2021-05-16, 17:13
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det finns ju redan en tråd som behandlar ställen i Stockholm. Denna är väl tänkt för övriga Sverige? Kom in i matchen, för fan.
Inte enligt trådtiteln! Skall man hacka på folk så skall man göra det av rätt orsaker, annars så får man räkna med att folk driver med en, speciellt på Flashback!!
Citera
2021-05-16, 17:14
Medlem
hitmanneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Sa jag att det inte låg i Sverige eller? Jag sa är inte hela Sverige.

ledsen bonde
Citera
2021-05-16, 17:19
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
Tranås och där spanska. om det finns kvar
Småland känns som om de har en del drägghak.
Citera
2021-05-16, 17:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Lion Bar i Gamla Stan, spelar arabmusik med en blandning av araber och fyllgubbar som gäster. Jag blev så uttittat att jag gick därifrån.
Citera
2021-05-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Småland känns som om de har en del drägghak.

ja och är du ute efter sekt hak är det jkpg som gäller fy fan
Citera
2021-05-16, 17:27
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaan
I Göteborg.
Majornas krog. Västerhus. Gröna brunnen. Evergreen. Lilla resturangen. City kebab. Flatås pizzeria. Rockbaren. Silverkällan. Ute i förorterna har jag dålug koll
Här består klientelet till stor del av riktiga original. Man får ny öl i samma glas för att spara disk. Rekommenderas!
Osäker på hur det är efter corona.

Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
La Cocaracha i Halmstad. Livets hårda skola blandat med araber.
Där bjuds det på nachochips med smak av urin och frigolit, det finns en boxboll att slå hårt på i hopp om att imponera på den tribaltatuerade och Pall Mall-rökande 43-åriga fyrabarnsmamman som dricker slattar i det mörkaste hörnet jämte DJ-båset och det är alltid happy hour så att du kan köpa utspädd Falcon för 35 kr. Succé.
Jag har inte satt min fot på det där stället på 15 år, men det var precis som du beskriver det då.
Kanske att det var mer albaner då, fyrbarnsmamman rökte Level och Falconen kostade 30 men annars har fan inget förändrats.
Citera
2021-05-16, 17:32
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Fanns en krog i Västerås för något år sedan som tydligen gick i konkurs (Royale). Vidrig krog som drog dit äckligt drägg. Såg nästan aldrig svenskar som gick in där. Skitmusik hade de också så det förvånar mig inte att den gick i konkurs, de lär nog haft en del knarkaffärer också.
Citera
2021-05-16, 17:54
Medlem
Ratads avatar
Visby har alltid haft sin andel sunkhak off season. Nere vid Signalgatan fanns en handfull riktigt babbiga pizzerior med tveksam service, hygien och utskänkningstillstånd.

Finns Sandra i Kalmar kvar?
Citera
2021-05-16, 18:03
Medlem
Square Side I Malmö. Här samlas både nazister och invandrare för att dricka billig öl gärna runt 11-15 snåret.
Att Mässingshornet i Malmö skulle vara en kandidat är helt fel tycker jag, men var kanske 4-5 år sedan jag var där...
Citera
2021-05-16, 18:13
Medlem
Kluffs avatar
Persikogården (i folkmun kallad för Opiumhålan) vid Stigbergstorget i Göteborg, som är/var en riktigt risig kinakrog. Tyvärr verkar stället ha gått i graven (?), alternativt bytt namn till Silverkällan, för det är det enda som dyker upp när man googlar på namnet. Jag har endast varit där en gång för säkert tio år sedan, och det var en upplevelse.

Flaskölen kostade typ 25 kronor, så klientelet var därefter: en finsk alkis, dennes partner och en trött alkis-schäfer, och sen var det nog bara vi där; kanske tio 18-19-åringar.

Ägaren verkade nervös över att ha fått tio besökare på samma gång, för det enda han sa var "Inget trubbel! Inget trubbel!" när vi försökte köpa öl. Jag vette fan vad det var vi gjorde som han reagerade på, men det var lite skum stämning och underliga blickar från hans håll under hela vistelsen .
Citera
2021-05-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
La Cocaracha i Halmstad. Livets hårda skola blandat med araber.
Där bjuds det på nachochips med smak av urin och frigolit, det finns en boxboll att slå hårt på i hopp om att imponera på den tribaltatuerade och Pall Mall-rökande 43-åriga fyrabarnsmamman som dricker slattar i det mörkaste hörnet jämte DJ-båset och det är alltid happy hour så att du kan köpa utspädd Falcon för 35 kr. Succé.
Hahaha fantastiskt
Citera
2021-05-16, 18:22
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
ja och är du ute efter sekt hak är det jkpg som gäller fy fan
Hahaha sekthak låter farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera