Citat:
Ursprungligen postat av
Stella07
Varför skriver så många skit om Peg ? förstår inte det jag kan förstå är nyfiket av skvaller om människor eller om personen ifråga är Anna Book som är lite speciellt och rabiat men Peg, hon har ju fan aldrig gjort eller sagt något elakt verkar vara trevlig och kommer från en härlig familj JUST WHY lägg av alltså vill inte ens läsa vad folk skriver
Jag gillar skvaller och kändisar osv men drevet mot Peg är faktiskt helt oförklarligt
😇 men ärligt Stella, vist uppför sig Peg vansinnigt galet det kan du inte neka till. Jag har aldrig följt fam Parnevik utan har endast sett någon reklam av serien.. familjen upplevde jag som öppna och kanske lite för mycket vi och VI. Framför allt mamman och Peg, Och det är just dom två som syns och hörs mest nu också.. Peg och Filip har varit ett par i 4 år och borde vara tajta och veta var dom har varandra. Men när dansen kör igång och hon ser hur "het" danserna är då kommer AVUNDSJUKAN och det är en hemsk sjukdom..😱 Peg blir galan av svartsjuka och börjar gapa och skrika på Filip som vill dansa vidare då det är strax slut.. som hon upp för sig är inte ok och ännu värre är att morsan lägger sig i, sen är hela jävla familjen där å gapar.. Parnevik har i dag själva kraschat sitt namn ordentligt..
Tycker det är strongt gjort av Filip och hans danspartner som även är nygift att dansa vidare.
👠 Önskar han skulle vinna bara för att knäppa familjen på långnäsorna..😋
Men för hans skull hoppas jag att han får en god match med dom andra deltagarna..😘
😃 Åå sen tror jag att Peg Parnevik har kvalat in redan att få en egen lång FB-tråd... som Anna Book 😇
Och det ser jag framemot 💪❤