2021-05-16, 13:00
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Det tråkiga för din del i din fabel är att det används av republikaner också utan någon som helst klagan.
Men jag vet, du måste skriva något för att få utlopp för din bitterhet
Du får fortsätta hylla det privatägda och globala företaget Dominion som valintegritetens stora beskyddare. Det känns säkert lite mysigt för dig att inbilla dig att du frotterar med de stora grabbarna och att du är en snäll och lydig liten mediaföljare. Visst är det skönt? Visst känner du dig duktig? Se, det fungerar så bra för dig att rapa upp vad Dominion och Aftonbladet beordrar dig.

Med tanke på att samtliga dina inlägg är negativa, tjatiga och hysteriska upplever jag din bitterhet som ganska påtaglig. Du känner ilska och sorg över något, oklart vad. Kanske din förlorade framtid som skaver.
2021-05-16, 13:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Var är din trovärdiga källa på att det plastas in och skyddas som det ska? Det borde ju vara lätt att skaka fram en sådan eller hur ?
Att du sen yrar om bambun visar också att du är svagt begåvad med noll insikt för ironi.
Jag tror snarare det är som är väldigt dålig på ironi, precis som du är dålig på att tänka. Att du inte förstår att valsedlarna kommer förvaras väl inneslutna beror på att du inte kan tänka i mer än ett steg. Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Du får såklart tro att de kommer förvaras på ett nedpissat golv om du vill, fyllt av cirkusartister som går på toaletten. För mig är det bara tröttsamt att försöka ha en diskussion med en vänsterbliven pratmakare utan syfte, mening, vett eller sans. Du får leva kvar i ditt lidande. Jag kan inte hjälpa dig där.
2021-05-16, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag tror snarare det är som är väldigt dålig på ironi, precis som du är dålig på att tänka. Att du inte förstår att valsedlarna kommer förvaras väl inneslutna beror på att du inte kan tänka i mer än ett steg. Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Du får såklart tro att de kommer förvaras på ett nedpissat golv om du vill, fyllt av cirkusartister som går på toaletten. För mig är det bara tröttsamt att försöka ha en diskussion med en vänsterbliven pratmakare utan syfte, mening, vett eller sans. Du får leva kvar i ditt lidande. Jag kan inte hjälpa dig där.

Men lilla vän, det var inte en uppsats av bajs jag frågade om, utan om en trovärdig källa på att ett företag som aldrig har gjort en audit eller har någon som helst erfarenhet om hur man hanterar detta , kommer hantera lagringen som du beskriver.

Är det så svårt?
2021-05-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du menar ända sedan 2010, långt innan Trump.

Smartmatic & Dominion, har gjort val osäkra sedan bolaget skapades i Venezuela.
https://www.bitchute.com/video/4Wx16Dyam6Bt/

PS. I Arizona växer inte bambu. Hittar dom detta i pappret är det inte från sydvästra USA

Du har aldrig hört talas om att papper eller pappersmassa kan importeras, va?

Okay grabben, var är Hamburgservern då? Den som beslagtogs och som skulle avslöja hela bluffen?

Eller ljög Sidney och Rudy om den där räden, och om vad som fanns på servern?
2021-05-16, 13:08
Avslutad
Citat:
Du får fortsätta hylla det privatägda och globala företaget Dominion som valintegritetens stora beskyddare. Det känns säkert lite mysigt för dig att inbilla dig att du frotterar med de stora grabbarna och att du är en snäll och lydig liten mediaföljare. Visst är det skönt? Visst känner du dig duktig? Se, det fungerar så bra för dig att rapa upp vad Dominion och Aftonbladet beordrar dig.

Med tanke på att samtliga dina inlägg är negativa, tjatiga och hysteriska upplever jag din bitterhet som ganska påtaglig. Du känner ilska och sorg över något, oklart vad. Kanske din förlorade framtid som skaver.

Igen en massa bajs istället för att svara på varför inte republikaner klagar på samma företag där det används.

Jobbig motvind lilla vän
2021-05-16, 13:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Igen en massa bajs istället för att svara på varför inte republikaner klagar på samma företag där det används.

Jobbig motvind lilla vän
Det är mest republikaner som klagar. Dominion användes i AZ. Där klagas det. Även på andra ställen. Missat det?

Men vad tror du egentligen kommer ske när dessa valsedlar förvaras i det nedpissade, fuktiga och varma icke-lager, oskyddade på golvet? Du vet, det där hemska stället som finns i din fantasi?
2021-05-16, 13:13
Avslutad
Citat:
Det är mest republikaner som klagar. Dominion användes i AZ. Där klagas det. Även på andra ställen. Missat det?

Men vad tror du egentligen kommer ske när dessa valsedlar förvaras i det nedpissade, fuktiga och varma icke-lager, oskyddade på golvet? Du vet, det där hemska stället som finns i din fantasi?

Igen en massa bajs Är det så svårt att ta fram en trovärdig källa? Du som alltid lipar efter sådana.

Kom igen nu, en ska du väl ändå kunna hitta?
2021-05-16, 13:14
Avslutad
Citat:

Haha nej det är det inte. Men du får gärna komma med en trovärdig källa på detta. Inte twitter eller Youtube nu tack
2021-05-16, 13:16
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Igen en massa bajs Är det så svårt att ta fram en trovärdig källa? Du som alltid lipar efter sådana.

Kom igen nu, en ska du väl ändå kunna hitta?
De kommer förvaras i väl tillslutet, antingen i påsar av plast som omger en papperskartong, eller i väl förslutna lådor av plast. Du behöver verkligen inte få en källa vare sig på det eller på att jorden är rund eller att du är lätt retarderad. Det är sånt som hör till allmänt vetande.

Men du sitter alltså och lipar efter en källa på att valsedlarna inte kommer ligga fritt på det nedpissade golvet i din fantasi? Jag har ingen källa på det.
2021-05-16, 13:16
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Haha nej det är det inte. Men du får gärna komma med en trovärdig källa på detta. Inte twitter eller Youtube nu tack
Du behöver alltså en källa på att det mest är republikaner som klagar på valförfarandet? Är du på riktigt nu? Eller behöver du en källa på att Arizona använde sig av Dominion? Hur som helst får du inte någon källa på det. Det roar mig att tro att du inte vet något om det du försöker diskutera.
Senast redigerad av Japhy 2021-05-16 kl. 13:18.
2021-05-16, 13:24
Avslutad
Citat:
Du behöver alltså en källa på att det mest är republikaner som klagar på valförfarandet? Är du på riktigt nu? Eller behöver du en källa på att Arizona använde sig av Dominion? Hur som helst får du inte någon källa på det. Det roar mig att tro att du inte vet något om det du försöker diskutera.

One Republican senator, who initially was fine with the review, has grown disillusioned with the choice of an auditor with “preconceived notions” and a focus on pursuing conspiracy theories.

“There’s not even a perception of independence,” said Sen. Paul Boyer of Glendale, a Phoenix suburb.

En av många republikaner i Arizona Sluta leka pajas nu, fram med källan på att republikanska stater har sagt upp sina kontrakt med Dominion inför nästa val.
2021-05-16, 13:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
En av många republikaner i Arizona Sluta leka pajas nu, fram med källan på att republikanska stater har sagt upp sina kontrakt med Dominion inför nästa val.
Jag har, som du vet, inte påstått att massa republikanska stater sagt upp sina kontrakt med Dominion inför nästa val. Därför har jag inte någon källa på det du plötsligt avkräver mig. Du är således inte läskunnig och därför inte värd en diskussion.

Du är heller inte medveten om att republikanska senatorer startade audit i AZ, du känner inte till att det mest är republikaner som klagar på valgenomförandet, du känner inte till att Dominion användes i AZ och du förstår inte enkel och grundläggande logik. Min slutsats är att du tramsar eftersom du mår dåligt av din förstörda framtid. Tag och sök in på komvux istället för att sitta här och framstå som en idiot. Det är bättre för dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in