståenden.
Har försökt förklara för de mest extrema vänsterhjon här att hur mycket Ni än hoppas att Cyber Ninjas bara sitter och vänder papper i direktsändning så kommer det man kommer fram till samt de personer som ev. kan finnas ligga bakom detta prövas i en domstol. Att erhålla fängelsestraff är liksom inte görbart utan domstolar. Det blir mao svårt att sitta och bluff-genomföra detta för att därefter kunna bevisa det i domstol. Till skillnad från Maricopa har Cyber Ninjas full "chain of custody" och kan därmed alltid bevisa att de inte fuskat, detta saknar Maricopa, en av de frågor Fann vill ha svar på Tisdag, även detta är straffbart om så icke finnes med en rimlig förklaring
Har också fått insikten att det knappast hjälper att jag påtalar detta faktum för dig igen, men här kom sista försöket

Tidsaspekt
Det har inte funnits nån definitiv deadline, man vet ju inte vad man får eller vilka förgreningar denna audit genererar. Som jag nu hört Auditgeneralen Barnett förväntas dom hålla på in i Juni.

Trump vann Arizona
Handen på hjärtat vet alla att Trump vunnit Arizona, nu skall 6000 switchade röster visas upp, detta är allt som behövs för att Arizona skall ha skickat fel certfieringar till Washington. Då kommer Amerika gå man ur huse. Audits överallt. USA kommer vilja veta om de valt "fel" President.

Go Freedom.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-16 kl. 19:00.
2021-05-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
De kommer förvaras i väl tillslutet, antingen i påsar av plast som omger en papperskartong, eller i väl förslutna lådor av plast. Du behöver verkligen inte få en källa vare sig på det eller på att jorden är rund eller att du är lätt retarderad. Det är sånt som hör till allmänt vetande.

Plast? Plast - och särskilt PVC-plaster - är verkligen inte bra för att förvara papper i under en längre tid. Särskilt inte om det är temperaturskillnader i lokalen. Det finns en anledning till att man i arkiv använder kartonger av papper för förvaring av handlingar. Även polisen använder pappkartonger för förvaring av bevis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in