2021-05-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Neej missade jag Deniz besök

Du missade inte så mycket. Dom pratade lite om vädret och sånt.
2021-05-16, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Fuck emelie, inte fan glömmer man bort alla 100 dagar för en god sak?

Fuck dig , hon har inte ens varit så hemsk som ni fått för er. Nardos är tio reser värre men hon skrattar när hon förolämpar folk istället
Medlem
Men lägg aaaav! Jag blev plötsligt kär i Dompa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja jag håller med dig till 100%.
Dompa gör henne mjukare och mer likeable vilket vi fick se en glimt av. Hoppas det håller i sig veckan ut
Precis. Det gjorde han ju i huset också, det tråkiga var att hon inte kunde acceptera det och var tvungen att väga upp det med att vara elak för att inte visa sig svag.
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Samma här, jag hoppas verkligen Dompa & Emelie får till det med kärleken, tror han är bra för henne. Men hon är inte min vinnare av BB.
Det tror jag också, det har jag sagt sedan de började hänga. Men hon har mycket att jobba på med sig själv.
2021-05-16, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Samma här DOMPA LÖÖÖVE

Dompa lööööööööv!!!
2021-05-16, 19:54
Medlem
Empa är så kär I love it
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nu smälter väl ditt hjärta Zingo och du börjar gilla Emelie?
Är inte hon och Dompa supergulliga?
Nä du, det mötet är bland det tramsigaste jag sett.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt! De börjar gapa NU bara för att Simon är lätt att hacka på eftersom han inte blir arg eller börjar tjafsa som Adrian eller Pedram hade gjort. Simon har verkligen hjälpt till.. Säkert mer än många av tjejerna. Vidrigt beteende av dem att låta Adrian komma undan med allt för att sedan sista veckan börja hacka på den av killarna som hjälpt till mest och mer än både Nardos och Emelie t.ex.
Madde och Juddan är rädda fegisar... Usch.

Ja och hänger Judith löst något mer så ska den frågan levereras och hon ska fan svara på varför hon så gärna kritiserar Simon men inte sin Kung Pedram????

Jag har sett Simon dammsuga så många ggr, han har lagat mat och tagit egna initiativ och frågar alltid om någon behöver hjälp. Så vad är grejen, antagligen för att inte Simon är lättstött så tror vissa att man kan bete sig hur de vill, bara för att de kan??
2021-05-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fuck dig , hon har inte ens varit så hemsk som ni fått för er. Nardos är tio reser värre men hon skrattar när hon förolämpar folk istället

Enda som förtjänar vinsten är Tanja. Emelie kan åka hem till sitt skithål och vara bitter som 99% av säsongen
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag med! 😍😭

Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Nardos har lätt ansträngt sig mest i huset och kärleken hon bemöter av folket är mest genuint. Innan BB 2021 så brukade folk kasta stenar på Nardos. Idag är hon Sveriges lillasyster. Folket som inte tycker om Nardos är smyg rasister. Smyg rasister vågar (kan) inte uttrycka IRL och därför så hörs de högt av alla på Internet. Vi har egentligen väldigt väldigt lite rasism i Sverige.

Under militärveckan delade Emelie upp grupperna och skapade ett lag som hon "ville ha ut". I det laget hade hon 3 skadade och Stephanie (om jag nu kommer ihåg det rätt). Nardos vägrade ha 3 skadade i samma lag och spenderade cirka 30 minuter (långsam som hon är) på att göra om lagen. Nardos ville alltså att det skulle vara rättvist. Detta tog BB inte med i avsnittet men det vi fick se var när deltagarna senare kom fram till Emelie och sa att det var bra laguppdelning. Emelie tog då credit och sa att hon fick göra allt.

Nardos är absolut inte del av agendan. Utomnordiska personer vinner inte Big Brother Sverige. Jag har dock respekt för tjejen. Hon är för dum för att spela spel och har tagit sig till finalveckan, man måste uppskatta det.

Du är ju fullkomligt galen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Du missade inte så mycket. Dom pratade lite om vädret och sånt.

Okej tack du minskade min fomo mycket nu mer promenader och katt-klappande åt fölke
Bannlyst
Ingen ser att Madde är ledsen för hon önskade Adrian sa samma sak till henne 😢💔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in