2021-05-16, 16:11
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag förstod det och läste men jag skrev på eget initiativ om hur jag sett Simons ansträngningar med att hjälpa till med städ och matlagning så jag menade att om han bangade att dammsuga upp ostbågarna så är det helt ok!
Ja och hur ofta har vi sett Nardos städa, laga mat och diska? Jag sitter inte klistrad men har bara sett när hon gör saker för sig själv.
2021-05-16, 16:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Det gällde inte turkosa rummet över huvudtaget i tjafset, utan Judith tyckte de skulle städa idag medans Simon tyckte de kunde vänta till imorgon eftersom att han dammsög igår.
Det slutade med att Simon städade allt själv medans Judith och Madde låg och pratade skit i sovrummet om hur dåliga alla var på att hjälpa till.
Det här med Turkosa rummet var det någon här i tråden som tog upp.

Jo jag fick det förklarat sen! Simon städade själv till slut för att slippa tjatet alltså och Judith som gnällde låg kvar på samma plats? Ärligt talat så har jag inte sett Judith städa så ofta förutom när hon lagar mat!
2021-05-16, 16:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Ja och hur ofta har vi sett Nardos städa, laga mat och diska? Jag sitter inte klistrad men har bara sett när hon gör saker för sig själv.

Nej samma där, diska har jag sett ofta att hon gör när andra har lämnat drivor och det måste jag säga även om jag irriterar mig som fan på Nardos ibland!
2021-05-16, 16:16
Medlem
Spajdors avatar
Helt sjukt att Judda av alla går bättre i klackar än utan...
Klackskor är alltså lösningen på att bli av med kronisk pregnancy waddle. 🤷‍♀️
2021-05-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Helt sjukt att Judda av alla går bättre i klackar än utan...
Klackskor är alltså lösningen på att bli av med kronisk pregnancy waddle. 🤷‍♀️
Såg faktiskt sjukt kul ut på Judith!
Emelie tog på sig klackarna efteråt och visade hur man gör 😅
2021-05-16, 16:21
Medlem
Mouchinos avatar
När Judith får de här perioderna av att hon verkar störa sönder sig på Simon så känner han sig nog också utfryst, hon är väldigt snabb med att påtala alla fel Simon gör. Pedram är hon helt annorlunda mot och jag ser det hela tiden, hur hon ser mellan fingrarna på saker han gör och kräver inte ett skit av honom!

Hon sänker och trycker ner Simon för att hon kan och han har inte de narcissistiska dragen som Pedram har och precis som med Madde, de vet att hon är snäll och tror att hon är en människa av stål som kan ta emot mycket med nomineringar t.ex.

Hon ger sig på Simon för att det är lättare då hon märker att han är sårbar och snäll, perfekt att avreagera sig på!
2021-05-16, 16:25
Avstängd
Kan vi komma överens att köra ut sjökon innan 24e maj tack
Medlem
Citat:
Det är precis det jag menar och han dammsuger upp "ALLAS" skit men varför är Judith bara på Simon, har märkt det tidigare också? Hur mycket gör Pedram och varför behandlas han som en jävla Kung.

Vem bidrar mest av Pedram och Simon? Hur många gånger har Judith lyft fram Simons ansträngningar, när han lagat mat och tagit initiativ?
För att hon är 'lojal' sin 'man' som hon är 'gift' med och vägrar se hans uppenbara brister. Det ligger något i det att Simon är sur för att Rovdjuret klagade på att han inte städar. Simon vet att Peddot är den lataste jäveln i universum efter Hormössan och tog därför illa upp att hon inte säger åt honom istället. Sen vem fan är hon att diktera Simon eller någon annan överhuvudtaget? Håll käft jävla flata och börja banta ner dig 50 kg istället. Det kom fram att Hormössan ALDRIG har tvättat sina egna kläder utan det har varit Eritreas och Madelenes jobb under hela hans vistelse. Varför klagade hon ALDRIG på Hormössan för? Hycklare. Peddot bidrar med 0 där inne, eller vänta lite, mindre än 0 då han istället tar energi istället för att ge det. Simon är fan på topp med att bidra till välståndet där inne.
Medlem
Citat:
När Judith får de här perioderna av att hon verkar störa sönder sig på Simon så känner han sig nog också utfryst, hon är väldigt snabb med att påtala alla fel Simon gör. Pedram är hon helt annorlunda mot och jag ser det hela tiden, hur hon ser mellan fingrarna på saker han gör och kräver inte ett skit av honom!

Hon sänker och trycker ner Simon för att hon kan och han har inte de narcissistiska dragen som Pedram har och precis som med Madde, de vet att hon är snäll och tror att hon är en människa av stål som kan ta emot mycket med nomineringar t.ex.

Hon ger sig på Simon för att det är lättare då hon märker att han är sårbar och snäll, perfekt att avreagera sig på!

Finns säkert en anledning till att han gick och la sig själv i turkosa annat än att han är trött tror jag...hoppas besök från Steffi idag kan pigga upp honom
2021-05-16, 16:27
Medlem
Mouchinos avatar
Fan vad jag önskar att Pedram åker ut på Måndag för att se Judith och Nardos miner och för att jag så jävligt gärna få knipsa den där klanen!!
2021-05-16, 16:28
Medlem
Vem är Tess & varför ska hon in?
2021-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Vem är Tess & varför ska hon in?
Vet ej.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-05-16 kl. 16:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in