2021-05-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
I och med att det snart är finalvecka så undrar jag vem ni tror vinner skiten?

Mina topp 3 (vinnaren först):

1. Tanja
2. Emelie (hennes psykopatiska IG fans är det värsta jag sett)
3. Simon

Hade jag lagt pengar på det så hade detta varit min placering men nardos är ju också gillad...

Emelie kommer 100% vinna tanja 2 och nardos/judith 3 och 4 peddi åker imorgon sen åker madde och simon i veckan
2021-05-16, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tanja frågar Lill Vickan om hur många byten det är med tåg från Stockholm till Ystad.
Lill Vickan, det är 2. Åker hon inte med SJ? För då är det bara 1 byte.

Hon vet ju inte utan gissar vara.

Sthlm-Malmö Malmö-Ystad.
2021-05-16, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Emelie kommer 100% vinna tanja 2 och nardos/judith 3 och 4 peddi åker imorgon sen åker madde och simon i veckan

När svängde det till Emelies fördel?
2021-05-16, 19:10
Medlem
Citat:

100% vette jag fan. Hade varit skandal i så fall, men alla får ha sin åsikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Måste lägga en kommentar om produktionen i år.

- Personen som skriver breven till deltagarna har dyslexi på riktigt.
- Produktionens humor är väldigt barnslig. Kiss och bajs. Kräk = bra TV. Kanin och kyckling outfits.
- För mycket censur. På grund av cancel-culture så är produktionen så överbeskyddande av deltagarna att man inte får se det som vi skulle anse vara mest intressant.
- Trycker fortfarande en agenda. Emelie har varit oerhört falsk och ganska ond i huset, Judith har blivit varnad för hennes rape-vibes mot tjejerna i huset, Simon har kladdat på tjejer och har blivit varnad, samt att Tanja har spårat ur gång på gång och får ofta drickförbud under festen. Detta är ingenting som vi får se på avsnitten och därför är dessa personer favoriter idag.
- Direktören är hög. Alla satt precis och pratade medan Simon äter mat. Alla mikrofoner var avstängda förutom Simons så att man kan höra han äta ordentligt.
- Produktionen har inflytande på deltagarna. Deltagarna kan bli kallade till bikten och komma tillbaka 10 minuter senare med ett helt annat humör. Många gånger har vi sett deltagarna ligga och gråta eller allmänt känna sig nere utan någon större anledning. Oftast är detta för att de har fått skit av produktionen i bikten.

kan man inte anmäla produktionen för ngt? eller skicka in det här till tidningen eller ngt? bryter de inte mot någon regel när de lägger sig i så mycket?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
steffi ska träffa simon senare ikväll enligt hennes insta
Skitproduktionen vill se tårar från Simon. De ger honom lite alkohol, och när han börjar bli sentimental, skickar de in Steffi. Det är vad jag tror.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Emelie verkar populär av någon jävla anledning.

Emelie är populär av många anledningar. Har hon kort stubin? Ja. Dålig impulskontroll? Ja. Bjuder hon på sig själv? Ja. Är hon Bitter? Ja. Är hon känslosam? Ja. Spelar hon spelet? Ja. OSV. Emelie har gjort BB2021. På riktigt vad hade denna säsongen ens varit utan henne! Det får du ändå ge henne även om du inte gillar henne.
2021-05-16, 19:11
Medlem
Citat:
När svängde det till Emelies fördel?

2 veckor sen är ganska uppenbart att hon kommer vinna skulle jag säga
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hon vet ju inte utan gissar vara.

Sthlm-Malmö Malmö-Ystad.
Hoppar hon av i Lund, kommer hon hem fortare.😀
Medlem
Citat:
Pedroz satt och rodnade som en förälskad 14 åring. Det fanns liksom inte så jävla mycket att prata om, stelt som fan.
Måste erkänna att jag är lite besviken.

Stelt, absolut. Men har varit med om värre. Tycker det mest stela var att Therese öht hälsade på honom.
2021-05-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skitproduktionen vill se tårar från Simon. De ger honom lite alkohol, och när han börjar bli sentimental, skickar de in Steffi. Det är vad jag tror.

De försökte göra så med Tanja också men hon leker med BBs försök att trycka ner henne
2021-05-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Måste lägga en kommentar om produktionen i år.

- Personen som skriver breven till deltagarna har dyslexi på riktigt.
- Produktionens humor är väldigt barnslig. Kiss och bajs. Kräk = bra TV. Kanin och kyckling outfits.
- För mycket censur. På grund av cancel-culture så är produktionen så överbeskyddande av deltagarna att man inte får se det som vi skulle anse vara mest intressant.
- Trycker fortfarande en agenda. Emelie har varit oerhört falsk och ganska ond i huset, Judith har blivit varnad för hennes rape-vibes mot tjejerna i huset, Simon har kladdat på tjejer och har blivit varnad, samt att Tanja har spårat ur gång på gång och får ofta drickförbud under festen. Detta är ingenting som vi får se på avsnitten och därför är dessa personer favoriter idag.
- Direktören är hög. Alla satt precis och pratade medan Simon äter mat. Alla mikrofoner var avstängda förutom Simons så att man kan höra han äta ordentligt.
- Produktionen har inflytande på deltagarna. Deltagarna kan bli kallade till bikten och komma tillbaka 10 minuter senare med ett helt annat humör. Många gånger har vi sett deltagarna ligga och gråta eller allmänt känna sig nere utan någon större anledning. Oftast är detta för att de har fått skit av produktionen i bikten.

”Direktören är hög.” Skrattade högt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in