2021-05-16, 02:39
Medlem
Trollfeeders avatar
Carlson ska väl inte vara en sådan som inte ens träffar målet i ett sådant läge?

Ah, det var ju ett klubblyft bakifrån! Riktigt bra hemjobb helt enkelt.
Senast redigerad av Trollfeeder 2021-05-16 kl. 02:41.
2021-05-16, 02:44
Medlem
Trollfeeders avatar
Riktig studspuck! Rask hade inte en suck!
2021-05-16, 02:49
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hur långt borta är Samsonov? Blir det Copley som vaktar båsdörren om Vanecek inte är tillbaka till nästa match?
Nu har jag inte följt varken Copley eller Sammy i AHL, så jag kan inte riktigt uttala mig.
Men Samsonov har ju varit allt annat än stabil i NHL denna säsong, det känns som han kommit in helt fel efter avstängningen i början av säsongen.

Då skulle jag känna mig mer trygg med Copley isåfall. Han har mer rutin och har inte gjort bort sig i tidigare slutspel när han hoppat in.

Dock tror jag att staben väljer att gå på Samsonov. Blir han för skakig så har vi ju ändå Anderson som fortfarande verkar kunna en del.
2021-05-16, 02:51
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Nu har jag inte följt varken Copley eller Sammy i AHL, så jag kan inte riktigt uttala mig.
Men Samsonov har ju varit allt annat än stabil i NHL denna säsong, det känns som han kommit in helt fel efter avstängningen i början av säsongen.

Då skulle jag känna mig mer trygg med Copley isåfall. Han har mer rutin och har inte gjort bort sig i tidigare slutspel när han hoppat in.

Dock tror jag att staben väljer att gå på Samsonov. Blir han för skakig så har vi ju ändå Anderson som fortfarande verkar kunna en del.

Anderson lär väl ändå starta? Hade Samsonov varit före honom i hackordningen så hade han varit backup ikväll.
2021-05-16, 02:53
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Anderson lär väl ändå starta? Hade Samsonov varit före honom i hackordningen så hade han varit backup ikväll.
Jo du har såklart rätt.
Jag vände på det hela, mycket i huvudet nu.
2021-05-16, 02:56
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jo du har såklart rätt.

Energisk insats av Ovie förresten. Han ser ju mer ut som en 25-åring än som en 35-åring som just kommit tillbaka från skada.
2021-05-16, 02:58
Medlem
Trollfeeders avatar
Oväntat att Ritchie kör på Anderson. Den väntade jag bara på. :P
2021-05-16, 03:00
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jo du har såklart rätt.

Angående Samsonov förresten, är han inte covid-borta dessutom? Så det lär väl bli Copley i båset i nästa match om inte Vanecek är tillbaka?
2021-05-16, 03:03
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Energisk insats av Ovie förresten. Han ser ju mer ut som en 25-åring än som en 35-åring som just kommit tillbaka från skada.
Jo, han åldras bra

Citat:
Angående Samsonov förresten, är han inte covid-borta dessutom? Så det lär väl bli Copley i båset i nästa match om inte Vanecek är tillbaka?
Det har jag ingen aning om faktiskt. Inte mig emot om Copley får vara med igen dock!
2021-05-16, 03:10
Medlem
Bartman777s avatar
Det där borde ha varit mål, eller?
2021-05-16, 11:49
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Ser fram emot och se vad mitt Edmonton kan göra. Med världens 2 bästa spelare i sitt lag kan allt hända men nu måste vi få secondary scoring. Vi var redan bra i grundserien där Nuge inte riktigt presterat så kan han komma igång tillsammans med Kassian som inte heller levererat så kan det här bli riktigt bra. Nuge kan ligga runt ppg och Kassian kan köra över folk och göra ett mål här och där. Smith blir avgörande. Spelar han bra tar vi Winnipeg enkelt på max 6 matcher. Sen blir det väl Toronto. Då får vi se hur superstjärnorna presterar på den stora scenen. McDavid, Draisaitl, Matthews, Marner, Tavares. Tippar Avs mot Canes i finalen. Canes vinner på 7 matcher. Hade varit kul med OT. Hamilton får avgöra. Kanske att man vill pröjsa upp för honom då så man behåller honom
2021-05-16, 12:08
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
.
Citat:
Verkar vara en salig blandning av både disciplinära åtgärder och Covid som håller Samsonov och Kuznetskov från laget. Synd, jag tyckte Sammy hade spelat upp sig bra innan han hamnade i onåd. Och betr Kuz så verkar det ju enligt vissa rykten som att dom har planer på att göra sig av med honom helt o hållet...
Inte bra med sådana oroligheter i laget. Hade varit tufft nog att ta sig förbi Bruins även med full harmoni i laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in