2021-05-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu tror säkert Madde att Adrian kommer göra samma sak som Dompa snart
ja...det är ju den också stackars madde hon går säkert och väntar på en kärleksförklaring från adrian och så kommer typ jackie eller någon annan icke-varelse oouff vilket antiklimax
2021-05-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tråkigt att det tog tre månader för Emelie att vara något annat än sur

när hon är såhär är hon ju rätt gullig

Snarare att det tog dig tre månader att släppa på din avsky och se något annat än hennes sura stunder.
2021-05-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tess och Pedrams möte var ju stelare än Karlssons Klister och deras grund är byggd på sexuella inviter och konstigheter!

Dompa och Emelies var varma känslor och han visar verkligen här att han respekterar och högaktar henne. Emelie sa också att hon fått känslor för honom! Det finns något djupare dem emellan.

Definitivt det blir nog bra tror jag!
Får väl se om Steffi bekänner sina känslor nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det kanske var en roll som hon spelade, hon är ju jävligt osäker. Hon är jävligt fin nu när hon känns mer avslappnad.
Det har jag svårt att tro. Hon är osäker och låter det gå ut över andra, vilket är den egenskap som gjort att jag ogillar henne. Det är okej att vara osäker, men det är inte okej att vara så vidrig som hon varit mot de andra. Riktigt tråkigt att hon inte varit såhär innan, hade både varit roligare att kolla på programmet och jag hade gillat henne mer.
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
VARFÖR storgråter jag? 😭 😭 😭 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Men det var så jäkla modigt av Dompa att berätta vad han känner, jag fällde också en tår faktiskt:-)
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag är väl för gammal ja, men jag fick en konstig känsla av det där mötet också.
Om än inte alls lika illa som mötet mellan Tess o Pedram.
Men strunta i mig ni 😂 jag ser väl fel hoppas ja.
Det är ju konstigt att vi får titta på människor LIVE som är instängda för våran underhållning. Så den känslan försvinner aldrig men jag tror att Dennis är genuin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tråkigt att det tog tre månader för Emelie att vara något annat än sur

när hon är såhär är hon ju rätt gullig

Känner en blandning av ”aww, mitt hjärta” och en oro över hur hon kommer bete sig mot honom på utsidan. Å andra sidan kanske det här med ett rakt och ärligt ”jag vill ha dig” var precis det hon behövde för att kunna släppa ner garden. Hoppas! Kärlek. Fint ju.
2021-05-16, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Jag har fått så jävla mycket känslor.." säger Dompa. "Jag är fan kär i dig."

oh boy

Jag dog av känslor. Så jäkla fin han är ❤️ Fasen Avis! Så gulligt o fint gjort av honom ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahaha, åh nej..!

Jag tror Adrian kommer fria!

Skämt åsido. Han kommer säkert säga
"Jag saknar dig.... och Nardos, och alla andra i huset"
"Vi kommer träffas på utsidan, allihopa på BB träff"
osv...

Och Madde kommer tyvärr höra vad hon vill av det.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Emelie är populär av många anledningar. Har hon kort stubin? Ja. Dålig impulskontroll? Ja. Bjuder hon på sig själv? Ja. Är hon Bitter? Ja. Är hon känslosam? Ja. Spelar hon spelet? Ja. OSV. Emelie har gjort BB2021. På riktigt vad hade denna säsongen ens varit utan henne! Det får du ändå ge henne även om du inte gillar henne.
Som vanligt håller jag med dig till 100%!

Jag har aldrig haft henne som etta, men nu tänker jag rösta på henne hela vägen.
Underbart att se Dompa visa känslor ❤

EDIT: Bara det Emelie fick utstå när hon blev orättvist nedtryckt av Peddi, gör henne till en värdig vinnare. Men hon har gjort så mycket mer.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-16 kl. 19:42.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Obegripligt?
sluta nu slangis...alla vi hyndor här fick vårkänslor av dompa
2021-05-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag är väl för gammal ja, men jag fick en konstig känsla av det där mötet också.
Om än inte alls lika illa som mötet mellan Tess o Pedram.
Men strunta i mig ni 😂 jag ser väl fel hoppas ja.
Fick också en konstig känsla av mötet. Inget hej, ingenting. Tror Dompa känner mer än vad Emelie gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in