2021-05-15, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Sure. Jag är dock inte intresserad av att följa ett sidospår.

Vi har märkt det..

Det är intressanta här är varför du brusar upp dig så mycket och slänger så många öken namn in i en liten catfight som hon själv har startat.

Men jag förlåter dig.. Du kollade förmodligen på filmen o trodde att det var en stor o farlig kille.
Citera
2021-05-15, 21:26
Avslutad
Citat:
Leister spelare visar sitt stöd för palestinia efter att ha besegrat Chelsea i FA-cup finalen.

https://twitter.com/kareemMajjour/status/1393638120545996807?s=20

Grymt! Hittat fler "kända" muslimer som ingen känner till som fördömer Israel online?
Hur mycket av sin lön tror du dom har skickat till barnen i Palestina?
Lika mycket som Salah som hindrade en Israel att ansluta till Liverpool?

Skicka gärna mera Musse. Vi märker klart och tydligt att du absolut är objektiv och inte sitter och försöker hitta länkar till folk som "visar stöd för Palestina". Tomte.
Citera
2021-05-15, 21:28
Medlem
Citat:
Leister spelare visar sitt stöd för palestinia efter att ha besegrat Chelsea i FA-cup finalen.

https://twitter.com/kareemMajjour/status/1393638120545996807?s=20

Måste sticka ögonen på Chelseas ägare. Som har sponsrat terroristerna.

Dom flesta i världen är på Palestinas sida.
Citera
2021-05-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Ja deras bistånd gör verkligen att dem lever i lyx
Citera
2021-05-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Grymt! Hittat fler "kända" muslimer som ingen känner till som fördömer Israel online?
Hur mycket av sin lön tror du dom har skickat till barnen i Palestina?

Skicka gärna mera Musse. Vi märker klart och tydligt att du absolut är objektiv och inte sitter och försöker hitta länkar till folk som "visar stöd för Palestina". Tomte.
Intressant med salah och dabbour. Nyhet för mig. Tack. Där sjönk han
Citera
2021-05-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Jag tycker det här spektakel till konflikt är bara tråkigt det då skapar en massa onödigt lidande pga en mestadels religös konflikt. Däremot kommer jag alltid stå på Israel sida pga de facto om situationen var omvänd så skulle det inte finns några judar överhuvudtaget i området. Precis som att judarna i Irak, Jordanien och Iran etc fördrevs/förföljdes från sina länder. Det finns inga kvar helt enkelt.

Pratet om att Israel gör ett etnisk folkmord på palestinier är skrattretande. Att folk köper det med hull och hår visar hur propagandan kan flöda fritt från Hamas och deras islamitiska anhängare utan någon som helst kritik.

Att man sen bombar ett mediehus i Gaza som får alla att gå bananas, var kanske att ta i. Om vi kikar på hur Hamas agerar/huserar i sådana här situationer så är det mycket troligt att de skulle ha verksamheter i dessa hus. Och man tänker från deras perspektiv så är det perfekt ställe att ha ett förråd eller verkstad för att bygga sina raketer. Precis som att de skjuter raketerna från skolor och sjukhus.

Palestinierna är smarta och vet exakt hur de ska göra för att få med sig omvärldens medlidande. Och det gör Hamas med bekostnad av sin egna befolkning som även köper deras taktik rakt av.

De skiter fullständigt i invånarna i Gaza samt Västbanken. Så länge de får sitt medlidande och kan flytta fram positionerna i denna konflikt kommer de alltid låta folk dö för deras intressen skull.

Det var ju nära att lösa konflikten 2008 om jag inte minns fel. Palestina skulle typ få 99,5% av Västbanken men som vanligt är dessa islamister alltför giriga och istället valde man att tacka nej till erbjudandet.

Självklart är Israel inte gudsänglar utan de har mycket skit också i sitt bagage tex sänkningen utav USS Liberty etc.

Däremot tycker jag att det är märkligt att västerländsk media samt många köper Hamas propaganda kanaler rakt av utan kritiskt granskning. Som när våra public service hänvisar sina reportage från Hamas, som är en stämplad terrorgrupp med en ytterst tydlig agenda. Det är skamligt om något.

Ursäkta min lilla rant.

Al Jazeera kör en lång snyftare om Palestina just nu.

Konflikten verkar handla om hur Israel bombar Palestina, punkt.

En gråtfärdig palestinier vädjar till europeiska demokratier att lösa konflikten. Bidragsgivarna..

Lite märkligt när sharia-folk ber om hjälp från demokratier som dom föraktar men dom vet väl vilka som är här och påverkar opinionen..
Citera
2021-05-15, 21:34
Avslutad
Citat:
Finns det någon källa på det?
Citera
2021-05-15, 21:36
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vi har märkt det..

Det är intressanta här är varför du brusar upp dig så mycket och slänger så många öken namn in i en liten catfight som hon själv har startat.

Men jag förlåter dig.. Du kollade förmodligen på filmen o trodde att det var en stor o farlig kille.
Hederlighet är, om inte det enda vi har, åtminstone en väldigt kritisk egenskap hos en debattör. Anledningen till att jag inte svara eller diskutera med hasbara troll är att det lönlöst.

Se bara ovan, jag är tydlig med vad jag vet och inte vet. Däremot, fantisera, ljuger, slingrar och förvränger hasbara troll allt.

Du skrev nyss att allt byggde på din "teori men nu plötsligt, vet du att det var kvinnan i bilen som startade fighten...
Citera
2021-05-15, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll

Men ingen hjälper till?
Och ändå så måste ni leta upp twitters från en musse som rapporterar om att några fotbollspelande mussar visar stöd online? Grymt, får dom några nya följare från muslimländerna. Smarta grabbar.

Utöver det så har ni nämnt 3-4 bunkaländer som "supportrar Palestina". Gräv hårdare!

Men om vi skall hålla oss till Sverige? Vad jag sett så är det en svensk politiker som envisas med att gnälla på Israel och försvara terrorister.....Wait for it.....Vänsterpartiets muslimska ledare.
Man undrar ju varför hon inte åker till sitt hemland och sitt folk och använder sin politiska kunskap till att bygga upp kära hemlandet? Juste, dom kommer slänga på henne en burka och slänga in henne i köket där. Kom på det nu. När skall hon komma på det?

I övrigt så är dom flesta seriösa partier och partiledare Väldigt öppna med att Hamas är en terrororganisation och Israel har full rätt att bekämpa dom.
Så nej, inte en enda svensk i Sverige.

"Men men, det var ju demonstrationer idag i Sverige och Danmark och Tyskland och så ju".
Kolla på klippen och bilderna, inte en vit i sikte, mer än någon förvirrad vänsterbrud.

Så nej, verkligen INGEN står på Palestiniernas sida och det är därför ni får gräva så hårt för att hitta några. Och det är därför "svenskar" från Gaza nu rapporterar om att dom blir jämnade med marken från alla håll. Utan någon som helst hjälp från omvärlden.

Its finitio.Precis som denna tråden snart kommer vara en gång för alla.
Mussarna försvinner en efter en, både i tråden och på Gaza.

Sista jag skriver här. Kriget är ändå över. Nu blir det fotboll, bärs och krama frugan!
SÅ underbart att leva i Väst och ha all denna frihet.

Stay strong Sverigevänner. Jag hade börjat tappa hoppet men märker att vi är många som vaknat och vi väcker fler och fler!
Citera
2021-05-15, 21:37
Bannlyst
Citat:
Hederlighet är, om inte det enda vi har, åtminstone en väldigt kritisk egenskap hos en debattör. Anledningen till att jag inte svara eller diskutera med hasbara troll är att det lönlöst.

Se bara ovan, jag är tydlig med vad jag vet och inte vet. Däremot, fantisera, ljuger, slingrar och förvränger hasbara troll allt.

Du skrev nyss att allt byggde på din "teori men nu plötsligt, vet du att det var kvinnan i bilen som startade fighten...

Det brukar vara så i de flesta utav sånna här fall.

O hederlighet är någonting jag också värdesätter, det är därför jag undrar varför just du sitter här o länkar till en catfight.
Citera
2021-05-15, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Finns det någon källa på det?
https://www.google.com/amp/s/english.alarabiya.net/amp/features/2019/01/10/Will-an-Israeli-player-really-push-Egypt-s-Mo-Salah-out-of-Liverpool-
Citera
2021-05-15, 21:41
Medlem
Citat:
Men ingen hjälper till?
Och ändå så måste ni leta upp twitters från en musse som rapporterar om att några fotbollspelande mussar visar stöd online? Grymt, får dom några nya följare från muslimländerna. Smarta grabbar.

Utöver det så har ni nämnt 3-4 bunkaländer som "supportrar Palestina". Gräv hårdare!

Men om vi skall hålla oss till Sverige? Vad jag sett så är det en svensk politiker som envisas med att gnälla på Israel och försvara terrorister.....Wait for it.....Vänsterpartiets muslimska ledare.
Man undrar ju varför hon inte åker till sitt hemland och sitt folk och använder sin politiska kunskap till att bygga upp kära hemlandet? Juste, dom kommer slänga på henne en burka och slänga in henne i köket där. Kom på det nu. När skall hon komma på det?

I övrigt så är dom flesta seriösa partier och partiledare Väldigt öppna med att Hamas är en terrororganisation och Israel har full rätt att bekämpa dom.
Så nej, inte en enda svensk i Sverige.

"Men men, det var ju demonstrationer idag i Sverige och Danmark och Tyskland och så ju".
Kolla på klippen och bilderna, inte en vit i sikte, mer än någon förvirrad vänsterbrud.

Så nej, verkligen INGEN står på Palestiniernas sida och det är därför ni får gräva så hårt för att hitta några. Och det är därför "svenskar" från Gaza nu rapporterar om att dom blir jämnade med marken från alla håll. Utan någon som helst hjälp från omvärlden.

Its finitio.Precis som denna tråden snart kommer vara en gång för alla.
Mussarna försvinner en efter en, både i tråden och på Gaza.

Sista jag skriver här. Kriget är ändå över. Nu blir det fotboll, bärs och krama frugan!
SÅ underbart att leva i Väst och ha all denna frihet.

Stay strong Sverigevänner. Jag hade börjat tappa hoppet men märker att vi är många som vaknat och vi väcker fler och fler!
Krama frugan kom tillbaka sen. Du ska ingenstans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in