2021-05-16, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Klart de ska sova, det är ju ändå bara en miljon de vinner. Lika att lata sig fram till vinsten precis som de gjort hittills.

Inte deras fel att BBproduktionen är slapp.
2021-05-16, 00:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Asså va fan sover dom redan ?! Otroligt ! Detta måste vara sista BB på väldigt länge konceptet funkar inte längre det är för tråkigt !! Någon som har koll på vad TV4/Cmore snittar i tittarsiffror denna säsong ?
Cmore hade haft en tittare till om inte Judit fläskflata och Nardos fläskblatte varit där och skrikit. Skulle däremot vilja veta röstsiffrorna då många är misstänksamma att någon av dom 2 nämnda är utvalda av produktionen. Allt som har med TV4 att göra är skit och samma sak med Robinson. Jag vill veta om det går rätt till även om jag inte betalar en krona. Hur någon ens orkar se 24/7 är för mig en gåta då öronen värker bara av att slå på TV,n. Fy fan vilka hemska kärringar dom fick tag i och den där djävla mössbögen som var en katastrof.
2021-05-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Big Brother har ju i alla tider blivit sämre ju närmare finalen man kommit, är väl naturligt ju mindre deltagare det blir.

Alltid blivit sämre ju närmare finalen man kommit, ja, men det känns ändå som att det hela dör ut snabbare. Kommer inte ihåg om vinstsumman var lika stor i början (men att förhållandevis lättförtjänta pengar spelar allt större roll i samhället är nog ändå tydligt - "influenceravundsjukan" existerade inte då).
2021-05-16, 01:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Inte deras fel att BBproduktionen är slapp.
Skulle inte förvåna om produktionen sitter och halsar sprit också eftersom dom verkar helt hjärndöda. Tror dom tycker det är bekvämt att köpa sprit till deltagarna också så dom kan supa i lugn och ro när dom små liven slocknar av fylleslag varje dag. Sen tror jag att dom har öronproppar på sig då ingen skulle stå ut med att lyssna på skrik-tjockisarna ett helt arbetspass. Någon av dom beställer all alkohol eller springer själv till bolaget varje dag. Kan det vara Steffo?
2021-05-16, 01:06
Medlem
Citat:
Cringe. Kan hon snälla bara lämna. Orkar inte.

Maddes närhet i huset har gjort att jag slutat titta... Jag pallar inte den här totalt nollade 33-åringen... Tycker synd om henne faktiskt...
2021-05-16, 01:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vad var ens frågan? Hmm....
Hur man vet om det går rätt till med röstningen.
2021-05-16, 01:08
Medlem
Alla som röstar på Madde... Ni måste allihop vara helt jävla nollade... 90% av det som kommer ur hennes mun är ”typ såhär”, ”asså såhär”, ”liksom”, ”typ” och ”eeeyyyy”.... Hon är det största irritationsmoment i svensk TV... Ut med henne fort som fan... usch
2021-05-16, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Maddes närhet i huset har gjort att jag slutat titta... Jag pallar inte den här totalt nollade 33-åringen... Tycker synd om henne faktiskt...

Det är jobbigt på riktigt, ja. Usch!
2021-05-16, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur man vet om det går rätt till med röstningen.

Det vet man inte...det är väl därför det är gratis att rösta...
2021-05-16, 01:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hon har i alla fall hållit käften utom dom ggr hon pratat om sin älskade Mössa. En stor eloge då tystnad helt plötsligt har blivit en merit i skandalprogrammet.
2021-05-16, 01:11
Medlem
Ridnes avatar
Jag förutspår att hela nästa vecka kommer gå åt till att produktionen får jobba övertid på att svartmåla Emelie så mycket det går för att höja Nardos chans till vinst på millen. De har ju jobbat otroligt hårt i 85+ dagar så dags att slå till med storsläggan nu inför slutspurten.

Så uppenbart, äckligt och genomskinligt sådan Nardos-propaganda de bedrivit!!!!
2021-05-16, 01:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Det vet man inte...det är väl därför det är gratis att rösta...
Inte så kul för dom som bettar dock om det är så hemlighetsfullt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in