2021-05-16, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur man vet om det går rätt till med röstningen.

Så mycket bryr jag mig inte. OM röstningen är skev... jaha. Kunde inte bry mig mindre.
2021-05-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förutspår att hela nästa vecka kommer gå åt till att produktionen får jobba övertid på att svartmåla Emelie så mycket det går för att höja Nardos chans till vinst på millen. De har ju jobbat otroligt hårt i 85+ dagar så dags att slå till med storsläggan nu inför slutspurten.

Så uppenbart, äckligt och genomskinligt sådan Nardos-propaganda de bedrivit!!!!

Förutspår? som det ju redan är...
2021-05-16, 01:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Förutspår? som det ju redan är...

Japp.. de kommer antagligen försöka trycka till Tanja också på något sätt. Dock blir det svårt för Tanja ELLER Simon att vinna om de sitter tillsammans i final då rösterna splittas mellan dem så antagligen fixar produktionen så att just det händer för att ytterligare öka Nardos chanser.
2021-05-16, 01:16
Medlem
Citat:
Japp.. de kommer antagligen försöka trycka till Tanja också på något sätt. Dock blir det svårt för Tanja ELLER Simon att vinna om de sitter tillsammans i final då rösterna splittas mellan dem så antagligen fixar produktionen så att just det händer för att ytterligare öka Nardos chanser.

Så Emelie FTW? kan vi komma överrens om det?
2021-05-16, 01:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så att hon får TV-tid i nästa avsnitt.

TV4 är oroliga nu att Emelie kan få fler röster än Nardos i finalen.

De har t.o.m. gjort så att det är 4 i final istället för 3 för att öka apflickans chanser att ta hem miljonen.

Har de sagt att det kommer att vara fyra i final eller är det bara Emelies spekulationer..? Fan vad genomskinligt alltså. Då blir det Emelie, Nardos, Tanja och Simon då såklart. Tanja eller Simon kan bara vinna om EN av dem är i final. Emelie kommer bli svartmålad hela veckan. De försöker ju inte ens dölja favoriseringen överhuvudtaget.
2021-05-16, 01:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Så Emelie FTW? kan vi komma överrens om det?

Nja.. jag håller på Tanja <3 Men om jag måste välja mellan Emelie och Nardos så blir det definitivt Emelie såklart eftersom det skulle vara en smäll på käften till produktionens favoriserande och att Adrian och Pedram skulle KÅÅÅÅKA
2021-05-16, 01:21
Medlem
Citat:
Nja.. jag håller på Tanja <3 Men om jag måste välja mellan Emelie och Nardos så blir det definitivt Emelie såklart eftersom det skulle vara en smäll på käften till produktionens favoriserande och att Adrian och Pedram skulle KÅÅÅÅKA

Men ja... håller med om Tanja, fast ändå inte. Hon är sjukt tråkig. Emelie har ändå gjort BB 21. Utan henne hade jag fan inte kolla så mkt. Men bästa är om Adrian och Pedram kokar. Och de gör de för varje grej Emelie tar..!
2021-05-16, 01:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag förutspår att hela nästa vecka kommer gå åt till att produktionen får jobba övertid på att svartmåla Emelie så mycket det går för att höja Nardos chans till vinst på millen. De har ju jobbat otroligt hårt i 85+ dagar så dags att slå till med storsläggan nu inför slutspurten.

Så uppenbart, äckligt och genomskinligt sådan Nardos-propaganda de bedrivit!!!!
I varje reklamavsnitt i TV4 finns minst 1 invandrare så omöjligt är det inte att någon av dom 2 blattarna är förutbestämda. Litar inte ett skit på nåt längre.
2021-05-16, 01:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
I varje reklamavsnitt i TV4 finns minst 1 invandrare så omöjligt är det inte att någon av dom 2 blattarna är förutbestämda. Litar inte ett skit på nåt längre.

De kanske inte ens räknar rösterna på finalen..bara ger millen direkt till Nardos. Inget förvånar mig längre med tanke på deras uppenbara skönvinklingar och favorisering av henne. Människan får ju beordra musik och vad som helst till och med..
2021-05-16, 01:25
Medlem
Citat:
Men ja... håller med om Tanja, fast ändå inte. Hon är sjukt tråkig. Emelie har ändå gjort BB 21. Utan henne hade jag fan inte kolla så mkt. Men bästa är om Adrian och Pedram kokar. Och de gör de för varje grej Emelie tar..!

Håller med dig!
Jag har inte kollat på avsnitten men hört att Nardos får massa tv-tid och andra... not so much. Vem fan är det i produktionen som är så jävla kåt på Nardos? Och framförallt VARFÖR? Kokar fan när jag tänker på kommande vecka ifall Emelie ska tryckas dit av produktionen för att Nardos ska framstå som något bättre.
2021-05-16, 01:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Precis.. allt som gör dem arga är bra Jag vill inte att Nardos, Judith eller Pedram ska vinna. Helst vill jag att Tanja ska vinna. Vinner Simon blir jag glad också. Vinner Emelie så förstår jag det med. Vinner Madde så ser jag varför med tanke på att hon är söt och godhjärtad.
Nardos får dock verkligen INTE vinna!
2021-05-16, 01:31
Medlem
Citat:
Precis.. allt som gör dem arga är bra Jag vill inte att Nardos, Judith eller Pedram ska vinna. Helst vill jag att Tanja ska vinna. Vinner Simon blir jag glad också. Vinner Emelie så förstår jag det med. Vinner Madde så ser jag varför med tanke på att hon är söt och godhjärtad.
Nardos får dock verkligen INTE vinna!

Jag har känt samma innan, men nu, Emelie FTW.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in