2021-05-14, 11:37
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
En dansös menar du hoppas jag!
Freudiansk felskrivning?
Citera
2021-05-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Det märkliga med den här familjen är att jag hittar alla ungarna skrivna i Sverige utom just Peg, trots att hon är den som verkar ha MEST svenskkoppling nu, med svensk kille och radiopratar i Sverige på lördagar etc. Har hon skyddade uppgifter?
Hon har ju inte varit här så länge ändå. Så jag tror inte hon registrerar sig i Sverige när hon egentligen inte bor här. Det är har jag för mig rätt krångligt också att komma tillbaka från Usa innan man blr registrerad.
Citera
2021-05-14, 23:45
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Hon har ju inte varit här så länge ändå. Så jag tror inte hon registrerar sig i Sverige när hon egentligen inte bor här. Det är har jag för mig rätt krångligt också att komma tillbaka från Usa innan man blr registrerad.
Så alla övriga syskonen har flyttat till Sverige då? Jesper och Mia står nämligen inte heller skrivna här. Min kunskap om den här släkten behöver putsas.
Citera
2021-05-15, 00:05
Medlem
Varför skriver så många skit om Peg ? förstår inte det jag kan förstå är nyfiket av skvaller om människor eller om personen ifråga är Anna Book som är lite speciellt och rabiat men Peg, hon har ju fan aldrig gjort eller sagt något elakt verkar vara trevlig och kommer från en härlig familj JUST WHY lägg av alltså vill inte ens läsa vad folk skriver

Jag gillar skvaller och kändisar osv men drevet mot Peg är faktiskt helt oförklarligt
Citera
2021-05-15, 18:33
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stella07
Varför skriver så många skit om Peg ? förstår inte det jag kan förstå är nyfiket av skvaller om människor eller om personen ifråga är Anna Book som är lite speciellt och rabiat men Peg, hon har ju fan aldrig gjort eller sagt något elakt verkar vara trevlig och kommer från en härlig familj JUST WHY lägg av alltså vill inte ens läsa vad folk skriver

Jag gillar skvaller och kändisar osv men drevet mot Peg är faktiskt helt oförklarligt

Hon verkar helknäpp.
Fick spel på några vargshjältar som höll fast en tjuv som bestal en pensionär, och det för att klamydiakvinnan anser att man inte får envarsgripa tjuvar som är svarta. Hon verkar leva i nån sorts konstant psykos.
Citera
2021-05-15, 20:05
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Hon verkar helknäpp.
Fick spel på några vargshjältar som höll fast en tjuv som bestal en pensionär, och det för att klamydiakvinnan anser att man inte får envarsgripa tjuvar som är svarta. Hon verkar leva i nån sorts konstant psykos.

funderar på om det kan vara något mer än klamydia som spelar in. Syfilis, obehandlad, kan leda till demensliknande sinnesförvirring. Sitter och funderar på om det kan vara något sådant som skadat Pegs kognitiva förmågor, eller om det kanske är droger och medfödd skada som gör att hon har svårt att fungera på ett intellektuellt plan. Spekulationer naturligtvis men jag ville ändå nyansera debatten kring Peg.
Citera
2021-05-15, 20:58
Medlem
Citat:

😇 men ärligt Stella, vist uppför sig Peg vansinnigt galet det kan du inte neka till. Jag har aldrig följt fam Parnevik utan har endast sett någon reklam av serien.. familjen upplevde jag som öppna och kanske lite för mycket vi och VI. Framför allt mamman och Peg, Och det är just dom två som syns och hörs mest nu också.. Peg och Filip har varit ett par i 4 år och borde vara tajta och veta var dom har varandra. Men när dansen kör igång och hon ser hur "het" danserna är då kommer AVUNDSJUKAN och det är en hemsk sjukdom..😱 Peg blir galan av svartsjuka och börjar gapa och skrika på Filip som vill dansa vidare då det är strax slut.. som hon upp för sig är inte ok och ännu värre är att morsan lägger sig i, sen är hela jävla familjen där å gapar.. Parnevik har i dag själva kraschat sitt namn ordentligt..
Tycker det är strongt gjort av Filip och hans danspartner som även är nygift att dansa vidare.

👠 Önskar han skulle vinna bara för att knäppa familjen på långnäsorna..😋
Men för hans skull hoppas jag att han får en god match med dom andra deltagarna..😘

😃 Åå sen tror jag att Peg Parnevik har kvalat in redan att få en egen lång FB-tråd... som Anna Book 😇
Och det ser jag framemot 💪❤
Senast redigerad av Piluta 2021-05-15 kl. 21:04. Anledning: Tillägg
Citera
2021-05-15, 23:50
Medlem
😅 Ja men Stort Grattis till segern Filip 👑👠...
👅👃och tjifickni Peg å Morsan Mia ✴
Citera
2021-05-15, 23:57
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Är Peg en man? Aldrig sett en vad som ska vara tjej/kvinna ge så starka transvibbar... ful transa dessutom.
Citera
2021-05-16, 00:29
Medlem
Citat:

Hon är en jobbig brat och Filip har gjort helt rätt i att dumpa hennes jobbiga ass. Kristin (Hans mamma) är uppenbart överlycklig över sin nya svärdotter Linn som hon också är väldigt lik.

P.S kollade precis igenom Kristin Kaspersens insta och det är uppenbart att hon aldrig gillat peg. Jag tror inte de kommer överens alls. Däremot så finns det hur mycket inlägg som helst om Linn.
Filip & Linn kommer garanterat bli ett par. Men kommer nog dröja ett bra tag innan det blir offentligt.
Senast redigerad av -modestyblaise- 2021-05-16 kl. 00:32.
Citera
2021-05-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Hon är en jobbig brat och Filip har gjort helt rätt i att dumpa hennes jobbiga ass. Kristin (Hans mamma) är uppenbart överlycklig över sin nya svärdotter Linn som hon också är väldigt lik.

P.S kollade precis igenom Kristin Kaspersens insta och det är uppenbart att hon aldrig gillat peg. Jag tror inte de kommer överens alls. Däremot så finns det hur mycket inlägg som helst om Linn.
Filip & Linn kommer garanterat bli ett par. Men kommer nog dröja ett bra tag innan det blir offentligt.

Hoppas jag med. Dom är som gjorde för varandra😍
Citera
2021-05-16, 00:41
Medlem
En normal och kär flickvän hade ju lagt ut något nu på instagram om att hennes käresta vunnit. Men inte Peg. Hon lägger ut rätt konstiga utmanande bilder på sig själv. Varför inte skriva: ”Helt fantastiskt, älskling du vann! Kram. Älskar dig”. Hon är inte bara svartsjuk och avundsjuk, hon är missunnsam också. Filip förtjänar någon som är glad för hans skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in