2021-05-16, 16:30
Medlem
IceEyess avatar
Lucky bar i Sundsvall. Ett tillhåll för stadens absoluta bottenskrap och atmosfären brukar bli efter det.
Citera
2021-05-16, 16:31
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vad är det du och ni andra som droppar Stockholmshak inte fattar med trådtiteln?
Tro vad du vill men Stockholm ligger faktiskt i Sverige!
Citera
2021-05-16, 16:45
Medlem
Det är knappast den dräggigaste krogen i Sverige, men Botulfs bar i Lund är i alla fall en härlig alkis-oas i den annars fisförnäma akademikerstaden.
Citera
2021-05-16, 16:45
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Tro vad du vill men Stockholm ligger faktiskt i Sverige!
Sa jag att det inte låg i Sverige eller? Jag sa är inte hela Sverige.
Citera
2021-05-16, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Hej vi som bor i Stockholm har blivit bortskämda med den underbara tråden Dräggigaste krogen i SVERIGE. Nu när det ser ut som ännu en sommar utan utlandsresa så vill jag veta var jag ska bege mig i detta avlånga land på min dräggkrogsturné.

Så var i Sverige har vi de sunkigaste krogarna?

Tranås och där spanska. om det finns kvar
Citera
2021-05-16, 16:52
Avstängd
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaan
I Göteborg.
Majornas krog. Västerhus. Gröna brunnen. Evergreen. Lilla resturangen. City kebab. Flatås pizzeria. Rockbaren. Silverkällan. Ute i förorterna har jag dålug koll

Rockbaren är en scysst sumpkrog , skall man har riktig missär man ta nått annat.

Ett måste för turisten , innan pandemin var det öppet till 3 varje dag så man kunde ra spontan
supning typ på måndagar , inte vatt där på senaste men innan 2010 var det ofta
Citera
2021-05-16, 16:55
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Sa jag att det inte låg i Sverige eller? Jag sa är inte hela Sverige.
Det var inte min poäng! Poängen var att du anklagade en användare för att inte fatta trådtiteln, vilket han/hon/det definitivt gjorde!! Vad är det DU inte fattar med trådtiteln? Där i ligger det roliga!
Citera
2021-05-16, 16:58
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Det var inte min poäng! Poängen var att du anklagade en användare för att inte fatta trådtiteln, vilket han/hon/det definitivt gjorde!! Vad är det DU inte fattar med trådtiteln? Där i ligger det roliga!
Det finns ju redan en tråd som behandlar ställen i Stockholm. Denna är väl tänkt för övriga Sverige? Kom in i matchen, för fan.
Citera
2021-05-16, 17:07
Medlem
Koettbullens avatar
Ta en öl på Virsbos enda pizzeria så ska ni få se på sunk och fördärv.
Citera
2021-05-16, 17:09
Medlem
Citat:
Det finns ju redan en tråd som behandlar ställen i Stockholm. Denna är väl tänkt för övriga Sverige? Kom in i matchen, för fan.

Trådtiteln heter ju dock inte "övriga Sverige". För oss som har missat den andra tråden (eftersom vi inte är stockholmare) är det väl utmärkt att ha en för hela Sverige och inte "Sverige men inte Stockholm".
Citera
2021-05-16, 17:10
Medlem
La Cocaracha i Halmstad. Livets hårda skola blandat med araber.
Där bjuds det på nachochips med smak av urin och frigolit, det finns en boxboll att slå hårt på i hopp om att imponera på den tribaltatuerade och Pall Mall-rökande 43-åriga fyrabarnsmamman som dricker slattar i det mörkaste hörnet jämte DJ-båset och det är alltid happy hour så att du kan köpa utspädd Falcon för 35 kr. Succé.
Citera
2021-05-16, 17:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Det är knappast den dräggigaste krogen i Sverige, men Botulfs bar i Lund är i alla fall en härlig alkis-oas i den annars fisförnäma akademikerstaden.
Haha, ja den är verkligen speciell. Men precis som du säger inte särskilt dräggig .
Minns du gamla kinesrestaurangen blue diamond?

Där snackar vi dräggigt!
Senast redigerad av Carl Serung 2021-05-16 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in