2021-05-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon är väl den av killarna som vekligen försökt att vara till hjälp och städat mest om man nu ska vara ärlig och reko vad folk än tycker om honom!
Simon dammsuger fan konstant och den som säger något annat är en idiot.
2021-05-16, 15:55
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Jaha men Judith menade först att Simon skulle städa det turkosa rummet och han ansåg att det inte var rättvist och det håller jag med om isf för alla har bott i det där rummet. Simon är väl ändå den som mest erbjuder sig av killarna att hjälpa till, dammuger, hjälper med maten o.sv så där resonerar hon jävligt orättvist. Jag förstod det som att Judith ville att Simon själv skulle städa i turkosa men då kan ju alla hjälpa till att göra det då hon annars är så diplomatisk!
Nej jag tror inte det var något snack om turkosa. Han kastade massa ostbågar igår som hon frågade om han kunde dammsuga upp, men han tycket att han kunde göra det imorgon. Typ. Se ditt andra svar lite högre upp, där förklarades det mer i detalj
2021-05-16, 15:57
Medlem
Shtre1s avatar
Hela JÄVLA dagen. Kan någon sänka henne?! Det vidrigaste är att Judith ”inte vill ha någon guldstjärna” men lyfter sig själv i samma veva som hon kritiserar dem andra. DU ÄR SÅ DUKTIGT JUDITH. Käft
Medlem
Citat:
Simon är väl den av killarna som vekligen försökt att vara till hjälp och städat mest om man nu ska vara ärlig och reko vad folk än tycker om honom!

Ja simon är verkligen den av killarna som hjälpt till mest sen att judith där manskortet är som simon säger helt åt helvete det har ingenting med det att göra
Medlem
Nä nu får de väl ändå slänga in brevet...
2021-05-16, 15:58
Medlem
Citat:
läs vad jag svarade..... judith har inte sagt att simon ensam ska städa i turkosa.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det är väl tänkt så ... att tess ska in är bara pinsamt hon flög ju ut bland dom första och har väl ingen direkt koppling till huset.

Exakt, kommer bli pinsamt att se desperata Tess i rutan. Hoppas hon skämmer ut sig genom att snacka mer skit om Emelie 😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej det började med att simon hade kastat en massa ostbågar på golvet och i soffan jodith bad honom att dammsuga idag men det ville han inte.Sen blev det lite tjafs och judith drog väl fram 90 dagars stress om allt och alla.Det var jag som sa att turkosa ser ut som skit och föreslog att simon iaf kan sova i rosa så kan de kasta hur mycket kläder och skit på golvet de vill i turkosa.Hur det nu blev tolkat som att jag menade att simon ensam ska hålla iordning vet jag inte,det var inte så jag menade iaf utan att han iaf kan sova i ett rum som ser någorlunda ut.

Aha ok jag förstår! Ja men det är ju märkligt att Judith alltid ser Simons trots och det är väl inte så ofta han gör det då han faktiskt gör det han ska. Till skillnad från vissa andra slöhögar!

Bra att du förtydligade! :-)
2021-05-16, 15:59
Medlem
Raskaoverisens avatar
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Omröstning
Emelie 610 röster
Madde 341
Peddo 299
2021-05-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Nä nu får de väl ändå slänga in brevet...
Ja då skulle de ju få lite nya samtalsämnen och spekulationer..
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Så alla som hatar Emelie (förutom Dompa) ska dit alltså? 😂
Hoppas verkligen inte att BB sätter ihop alla dem mot Emelie för att konfrontera henne...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Exakt, kommer bli pinsamt att se desperata Tess i rutan. Hoppas hon skämmer ut sig genom att snacka mer skit om Emelie 😂

Hon var inne 1 månad, och inte direkt nära till någon där inne, så konstigt vem hon än ska träffa tycker jag🙈

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in