2021-05-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag kommer bli en total Emelie Dompa torsk nu. Ska följa alla insta konto.

Vid närmare eftertanke tycker jag inte ens hon haft så dåligt beteende, ja det skulle vara alkolistkommentaren kanske.
Jo, hon har varit riksvidrig i perioder. Hon behandlade Dompa som skit till och från, har varit taskig mot både Joel och Madde flera gånger och rent allmänt haft en kass attityd som gått ut över de andra. Hon har varit säsongens mean girl.

Det hon gjorde mot Dompa är så gott som psykisk misshandel.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Stackars Simon som är fast i den där hönsgården med bjäbbiga kärringar som bara tjatar om städning och att knulla 24/7.
Jag är mer orolig för hans hörsel efter denna vistelse. Att sluta dricka är mindre problem än skadad hörsel. Om dom haft en decibelmätare som lyst vid höga ljud så skulle både tittare och dom normala i huset mått bättre. Vågar knappt sätta programmet på TV,n längre då jag räknar med att det uppstår vilda tjut utan förvarning.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja ja, de får nog en fin sommar ihop, efter det.. vem vet.
Absolut, jag tror Dennis är genuin men det är också till Emelies fördel med tanke på att finalen är om 1 vecka. De kommer säkert ha roligt tillsammans men ingen vet om det kommer fungera på utsidan långsiktigt. Men starkt av honom att göra det i TV då hans familj/vänner ser på det här och Emelie har makten nu.
Medlem
De sista besöken kommer sen efter 21.00 står det På BB:s insta.....men går jag o gör något vettigt nu så händer det säkert före utsatt tid för första gången den här säsongen .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ingen ser att Madde är ledsen för hon önskade Adrian sa samma sak till henne 😢💔

Jaja
2021-05-16, 19:56
Medlem
Oj vad Nardos är sur mot Emelie. Är hon svartsjuk eller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Som vanligt håller jag med dig till 100%!

Jag har aldrig haft henne som etta, men nu tänker jag rösta på henne hela vägen.
Underbart att se Dompa visa känslor ❤

EDIT: Bara det Emelie fick utstå när hon blev orättvist nedtryckt av Peddi, gör henne till en värdig vinnare. Men hon har gjort så mycket mer.

Du och jag Flor. Har inte haft henne som etta i början, men nu...säger som Dompa "Ouff".
Medlem
Varför tror Nardos att hon ska få gå in i annexet, det är väl de som hänger löst som ska första tjung kan man tycka. Sen blir det Steph för Simon och Ponne för Tanja. Madde får nog samtal med Jackie, lite meningslöst men också lite pepp.

Tycker inte Nardos och Judith ska få besök, helst inte Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Oj vad Nardos är sur mot Emelie. Är hon svartsjuk eller

De tror jag.
Hon hoppas ju på besök av Adrian därför hon gjort sig fin
Medlem
Låt inte ett moment avgöra vem som vinner miljonen. Använd eran generella vy!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fuck dig , hon har inte ens varit så hemsk som ni fått för er. Nardos är tio reser värre men hon skrattar när hon förolämpar folk istället

Emelie var vidrig fram till några veckor sen. Nardos är värre men jämför med Tanja istället för Nardos.
2021-05-16, 19:57
Avstängd
den här exonph är ju hjärndöd, hon ska alltså lägga en röst på nardos och en på emelie ifall de står mot varandra hon har ju rövslickat emelie hur länge som helst så fattar inte logiken där xD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in