2021-05-16, 16:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Värdelöst att gambla med taktikröster så här sent. Om Madde eller Pedram får en extra dag hit eller dit spelar föga roll. Emelie ska till final, så är det bara.

Emelie kommer till final ännu smidigare utan Pedram då han är en av dem som vill ha bort henne så för henne är det bara positivt och extra valla under skidorna så här i slutspurten om han lämnar på Måndag.
2021-05-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha
-du sa till mig att jag har ful inredningsstil för två månader sen FÖRKLARA dig emelie

Haha. Gud så man vill att detta faktiskt ska hända.
2021-05-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha
-du sa till mig att jag har ful inredningsstil för två månader sen FÖRKLARA dig emelie

det är nog det sista tess bryr sig om emelie har ju snackar mer skit om tess i huset det roligaste är ju att tess sett exakt allt emelie sagt hon har tom kommenterat om det på discord
2021-05-16, 16:46
Medlem
Nardos biktar sig ljudligt så det hörs till rosa sovrummet. Den bikten vill man inte se de måste sänka ljudet rejält isåfall
2021-05-16, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är nog det sista tess bryr sig om emelie har ju snackar mer skit om tess i huset det roligaste är ju att tess sett exakt allt emelie sagt hon har tom kommenterat om det på discord

Haha vad sa Tess då?
2021-05-16, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Näe, bara att de skulle få besök av personer "de känner väl", och att den första besökaren kommer om en timme... att det var f d deltagare räknade de själva ut.

Inget om hur många som kommer..

BB skulle få så mycket respekt av mig om dom låter tjejerna sitta och sminka sig en timme nu, och så får dom bara träffa Kunskapsfågelelen
(Kommer så klart inte hända, men vore kul)
2021-05-16, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Emelie kommer till final ännu smidigare utan Pedram då han är en av dem som vill ha bort henne så för henne är det bara positivt och extra valla under skidorna så här i slutspurten om han lämnar på Måndag.

Tror hon kommer smidigare dit utan Madde. Madde är en ganska stor energitjuv (fast lowkey sådan). Pedram får Emelie att se bättre ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

dock är det större chans för simon om madde är kvar och peddi åker för annars kommer emelie få maddes fans röster också
Medlem
Raskaoverisens avatar
Aha Emelie tror att Megrim var ärlig
Då vet hon ju inte vad han sagt på utegården om henne
Inte konstigt dem flesta av dem gamla deltagarna släppt kontakten med honom
Kommer ni ihåg när han stod där i köket och sa jag har förändrat mig till det bättre Det var skrattretande en parodi
Han e ju för fasen till och med värre nu
Bannlyst
Inget att hetsa upp sig för..🤷🏻‍♂️

Dem som ska in och besöka huset är:
Dennis, Stephanie, Jackie & Therese.🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är nöjd bara Madde inte börjar fantisera om att Adrian ska komma in och förklara sin eviga kärlek till henne..
Ser snigelspåret ifrån trosorna bilda sig redan nu av upphetsning.
2021-05-16, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Haha vad sa Tess då?

finns på discord kan göra en sökning om vad tess skrivit emelie sagt om henne hon va riktigt arg en kväll när hon tittade på liven och såg emelie håna henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in