2021-05-16, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Såg att peddi var inne en snabbis i sovrummet och kollade om simon sov så han ska helt seriöst ta sin fru snack med simon för att judith inte vågar eller vilken nu anledningn är till att skicka fram peddi??

Pedroz , vilken jävla hund.
2021-05-16, 15:42
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså efter att ha läst igenom några inlägg så menar Judith att det turkosa rummet ser ut som skit som det nästan alltid har gjort och att Simon ska städa där inne själv? Att då också Pedram av alla ska prata med Simon om detta?

Snälla säg att detta inte stämmer???
2021-05-16, 15:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Såg att peddi var inne en snabbis i sovrummet och kollade om simon sov så han ska helt seriöst ta sin fru snack med simon för att judith inte vågar eller vilken nu anledningn är till att skicka fram peddi??

Röstfiskare åt Pedram och han av alla som hjälpt till minst tillsammans med AD ska alltså tala om för Simon att städa själv i turkosa!?!?

Antagligen för att Judith vill ta fram Pedram i ljuset nu, så här 90 dagar efteråt!!!
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-16 kl. 15:47.
2021-05-16, 15:44
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså efter att ha läst igenom några inlägg så menar Judith att det turkosa rummet ser ut som skit som det nästan alltid har gjort och att Simon ska städa där inne själv? Att då också Pedram av alla ska prata med Simon om detta?

Nej tror att hon vill att Pedram ska prata med Simon om att hon inte menade det så (tjafset om städning). För Simon är skitsur och hon tror väl att Pedram kanske kan prata så han lyssnar.
2021-05-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

nej det började med att simon hade kastat en massa ostbågar på golvet och i soffan jodith bad honom att dammsuga idag men det ville han inte.Sen blev det lite tjafs och judith drog väl fram 90 dagars stress om allt och alla.Det var jag som sa att turkosa ser ut som skit och föreslog att simon iaf kan sova i rosa så kan de kasta hur mycket kläder och skit på golvet de vill i turkosa.Hur det nu blev tolkat som att jag menade att simon ensam ska hålla iordning vet jag inte,det var inte så jag menade iaf utan att han iaf kan sova i ett rum som ser någorlunda ut.
2021-05-16, 15:49
Avslutad
Så alla som hatar Emelie (förutom Dompa) ska dit alltså? 😂
2021-05-16, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Tror alla deltagare kommer få gå in och prata med alla utslagna. Det kommer säkert bli lite stelt då de ju (vad jag antar) kommer sitta likt familjemedlemmarna.. Hade varit roligare om de fick rusa in och överraska inne i huset

Och så kommer de säkert få folk att inte lita på varandra etc.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Nej tror att hon vill att Pedram ska prata med Simon om att hon inte menade det så (tjafset om städning). För Simon är skitsur och hon tror väl att Pedram kanske kan prata så han lyssnar.

Jaha men Judith menade först att Simon skulle städa det turkosa rummet och han ansåg att det inte var rättvist och det håller jag med om isf för alla har bott i det där rummet. Simon är väl ändå den som mest erbjuder sig av killarna att hjälpa till, dammuger, hjälper med maten o.sv så där resonerar hon jävligt orättvist. Jag förstod det som att Judith ville att Simon själv skulle städa i turkosa men då kan ju alla hjälpa till att göra det då hon annars är så diplomatisk!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tydligen de som bor i Stockholm; Dompa, Steffi, Jackie och Tess.

Mergim "Mr BB" Fekal lär nog tränga sig med på ett hörn också. Antingen flyger han från Skåne eller så kräver han att få med en videohälsning.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Så alla som hatar Emelie (förutom Dompa) ska dit alltså? 😂
ja det är väl tänkt så ... att tess ska in är bara pinsamt hon flög ju ut bland dom första och har väl ingen direkt koppling till huset.
2021-05-16, 15:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Simon är väl den av killarna som vekligen försökt att vara till hjälp och städat mest om man nu ska vara ärlig och reko vad folk än tycker om honom!
2021-05-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det är väl tänkt så ... att tess ska in är bara pinsamt hon flög ju ut bland dom första och har väl ingen direkt koppling till huset.
Hade glömt av att hon ens var en tidigare deltagre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in