2021-05-16, 12:09
Medlem
Knotknets avatar
Hej vi som bor i Stockholm har blivit bortskämda med den underbara tråden Dräggigaste krogen i SVERIGE. Nu när det ser ut som ännu en sommar utan utlandsresa så vill jag veta var jag ska bege mig i detta avlånga land på min dräggkrogsturné.

Så var i Sverige har vi de sunkigaste krogarna?
Citera
2021-05-16, 12:21
Medlem
bomhulls avatar
Prova valfri krog i borås och bo på ett av stadens hotell .
Citera
2021-05-16, 12:23
Medlem
Mullrets avatar
Diset i Hägersten var väl länge #1?
Citera
2021-05-16, 12:34
Medlem
Henriksss avatar
Mässingshornet i Malmö
Citera
2021-05-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Prova valfri krog i borås och bo på ett av stadens hotell .

Haha håller med, Borås håller väldigt låg standard. Riktigt ruttet uteliv. Sen är ju dräggigt inte samma sak som rötet. Dräggigt kan fortfarande va positivt men rötet är kasst. Man skulle kunna säga att utelivet generellt i Borås är riktigt rötet och den dräggigaste puben måste va Lilla Krogen vid busstorget. Billig öl dock. Du har säkert roligast på lilla krogen även om det är den sunkigaste, konkurrensen är ju iofs inte så stor. Kort och gott avstå ett krogbesök i Borås!
Citera
2021-05-16, 12:51
Medlem
Andersdamaans avatar
Det finns en krog i Sverige som kan tävla med Sever Inn i Hässelby, och det är Palerkan (Palermo) i Uppsala!! Stället är en blandning av lågpriskrog, djurpark och mentalsjukhus! Byter ägare stup i kvarten dessutom då serveringstillståndet har en tendens att ryka efter ett tag! Sjukt kul ställe dock om man som mig är sunkhakskonnässör!! 🍻

Sedan så har vi Blå Krogen i Hallstavik! Kvällstid så är stället (Eller var iaf när jag råkade befinna mig där) packat med ännu mer packade industriarbetare från Holmens Bruk, och stämningen var både dräggig och aggressiv!! Såg tre slagsmål under den korta tid jag och min kamrat satt där!! Dessutom så luktade det fjärt från pappersbruket som ligger nästgårds! Inte mitt mysigaste krogbesök direkt!!
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-05-16 kl. 12:57.
Citera
2021-05-16, 14:35
Medlem
I Göteborg.
Majornas krog. Västerhus. Gröna brunnen. Evergreen. Lilla resturangen. City kebab. Flatås pizzeria. Rockbaren. Silverkällan. Ute i förorterna har jag dålug koll
Citera
2021-05-16, 14:47
Medlem
datalogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaan
I Göteborg.
Majornas krog. Västerhus. Gröna brunnen. Evergreen. Lilla resturangen. City kebab. Flatås pizzeria. Rockbaren. Silverkällan. Ute i förorterna har jag dålug koll

Jag röstar på Flatås Pizzeria. Har varit där en gång i mitt liv och det slutade med att en rejält aggressiv kille började prata med mitt sällskap och krävde att vi skulle hjälpa honom att programmera en pokersida... Ingen av oss hade träffat honom innan. Han såg ut att vara rejält påverkad av tjack.

Det slutade med att jag gav honom ett random nummer som jag sa var mitt och att han kunde ringa dagen efter så kan vi diskutera det vidare. Då nöjde han sig och drog.
Citera
2021-05-16, 15:57
Medlem
När jag bodde i Sundbyberg för hundra år sedan var Harrys en klassiker
Citera
2021-05-16, 16:02
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 747
När jag bodde i Sundbyberg för hundra år sedan var Harrys en klassiker
Vad är det du och ni andra som droppar Stockholmshak inte fattar med trådtiteln? Stockholm är inte hela Sverige. Vill ni droppa era favorithak så kan ni väl göra det i den stora tråden?

Var på ett ställe i Uddevalla för lite mer än ett år sedan. Typ kineskrog/restaurang. Folk kunde gå ut och in med ölen, vakten stod mest som en kuliss och kollade på besökarna. Folk glömde sina väskor och mobiler överallt. Fanns en scen också där det naturligtvis skulle skrikas i någon jävla mikron till någon dänga man fått posttraumatisk stress ifrån redan. Kommer inte ihåg vad stället heter, men kan ta reda på det vid intresse.
Citera
2021-05-16, 16:04
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaan
I Göteborg.
Största jävla alkishaket jag någonsin har varit på Någon jävla kinesbrud som jag var där med ville få mig utslängd för att jag röstade på SD. Hon gick runt och skrek att jag var nazist. Ingenting hände lol.
Citera
2021-05-16, 16:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Lägger min röst på Fox and the Badger i Vasastan i Stockholm. Här snackar vi DRÄGG!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in