2021-05-16, 16:55
Medlem
”Detta är Big Brother - Tanja, vänligen byt batterier på Judith, sätt i några gamla halvfulla”.

Om Juddan skulle gå på halvfart skulle hon vara inte bara uthärdlig utan troligen rätt kul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Verkar som ponne ska in i huset också om man kollar hans insta

Jaså han sitter väl och blir soulmate med någon C-kändis igen
Bannlyst
Det enda jag gillar med Nardos är att hon kan hindra rasisten Judith från att ta sig till finalen 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fan vad besvikna de i huset kommer bli, de pratar ju om Luis och Joel och Pontus ... så kommer Jacki. Och Tess som åkte vecka fyra eller vad det var..

Ja! Vad ska hon in för!? Ett drygt gästspel bara när hon var inne…
2021-05-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Bara vi slipper vidrige Mergim.
Tror dom gärna skulle vilja träffa Joel.
Mergim kommer göra allt för att få komma in och träffa nardos eller komma in och trycka ner Simon
2021-05-16, 17:00
Avslutad
Citat:
är nog lika skulle jag säga båda är skitsnackare

Fast du missar nog att Emelie aldrig snackade skit om Tess i huset likt Tess gjorde om Em i bikten, på utegården med rökarna och bakom hennes rygg. Tess är verkligen den största och mest avundsjuka skitsnackaren i hela säsongen, det är enda anledningen till att man ens kommer ihåg henne lite. Idag kommer hon bevisa det!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-16 kl. 17:04.
2021-05-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Mergim kommer göra allt för att få komma in och träffa nardos eller komma in och trycka ner Simon

ergim kommer inte dyka upp i huset
2021-05-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Bara vi slipper vidrige Mergim.
Tror dom gärna skulle vilja träffa Joel.

Joel har skrivit på sin instastory att han inte fått någon info av produktionen att gamla deltagare ska in så han är hemma uppe i Umeå.
Kanske är det som Judith misstänker att de ska komma in för att grilla. Och då är ju inte någon som Joel något att ha.
Frågan är ju vilka som går att grilla. Emelie har väl uttalat sig klumpigt om både gamla deltagare och de som är kvar i huset. Annars vet jag inte vem man kan grilla.
2021-05-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fast du missar nog att Emelie aldrig snackade skit om Tess i huset likt Tess gjorde om Em i bikten, på utegården med rökarna och bakom hennes rygg. Tess är verkligen den största och mest avundsjuka skitsnackare i hela huset. Idag kommer hon bevisa det!

det har ingen sagt heller enligt mig är båda lika stora skitsnackare

för sannigen är att första och andra veckan så låg emelie i sin säng oh snackade riktigt mycket jävla skit om alla i huset men framförallt tess

sen dess har hon bara nämnt henne några gånger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag ska taktikrösta på Madde. Ni andra ska också göra det eller?
Samma här. Peddo ska ut!
Medlem
Citat:
ergim kommer inte dyka upp i huset

Klart han inte gör. Han lär väl ha besöksförbud vid det här laget.
2021-05-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tror mig, det är tvärtom. Tess har snackat mer skit om Emelie utanför huset än Emelie gjort om henne på insidan.
precis....dock tror jag att alla gubbkärringar härinne såg hennes röv och sen ifrågasätter de inget mer.Jag fick mer dåliga vibbar av therese än någon annan därinne.De flesta tjejer har nog råkat på en tess i sitt liv...och ja den som vet den vet "flina i mitt ansikte snacka skit bakom min rygg" varningslampan lös på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in