Detta har säkert tagits upp innan men är det någon annan som får känslan att Adrian och hans syrra försöker få han att bli influencer? Han har live med Katti och hon skriver från Adrians instagram att hon blockar haters?
Han kan verkligen ingenting själv!? Är väl självklart att man så fort man får mobilen byter sitt instalösen och tar hand om det själv?
Hm, något lurt här..
Ja jag såg också nyss att hans syrra sitter inloggad på hans konto och skriver i kommentarsfältet när Adrian kör live med katti. Inget som läggs upp på Adrians instagram är något han lägger upp själv. Så sjukt är det
Vad är det för IG bögar som spammar 24/7: "emelie ska vinna"?? De ladde upp ett klipp om Tanja besök med anhöriga och man ser kommentarsfältet nerklottrat med grejer om emelie. Tanja är den som förtjänar och måste vinna skiten!
Vad är det för IG bögar som spammar 24/7: "emelie ska vinna"?? De ladde upp ett klipp om Tanja besök med anhöriga och man ser kommentarsfältet nerklottrat med grejer om emelie. Tanja är den som förtjänar och måste vinna skiten!
- Personen som skriver breven till deltagarna har dyslexi på riktigt.
- Produktionens humor är väldigt barnslig. Kiss och bajs. Kräk = bra TV. Kanin och kyckling outfits.
- För mycket censur. På grund av cancel-culture så är produktionen så överbeskyddande av deltagarna att man inte får se det som vi skulle anse vara mest intressant.
- Trycker fortfarande en agenda. Emelie har varit oerhört falsk och ganska ond i huset, Judith har blivit varnad för hennes rape-vibes mot tjejerna i huset, Simon har kladdat på tjejer och har blivit varnad, samt att Tanja har spårat ur gång på gång och får ofta drickförbud under festen. Detta är ingenting som vi får se på avsnitten och därför är dessa personer favoriter idag.
- Direktören är hög. Alla satt precis och pratade medan Simon äter mat. Alla mikrofoner var avstängda förutom Simons så att man kan höra han äta ordentligt.
- Produktionen har inflytande på deltagarna. Deltagarna kan bli kallade till bikten och komma tillbaka 10 minuter senare med ett helt annat humör. Många gånger har vi sett deltagarna ligga och gråta eller allmänt känna sig nere utan någon större anledning. Oftast är detta för att de har fått skit av produktionen i bikten.
Haha! Typ så ja. Nej, men jag har umgåtts med vänner hela veckan och åkte bort över långhelgen så har inte kollat på hela veckan i princip. Så nu kanske jag klarar av sista vecka när jag är uppladdad och inte hatar alla.
Kollade lite på Mössans och Kattis live. Mössan kan alltså inte ens hantera liven själv utan hans syster är inne och modererar och håller på. Verkar som hon hanterar hans konto fortfarande. Så sjukt märkligt det där alltså.
jag tror syrran ringde upp han hehe "mössan" och "förklädet" podde ....vilket team.Eller så var maten färdig