2021-05-16, 16:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Simon dammsuger fan konstant och den som säger något annat är en idiot.

Det är precis det jag menar och han dammsuger upp "ALLAS" skit men varför är Judith bara på Simon, har märkt det tidigare också? Hur mycket gör Pedram och varför behandlas han som en jävla Kung.

Vem bidrar mest av Pedram och Simon? Hur många gånger har Judith lyft fram Simons ansträngningar, när han lagat mat och tagit initiativ?
2021-05-16, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Omröstning
Emelie 610 röster
Madde 341
Peddo 299

Då blir det atr rösta på madde
2021-05-16, 16:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Nej jag tror inte det var något snack om turkosa. Han kastade massa ostbågar igår som hon frågade om han kunde dammsuga upp, men han tycket att han kunde göra det imorgon. Typ. Se ditt andra svar lite högre upp, där förklarades det mer i detalj

Jo jag läste det nu, tack!
2021-05-16, 16:04
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo jag läste det nu, tack!
Of course
2021-05-16, 16:04
Medlem
Spajdors avatar
Nardos är så tråkig när hon driver. Om hon nu gör det...
2021-05-16, 16:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja simon är verkligen den av killarna som hjälpt till mest sen att judith där manskortet är som simon säger helt åt helvete det har ingenting med det att göra

Hon behandlar Pedram som en Kung som verkligen borde få manskortet isf men Simon behandlar hon som han vore mindre värd!! Börjar fan störa mig mer och mer på henne alltså.
2021-05-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jaha men Judith menade först att Simon skulle städa det turkosa rummet och han ansåg att det inte var rättvist och det håller jag med om isf för alla har bott i det där rummet. Simon är väl ändå den som mest erbjuder sig av killarna att hjälpa till, dammuger, hjälper med maten o.sv så där resonerar hon jävligt orättvist. Jag förstod det som att Judith ville att Simon själv skulle städa i turkosa men då kan ju alla hjälpa till att göra det då hon annars är så diplomatisk!

Det gällde inte turkosa rummet över huvudtaget i tjafset, utan Judith tyckte de skulle städa idag medans Simon tyckte de kunde vänta till imorgon eftersom att han dammsög igår.
Det slutade med att Simon städade allt själv medans Judith och Madde låg och pratade skit i sovrummet om hur dåliga alla var på att hjälpa till.
Det här med Turkosa rummet var det någon här i tråden som tog upp.
2021-05-16, 16:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja simon är verkligen den av killarna som hjälpt till mest sen att judith där manskortet är som simon säger helt åt helvete det har ingenting med det att göra

Hon behandlar Pedram som en Kung som verkligen borde få manskortet isf men Simon behandlar hon som han vore mindre värd!! Börjar fan störa mig mer och mer på henne alltså då hon gärna ser Simons fadäser!
2021-05-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Tänk lite längre! Hon kanske inte vill ha barn! Du lägger många korkade kommentarer du! Du älskar att kommentera hennes vikt. Är det för att du själv är överviktig eller?
Btw du älskar Nardos va? Hennes fans är inte kända för att ha mycket i huvudet!

Oj...? Om hon inte vill ha barn kan nog ge upp helt ang Adrian... Det är hans högsta dröm...
2021-05-16, 16:07
Medlem
BB svarar på kommentar om när besöken kommer. ”De kommer in lite löpande under kvällen, men håll utkik för första besöket om ca 1 h”
2021-05-16, 16:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
läs vad jag svarade..... judith har inte sagt att simon ensam ska städa i turkosa.

Nej jag förstod det och läste men jag skrev på eget initiativ om hur jag sett Simons ansträngningar med att hjälpa till med städ och matlagning så jag menade att om han bangade att dammsuga upp ostbågarna så är det helt ok!
2021-05-16, 16:09
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
BB svarar på kommentar om när besöken kommer. ”De kommer in lite löpande under kvällen, men håll utkik för första besöket om ca 1 h”
TACK, over and out!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in